Ttt 119

Beps,van harte gefeliciteerd met je hubbie!!

Raak,gezellig wezen uit eten,nog paar daagjes en dan mag je weer naar Turkije.

Net C weg gebracht waren de 1ste

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

.Hoop dat het goed gaat,maar mag zo vaak bellen als ik zou willen om te vragen hoe het gaat,maar dat ga ik niet doen hoor,als het niet goed gaat bellen ze mij wel

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Goedemorgen dames…

als eerste Beps gefeliciteerd met hubbie en nog vele jaren… maak er een leuke dag van.
Trl…C. naar het dagverblijf, het zal heus wel goed gaan.
Ik weer achter mijn bureau…en gelijk alweer het laatste halve dagje voor het weekend…hihihi

@ TRL ja cker… lekker laten aanrotzooien daaro en mams lekker werken…

Goedemorgen all.

Allereerst… hubs van Beps…

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede, gezonde en zonnige jaren gewenst. Dat jullie nog maar heel lang met z’n allen op vakantie mogen gaan. Fijne dag ook vandaag en laat je maar lekker verwennen door Beps. :dag: Hier alvast een taartje om in de stemming te komen.

De rest ook allemaal goede morgen en een fijne dag weer verder en hopenlijk wordt het weer wat beter, want dat is momenteel hier bagger.

@TRL: Lijkt mij ook het beste. Als er wat is, bellen ze jou wel, al zal je er toch op zo’n eerste dag wel in gedachten mee bezig zijn. Komt vast allemaal goed, maar toch heel veel succes en sterkte ermee. :kus:

@TRL: Of 1 keer bellen: ben je de geinteresseerde mams haha!!! Nee hoor meis, doen wat voor jou goed voelt!!! En de 1ste…oei…vroeg dus haha

Zo meiden, capputje op… nog even eea hier klunzen…en dan naar t dorp, taart, brood, beleg(voor soep met brood) en dan KLEDING!!!

Oh ja:
Dank alvast namens Hubbie…ik zal m alle wensen straks als hij wakker is overbrengen!

@beps
Van harte gefeliciteerd met Hubbie!!
Geniet van de gratis taart.

Goeiemorgen!!!

Allereerst: HIEPER DE PIEP! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA… Happy birthday to hubs!!! :kus:

Zo ik wel wat bijgelezen, was niet al te veel… Ging veel over ADR… zucht… wou dat ik mee kon :wink:

Bloem: uiteraard heb ik al mijn voorkeur doorgegeven voor een mooi uitzicht :wink: :tongue:
Trl: spannend hoor C naar de KDV!!! Maar gaat vast goed komen!! :smiley:

Nou meiden ik ga maar ff wat doen hier!! :dag:

hihih :wink: ik wist wel dat jij dat allemaal zou regelen :wink:

hoe lang nog…? begin er nu echt naar uit te zien, deed ik al, maar het was eerst nog zo abstract… nu komt het dichterbij en mn huid brandt al bij het idee van zon zon zon zeewater zon zon zon… warmte… mmmhhh

Bloem: 38 dagen… :D:D:D:D:D

38 dg is meer dan een maand, das te lang… 5 weken en 4 dagen… das overzichtelijk…

Voor jullie nog 36 dagen denk ik zomaar of 38 ofzo…
Voor mij

HAHAHAHAHHA

OVER 35 DAGEN ZIJN WE AL BOVEN TURKS GRONDGEBIED AAN HET VLIEGEN!!!

Beps: :finger: pfffff altijd baas boven baas he… :wink: :tongue:

Nou, ik heb de kamernummers al door gekregen van het hotel. Wij zitten op 1126 en Bloem en Cynthia, omdat het hun toch niets uitmaakt, op 1142.

:lol::lol::lol:

>>> Here we come!!! :wereld:

Roanna: :finger: :finger: :tongue:

het maakt mij echt nix uit
maar ja… cyn blijkbaar wel;) conformeer ik me daar wel aan

goshh… ik ben echt lui/ moe! gaap… mmhh ff een dutje doen…

Het maakt mij ook niet uit hoor :wink: Ik heb zelfs in Iskandil een keer een kamer gehad helemaal beneden in… Hadden op ons terras een slang van aircosystemen liggen en dus een giga-nat terras… En het uitzicht… haha… :wink:

Beps+hubs noemde het zelfs de kelderkamer :smiley:

Wat een luizenleventje hebben julie toch op het werk. Zit maar te chatten, msnen, te mailen en dan ook nog te ww-en op TTT. En als dat je dan ook nog teveel wordt, ga je gewoon ff een dutje doen. :slapen: Geef mij zo’n baas. Maar ik gun het jullie van harte hoor, want als er gewerkt moet worden, zijn jullie er ook. :kus:

Ik ga er zo vandoor, want ga met de bus vanwege het baggerweer hier. Geen zin om me nat te laten regenen. Pluutje op en gaan.

Werkse allen nog hoor en Beps… geniet van deze dag. Lekker met z’n allen in tuin onder de luifel. :vak02: Grapjeeeeeeeee!!! :dag:

Roanna werkse

Cynnie in de kelder??? Fijn zeg, verleden jaar zaten Damber en ik ook al in het soutterain geloof ik, de grasmat lag 1 meter hoger dan ons balkonnetje…kakkerlakken zo groot als kikkers…op kreta dan he.

@ roanna, ik draai veel rapporten en zoek het systeem af… dat duurt af en toe best lang, dus dan doe ik ff wat anders tussendoor :wink: