.Hoop dat het goed gaat,maar mag zo vaak bellen als ik zou willen om te vragen hoe het gaat,maar dat ga ik niet doen hoor,als het niet goed gaat bellen ze mij wel
als eerste Beps gefeliciteerd met hubbie en nog vele jaren… maak er een leuke dag van.
Trl…C. naar het dagverblijf, het zal heus wel goed gaan.
Ik weer achter mijn bureau…en gelijk alweer het laatste halve dagje voor het weekend…hihihi
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede, gezonde en zonnige jaren gewenst. Dat jullie nog maar heel lang met z’n allen op vakantie mogen gaan. Fijne dag ook vandaag en laat je maar lekker verwennen door Beps. :dag: Hier alvast een taartje om in de stemming te komen.
De rest ook allemaal goede morgen en een fijne dag weer verder en hopenlijk wordt het weer wat beter, want dat is momenteel hier bagger.
@TRL: Lijkt mij ook het beste. Als er wat is, bellen ze jou wel, al zal je er toch op zo’n eerste dag wel in gedachten mee bezig zijn. Komt vast allemaal goed, maar toch heel veel succes en sterkte ermee. :kus:
hihih ik wist wel dat jij dat allemaal zou regelen
hoe lang nog…? begin er nu echt naar uit te zien, deed ik al, maar het was eerst nog zo abstract… nu komt het dichterbij en mn huid brandt al bij het idee van zon zon zon zeewater zon zon zon… warmte… mmmhhh
Het maakt mij ook niet uit hoor Ik heb zelfs in Iskandil een keer een kamer gehad helemaal beneden in… Hadden op ons terras een slang van aircosystemen liggen en dus een giga-nat terras… En het uitzicht… haha…
Wat een luizenleventje hebben julie toch op het werk. Zit maar te chatten, msnen, te mailen en dan ook nog te ww-en op TTT. En als dat je dan ook nog teveel wordt, ga je gewoon ff een dutje doen. :slapen: Geef mij zo’n baas. Maar ik gun het jullie van harte hoor, want als er gewerkt moet worden, zijn jullie er ook. :kus:
Ik ga er zo vandoor, want ga met de bus vanwege het baggerweer hier. Geen zin om me nat te laten regenen. Pluutje op en gaan.
Werkse allen nog hoor en Beps… geniet van deze dag. Lekker met z’n allen in tuin onder de luifel. :vak02: Grapjeeeeeeeee!!! :dag:
Cynnie in de kelder??? Fijn zeg, verleden jaar zaten Damber en ik ook al in het soutterain geloof ik, de grasmat lag 1 meter hoger dan ons balkonnetje…kakkerlakken zo groot als kikkers…op kreta dan he.