Ttt 119

Zo, ikke ook uitgemsnt.

@MK: Nou, die plek is en blijft gevoelig in de mond, maar heb er geen pijn en last meer van. Zal me benieuwen wat hij ervan vind, want over 2 weken ofzo moet ik weer op controle.

Jij ook al lekker naar de vakantie aan het toeleven. Leuk toch!! :wereld:

@TRL: Oh spannend en natuurlijk ook namens mij veel succes op het KDV. Grote vent al!!!

@Beps: Daar heb je dan zeker wel 5 jaar voor gespaard he, want als je aan het lijnen bent, eet je zoiets niet, dan alleen op verjaardagen zo nu en dan. :zon02: :tongue:

Natuurlijk breng ik jullie s’nachts allemaal naar jullie kamer. U belt en wij komen service. >>>

@Bloem: Al een bietje uitgeblust van alles van vandaag?

@MK: Wij hebben toch ook een gevulde koeler op de kamer? :unibrow: :unibrow: Met 2 pakjes fris en 2 biertjes of wat is het?

Was het geen water en fris :wink:

Je hebt gelijk!! 2 flesjes water en 2 kleine pakjes vruchten drank. Is ook zo ja. Hebben alleen het flesje water meegenomen voor de terugreis, verder nooit aangeraakt. Hi, hi.

Nee die pakjes zijn aan mij ook niet besteed.

Hahaha dus jullie bedoelen dat onze minibar meer heeft dan die van jullie???
Gewoon dat er fris ed inzit…

HAHAHAHAHAHA Voor die 50 euro per 2 weken…hahahahahahaha

Nee joh, ook de bonnetjes van brood ed… dus ach!
Ik heb geloof ik voor 500 aan bonnetjes liggen :chin:

@Beps: Oh, dan valt het weer mee als het brood er ook bij zit. Ha, ha.

Ik zal je zeggen van die koelkast in de kamer… ik heb er nooit ingekeken dan toen we naar huis gingen en 2 flesjes water eruit hebben gehaalt. We waren gewoon nooit “thuis” zeg maar, dus ook geen tijd en zin om het daaruit te halen.

Maarja, jullie hebben 'm natuurlijk wel gevuld met andere lekkere dingen… dus…lekkel.

Hihihi… we waren al blij dat we een kamer konden boeken die zo op zee keek…hihi!!! En dat je dan ‘onbeperkt’ zelf mocht kiezen waar je eet… krijgen we er ook nog een volle koelkast bij hahahahahahahahaha… ik krijg er steeds meer zin an

Nou hoor Beps… :retard: Ik begin al spijt te krijgen…

Zal even mijn uitzicht van vorig jaar laten zien. :retard:

Als je goed kijkt, zie je Toos en Hubs in de tuin eten. :zon02:En dat was ons…oke… 2e uitzicht, want die 1e was, nou dat wil je niet weten… alleen maar gras, alsof we midden in een weiland geplaatst waren.

Dus als een van jullie de kamer tegenover de receptie krijgt… ik dacht nr. 1006, niet nemen hoor. :vak01:Vraag om een andere kamer.

By the way Beps… vraag ook wel om een zo hoog mogelijke kamer, anders zie je nog geen fluit, dan alleen een paar struiken en een zwembad pal voor je deur. Gratis tip van mij. :dag:

Maargoed, ladies… ik ga er vandoor.

Weltrusten alle en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

Haha, dat hadden we geloof ik ook gevraagd…
Maar goed we wachten het wel af… laag wil ik ook liever niet qua veiligheid zeg maar…

OHHHHHH JAAAAA

Hubbie naar zn werk…ikke nog even ontspannen(eieren rapen voor de taart haha not!)

Ik had nog even mijn foto’s nagekeken en zag dat het kamer 1142 is… die je NIET moet nemen. Maar ach, als je verder niets om het uitzicht geeft… ( wat ben je nou binnen) nouja, dan kan het, maar liever niet.

Ik ga nu echt de koffer inpakken. >>> Truste all. :dag:

ik wou zeggen…als ik in de kamer ben, sta ik a) onder de douche, b) voor de spiegel of c) lig ik in bed… uitzicht… ga ik wel naar t strand…
maar goed… zal wel aan mij liggen denk ik :wink: heb het vermoeden dat cyn dat wel gaat ritselen ofzo…

@ beps jullie bovenin en mams en paps onderin… of…?

@ TRL succes voor jou morgen en voor C veel plezier :wink:
@ beps have a happy hubby birthday tomorrow!!!

ciaooo

Wij zitten graag eind vd middag nog even op het balkon, biertje, lekker gedouched. Of in de ochtend, koppie koffie…lekker over het water kijken…

Nee zelfde etage naast of 2 ertussen… Dan horen we elkaar niet als we ‘naar de markt lopen’

Oke meiden open ik net nog even mn mail van het werk, hebben er 2 ontslag genomen.
Zo gaat het er iig uitzien of ik niet ga vertrekken…

Nu maar gewoon lekker naar bedje
Tot morgen … (ohhh morgen TAART!!!)

:dag:Goedenacht Dames,allen al op een oor. Heb visite gehad en zijn lekker uit wezen eten. Nu bijgelezen maar te moe om te reageren.Ga slapen en kom morgen ergens wel weer langs.
Beps : alvast namens ons proficiat met je hubs en een fijne dag

Goedenmorgen!!

@ Beps: happy Hubsday!! lekker taart eten… jammieee!
@ raak… nog een paar daagjes…

ik heb echt als een blok geslapen… gaap… lastig eruit komen als het buiten zo grijs is dat je het gevoel hebt dat het veels te vroeg is…

@ TRL veel plezier voor C en succes voor jou :wink:

Ook ik ben eruit geschopt door de jarige job!
(hij moet slapen, ik was al wakker, en straks visite)

@TRL: Hij heeft vast grote lol, en jij een dag een knoop in je maag! :kus:

@Bloem, bijna op de helft van de week…

@Raak: Ohhh nog 2 daagjes…

nou en toen…ik ga straks schapjes doen, en dan nog even kijken of ik weer eens een nieuwe spijkerbroek ofzo kan vinden, alles zakt van mn kont

:turkey:Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie:TURKEY:

Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej