Ttt 119

@roanna
Hoe gaat het met je tandvlees??

Ik heb de nota van Neckerm*** ook maar tevoorschijn gehaald, komend weekend voor ons ook nog maar 6 weken!

hahaha cyn, wilde ik net zeggen…en douchen…

maar ik bedoelde eigenlijk de bar in ADR…

@ MK en hoe is het bij jou!?!
hiero vooral erg moe… donderdag was een heftige dag, nu nog last van, been tintelt nog een beetje… denk over 1.5 week moeten we ons weer wegen maar volgens mij kom ik alleen maar aan. maar goed, doe t niet om af te vallen maar zou wel prettig zijn

Bloem: geen idee haha… Dat moet je aan de kenners vragen… En ja had ik ook wel kunnen verwachten… Van Gumbet weet jij het natuurlijk wel :wink:

ja idd… daar gaat het om 7h officieel dicht… dan was het rustig onder mn huis… hahaha
ik bedoelde het ook als algemene vraag (aan de ADR kenners) hihi… niet aan jou :wink:

**Inbegrepen: **
[ul]
[li]alle maaltijden in buffetvorm[/li][li]lokale (non-)alcoholische drankjes van 09.00-02.00 uur[/li][li]à la carte restaurants (reservering verplicht)[/li][li]snacks van 12.00-16.00 uur[/li][li]koffie, thee en koekjes van 16.00-17.00 uur[/li][li]middernachtsnack van 24.00-01.00 uur[/li][li]faciliteiten zoals aangegeven[/li][/ul]Wijzigingen voorbehouden.

In ieder geval tot 2 uur dus… :wink:

dat klinkt goed… voor die (ene) keer dat we niet de hort op gaan :stuck_out_tongue:

zucht… eerst nog heel veel keertjes werken…

maar nu ga ik eerst ff douchen en op de bank ploffen…

en mn cola weggooien want smaakt echt ranzig… bah… hoop dat het aan het glas ligt…

Haha ik ben nu al thuis weer wat langer aan het wakker blijven… :smiley: Haha ja ik ben een slaapkoppie!!! :smiley: Maar in Turkije niet… :smiley:

Nou meiden ik ga ook ff douchen en dan op de bank met mams tv kijken… Morgen weer werken… dus tot morgen!!!

:kus:

Wij ondertussen uitgegeten

DRANKKKKK in de bar… DRANKKKK in de bar, en roanna is de ober :lol:

Ja hoor… natuurlijk, alleen niet meer om 2 uur. :slapen:

Ja van de lobbybar naar boven naar de bar tot 2 uur en dan is het daar slusch!!

Pfffff om 2 uur AL… en dan wil jij niet eens meer voor ons halen…
Nou lekker dan… moeten we beschonken en al zelf strompelen :lol:

@bloem
Het gaat meestal wel goed hoor, ben alleen erg druk en dan moet alles wel lekker lopen.
Af en toe een baaldag, maar met de vakantie in het vooruitzicht gaat het allemaal een stuk beter.

@beps
En volgens mij hebben jullie ook nog een gevulde minibar en roomservice…

En beps, staat de appeltaart al in de oven?

Bloem,klopt C gaat morgen voor het eerst de hele dag naar het kdv,best wel spannend hoor.

http://www.pimspage.nl/news/wp-content/uploads/2006/07/taart_439[1].jpg

Of wordt het er ééntje van de bakker.

@trl
De wen uurtje zijn heel goed gegaan toch.
Wel spannend hoor om hem de eerste keer voor het echie weg te brengen.

Het wordt een taart van de bakker. Hier krijg je bij 250 euro aan bonnen een gratis taart…en dus… gratis taart morgen haha!!!

@TRL: Sterkte morgen, hij gaat het er vast fantastisch hebben…

Ja best wel spannend,maar zal allemaal best wel goedkomen.

Beps,morgen je hubbie jarig,en een gratis taart altijd lekker.

Bloem,weer naar de sportschool geweest.

Mk,hoe is het met jullie?

Oma Carla ook al ff niet gezien hier.

Hier ook de verwarming aan vind het maar koud