Ttt 119

Ik denk dat ik de koffer van zolder ga halen en alvast ga inpakken en dan weer uitpakken en weer inpakken enz. :vak02:

Oh Beps… je hubs morgen jarig. Dat zal weer een feest zijn.

@cyn: Leuk :vak01:

@Viva: Ik zal ook even een leuk plaatje plaatsen en dan een van van me eigen.

Viva: ja voor de vakantie… Want de hele dag dat gekakel als je maar weinig slaapt haha… :wink:

Ja kijk die is lekker… ik heb er vast ook nog wel een:

http://217.114.103.234/webbeelden/Grote web beelden/1000000/4000/1004994-internet2.jpg

Ik wou deze een keer als zoekplaatje doen, maar leek me toch te makkelijk.

Die staan dus onderweg overal langs het wandelpaadje naar het stadje.

Dus paps en mama van Beps… het is lopend ook te doen hoor !! Overal kan je ff uitrusten. :dag:

Roanna: Die was inderdaad wel erg makkelijk geweest :wink:

Zo ik lekker douchen, ff opwarmen…en dan bankhangen…voor iedereen een fijne avond, en Beps alvast gefeliciteerd met hubbie morgen…ik meld me weer. bye bye

Deze luister ik nu… Kom al helemaal in de Turkse sferen!!:chin:

Tja… ik ga ook ff verder met niks doen. Heb net een bakkie koffie naast me neer gezet. Kokkie ff met me zwager weg vogelvoer kopen dus…

Spreek jullie laters wel weer.

Beps… as ge nog moe eten… eet smakelijk.

ellow ladies

@ raak, nee je was vanochtend niet online maar zei gisteren dat je om 6h op moest… ik ook, dus ik zei ff gedag
@ roanna, ja ik had t ff helemaal gehad… te moe, te veel gezeur aan mn kop… stik chagerijnig… helemaal klaar mee… done… gaar… ping

maar goed, wel lekker ff gesport. flink gezweet (blegh) en ff met mams gekletst. billie (hond van mn ouders= mn zusje) was vanochtend naar de dierenarts geweest. had een gezwel gehad… was wel ff schrikken maar ze had nergens last van gehad, alleen na de narcose zo duf als een konijn…

@ cyn, ik snurk nie in mn slaap hoor… owh is de mp3 voor het gekakkel overdag… jajjaaaa

@ viva, heeeeerlijk plaatje! die zee!! wow

Bloem: daar was ik ook niet bang voor hoor… Bij Beps heb ik ook geen last van je gehad :wink:

hihihi… en wie weet ben ik of jij 's nachts veels te druk … hahaha

hoe laat sluiten de bars eigenlijk …?

Welke bars? Turgutreis? Gumbet.?? Ben in Gumbet weleens om half 7 teruggekomen… :smiley:

@cyn
Maar kwam je toen ook uit een bar???

@bloem
En kom je alweer een beetje bij? en hoe gaat het met je spiermassa?

@cyn
Lekker muziekje!

Mk: hahaha ja :wink: Anders was ik niet om half 7 al terug hoor :wink:

We zitten er allemaal met vaderdag zeker en er zijn er 4 die hun vader mee hebben…

Helaas mijn paps niet… Wanneer is het vaderdag dan?? 21 juni?

@cyn
Straks wordt die kamer van jullie alleen gebruikt om de koffers te stallen…

ja klopt

Mk: en om te douchen he :wink: