Ttt 119

Ja nou!!!

Blijft dat ik over 5 wkn mn koffier dichtgooi, nu nog even een uurtje ga slapen ofzo…want: over 10 uur gaan we dan richting mn ouders hahahahahaha
VIJF WEKEN/35 DAGEN

mn oventje zegt “ping”
ik ben gaar…

Goedemiddag vanuit een grauw/grijs/koud Haagje.
Vandaag visite gehad, en lekker vrij. Morgen weer aan het werk.
Niks leuks op de tv, en ik heb het koud brrrrrrr.
Voor de rest niets te melden.
Fijne dag nog allemaal

Goedemiddag dames, niet veel gekletst vandaag
Hadden jullie mij vanmorgen gezien?? ben ik vergeten af te sluiten hoor, zet nooit voor 9 uur mijn pc aan:biggrin:ben altijd wel om 6 uur uiterlijk op.
Beps ; weer mooie voetjes, ik heb vandaag ook nagels laten en ook van tenen, staat weer netjes zo
Bloem : oventje heeft al gerinkeld : supergaar dus
Viva : lekker vrij geweest en visite gehad
Roanna : tuurlijk gaan we shoppen voor vaderdag
Trl : fijne dag, is wel al bijna om :kus:

Middag.

Zo, ook weer thuis van ff schapjes doen en ff naar de BC* voor een cameraatje kijken. Althans dat wou kokkie, maar momenteel niet veel bijzonders daar, dus van de week maar ff verder kieken.

Tja, wel rustig vandaag hier he? :retard:

@Beps: Je bent maar aan het aftellen he? Waar gaan jullie heen dan en wanneer ook alweer? :vak02:

@Raak: :dag: Ik had het niet gezien hoor dat je er al zo vroeg was, want dan staat hij hier ook nog niet aan. :o

@Viva: Vandaag nog lekker een dagje vrij geweest en morgen weer aan de bak. Nou, ik heb het ook koud hoor en heb net de thermostaat ff op 22 gezet hoor. Ga nie in de kou zitten. Heb ook al een extra fleecejasje aan, maar nog koud. Ook brrrrr…:tssk: Straks maar weer een tandje lager.

@Bloem: Hoezo ping en gaar? Op het werk, of ben je al thuis? Ik heb het idee… op je werk dus. :dag: Nou, nog even en dan mag je echt pingen. :o

Ja haha Bloemmie is Gaar…(ze zit op haar werk, kan geen fut meer opbrengen, en is nu ‘gaar’… tenminste dat denk ik…)

:dag: HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :dag: :dag: :dag:

Hoiiiiiiiiiiiiii:dag::dag:

:biggrin:

Hoi, hoi!! :dag:

>>>

Wat is het hier rustig vandaag…iedereen aan het feestvieren, of slapen jullie allemaal.

Feestvieren? Wat voor feest? Oh, bevrijdingsfeest neem ik aan? Nou, nee… mij te koud.

Ga net als Beps… gewoon verder dromen over de a.s. vakantie. :zon02:

ikke ben onderweg eea te koken, aardappeltjes verse asperges(niet voor kokkie lijkt me zo haah) en een lekker entre coteje…

ik heb het koud, verveel me als de pest…maar morgen morgen is mn hubbie jarig
vissewiete in de middag(hij heeft nachtdienst) en dan lekker even kletsen met mn ouders over hoe we dan over 5 wkn gaan zitten ed… haha

Hier hetzelfde Beps en Roanna, de kachel is aan maar blijf het koud houden, echt een regenachtige buddag…nee dan kun je maar beter dagdromen over de vakantie, wat je allemaal nog moet kopen en in moet pakken, ect. ect…

en een auwwie arm omdat ik de laatste herhaling Hep B gehad heb

Ik op msn… en verder muziek aan het downloaden… Nieuwe mp3 he… moet ik wel vullen :wink:

Om alvast in hogere sfeeren te komen meiden…

http://www.parasolholidays.com/aegeandreamresort.jpg

Ja Cynnie nieuwe muziek voor de vakantie toch!!!

Kachel aan…ja is verleidelijk… eerst maar eens sokken denk ik en een vestje…
Pfff wat een omslag