Je moet er niet aan denken dat je man omkomt door zo’n onzinnige actie, vreselijk gewoon. De sfeer en de herinneringen bij al diegene die het gezien hebben zal ook wel een poos blijven
@Viva: Slaap lekker enne de groetjes thuis. Bedank Damber nog van mij
Ik ga ook naar mn mandje,:slapen: slaap lekker :kus::dag:
@Bloem: Zal even uitleggen, waarom ik daar zeker zo’n 5 jaar aanwezig heb mogen zijn.
Een tante van mij is in de oorlog weduwe geworden, nadat haar man in Indonesie gesneuveld was. Zij kreeg dus ieder jaar van de stichting 4 en 5 mei een uitnodiging en mocht dan 3 personen meenemen. Dat waren dus mijn nicht ( waar ik altijd mee naar Spanje ging) haar zusje en ik dus.
We maakten er dan ieder jaar een heel dagje uit van, met als eind dus die bijzondere bijwoning in de Nieuwe Kerk met de Koningin en haar gevolg. Later mag je dan in die ene rij van genodigden staan, bij de kranslegging.
Helaas was mijn tante de laatste jaren niet meer goed van pas ( nu overleden) en moesten we het beeindigen. Ik was er tot zo’n 4 jaar geleden nog bijgeweest.
Maargoed een heel verhaal en ga er nu ook een eind aan naaien. :paranoid:
Iedereen weltrusten en tot morgen weer. :kus: :dag: :slapen:
Voor de dames die gaan slapen : :slapen: lekker en fijne dromen
't is weer veeeels te laat, morgen moet ik om 06.00 weer op maja dan is het weer een dag eerder bij vrijdag he. Ben dus dit jaar met moederdag en vaderdag in Turkije:frown: moeten nog een paar speciale dagen te doen zijn he hihi. Tot morgen :dag:ga nu f naar boven
Zo ik ben ook weer thuis, en het doet me goed te lezen dat jullie je wel bezig houden met het stil zijn…
@Bloem: we nemen de foon ook niet op, hij rinkeld gelukkig niet, maar alle open lijnen staan op pauze dan!
@Roanna: Dat lijkt me idd zeer indrukwekkend… in de Grote Kerk…pfffffff kippevel bij het idee
EN toen…toen wist ik het niet meer…
Raak vroeg op, bijna weg, en niet thuis met ouderdag… nee verder ben ik het kwijt denk ik, te moe
Ik ga slapen doeggie
Ik had dus een hele pagina niet gezien:o
Viva : jaja, Tilburgers zijn zooo origineel he, zoals Bloem al zei : hoe komen ze aan 013:tssk:
Roanna : ja zal best nog wel ff nasleep geven in Apeldoorn
Hans : bedankt en het gaat je goed
Beps : geef niet graag Balkellende gelijk maar bepaalde waarden en normen dienen gewoon gerespecteerd te worden
Bloem : is idd altijd aangrijpend hoor zo’n film, heb oorlogswinter ook gezien en the boy in the striped pyama en tuurlijk the pianist, aangrijpende films, stuk voor stuk
Toos : denk dat zoiets op je netvlies blijft, heb godzijdank nog nooit zoiets traumatisch hoeven meemaken
Hahaha Die Raak… een hele pagina niet zien…tijd voor een brilletje (of een ander brilletje hahahahaha!!!) smkieksmkiek
Nou meiden, ik moest even alles aflopen, maar het is tijd om nu te gaan slapen…morgen redelijk vroeg op, de pedicure komt ![]()
mogguh ladies…
pff… dinsdag pas??
@ roanna bedankt voor je uitleg. geeft denk ik ook een ander beeld om daarbij te zijn dan zo maar voor de tv. ik vind/vond het altijd mooi dat na die 2 minuten stil de klokken dan altijd gaan beieren. alleen gisteren niet gehoord.
@ raak :dag: ben je al wakker???
owh moet een beetje opschieten… overigens hier grauw en geregent
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie:TURKEY:
Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Beps,in dromenland.
Raak,zo vroeg erbij vandaag nog ff en je zit weer heerlijk in Turkije
Bloem,:kus:
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
Toos,de 500 uitgetest en gezellig bijgebept met Viva.Zie ze ook veel rijden die 500tjes,ook in het rood zijn ze mooi,maar die gepimpte van jouw is superrrrrr.
Fijne dag allemaal
Ik ook weer wakker!
@Bloem: de klokken beieren er altijd voor, na het blazen van de trompet. En als die stil zijn…dan is het 2 minuten stil gevolgd door het Wilhemus
zo de voetzoekster en dan naar medidinges voor de herhaling Hep B
@ beps ja dat weet ik, heb ze alleen gisteren niet gehoord bij mij
@ TRL moet C deze week een hele dag voor het eggie naar het KDV?
Ze waren er… en als dan die laatste zo wegtrilt…brrrrrrrrrr
Goedenmorgen all.
@Beps: Wie waren er en wat trilde er weg? Ik ff nie snappe. Problemen met je fibra? Nee toch? Of heeft het iets met je nageltjes te maken? ![]()
Dus als het goed is… zitten we met vaderdag in Turkije? Dat wordt dus shoppen meiden. Met z’n allen (zonder mannen) op kadotocht. Weer een reden voor een feestje. Beps, jou vader boft maar, dat hij er persoonlijk bij aanwezig kan zijn. Wat zal hij verwent worden. :wub:
Zo, ga even vast de bolide aan de voorkant van het huis zetten en nu maar hopen dat het droog blijft. Momenteel nog wel en volgens buienrader voorlopig geen buien meer deze kant op.
En… ff een bakkie koffie maken nu voor mezelf.
:dag:
@ roanna, beps bedoelde de kerkklokken
en hier regent het al de hele tijd… echt van die vieze motregen…
@Bloem: Oh, dan zit/zat ik er helemaal naast dus. :redface: Sorry!!!
Hier heeft het ook behoorlijk geregend hoor, maar momenteel is het droog, maar wel grijs.
Maargoed, ik waag het er gewoon op, heb anders ook nog wel een regenpak, maar vind dat altijd zo’n gedoe.
Zo, en nu is er koffie.
succes roanna, ik hoop dat je droog overkomt!
Ja ik bedoelde de kerkklokken die dan zo trillend uitsterven terwijl we 2 minuten stil zijn!
Zo mn nagels weer aan kant, onze laatste herhaling van de Hep B, en de schapjes gedaan
Nu even ontspannen
lekker rustig is het hier zeg…