We hebben in al die jaren een mooie tijd gehad en hebben samen dit forum groot gemaakt.
De grootse fout die ik maakte was om het beheerschap over te dragen naar Bloem,deed dat mede om het Griekenland forum op te starten naar turks voorbeeld
Maar kan maar een ding tegelijk en moest een keuze maken en heb gekozen voor Griekenland,
Ik sluit jullie in mijn hart,en dat zal ook zo blijven,
Jullie hans,die met jullie steun deze communitie opgebouwd hebben.
@ beps dat meen je niet?!?! bij ons konden de lijnen er niet uit, maar dan namen we gewoon niet op tussen 8 en 8.02
heb ook wel eens 2 minuten stil met iemand aan de telefoon gezeten (die zat vast in het menu van de rbfoon en we waren al een tijdje bezig om het op te lossen) we hebben samen 2 minuten in stilte aan de lijn gehangen…
ik vind het altijd erg moeilijk. voor de mensen die het meegemaakt hebben is het aan de ene kant heel vervelend om elk jaar weer alles op te rakelen, aan de andere kant hebben velen het ook nodig.
maar ik denk ook dat je (jonge) mensen er ook mee kwetst. op school moesten we al toen ik 8 was dingen lezen en horen. nachtmerries van gehad… niet normaal…
ik heb een week geen oog dicht gedaan toen we kamp vucht bezocht hadden toen ik 12 was…
aan de andere kant, denk ik dat veel mensen nog iets kunnen leren van de intolerantie op deze wereld… zucht…
maar goed…
@ toos, 013 is trouwens idd een club in Tilburg. en je karretje zal idd niet klein ofzo, maar tis zeg maar niet mijn type auto. neemt niet weg dat ik em vreselijk relaxed gepimpt vind van jou! gaaf gaaf gaaf
Ik net ook de film van Anne Frank zitten kijken. Heb het boek gelezen, maar vind de film eigenlijk niet zo op het boek lijken. Maar dat heb je wel vaker met verfilmde boeken.
Morgen krijgen we regen…getver…
Bloem aan het brood en toetje omdat het niet te vr(eten) was hihihihi…
Toos niet in de file terecht gekomen.
Roanna ff bij de dochter geweest, fijn om te horen dat ze tot dusver wel baat heeft gehad bij de operatie.
Raak Alan Clark heb hem af en toe op de tv gezien, maar kan zo niet eens een nummer van hem opnoemen…neem aan dat je naar Breda gaat voor hem. En volop aan het aftellen.
Enne waar hebben jullie het allemaal over…weggaan ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Hier hetzelfde, al vraag ik het me af of er tegenwoordig op scholen net zoveel over verteld werd als bij ons. Volgens mij hebben ze het vandaag de dag meer over de aanslag in NY, Afghanistan, Irak ect. Maar de 2e wereldoorlog ik hoor er eigenlijk nooit kinderen over.
Ik heb jaren deel mogen uitmaken om daar persoonlijk aanwezig te mogen zijn in die kerk in Amsterdam… en ook ik kan zeggen, ook in het echt daar… kippevel. Zo stil daar op die dam… zo sereen, dat hou je niet voor mogelijk.
En natuurlijk breng je dit je kinderen ook bij. Zelfs de jongens van mijn dochter kwamen om 8 uur even binnen om stil te wezen. Zij wonen zelf in Westerbork en weten er al veel van. Gelukkig zou ik zeggen.
@Viva: Denk dat ook dat de jeugd niet weet over het hoe en wat in de oorlog, in ieder geval niet in interresseert. Maar wel goed dat er stil gestaan wordt bij de degene die het niet gered hebben in de huidige oorlogen
@ roanna owh echt waar… amsterdam dat is wel erg indrukwekkend he? met de koningin enzo…
heb vandaag ook de wekker om 19.55 gezet zodat ik er even bij stil kon staan…
De rust wel, maar de sfeer nog niet, maar dat kan ook nog niet.
Een collega van mij en daar een vriendin van, heeft haar vriend erbij verloren (marechaussee) en heeft a.s. donderdag daar de crematie van.
Iedereen die je spreekt, heeft er op de een of andere manier wel iets van meegekregen.