Ttt 119

Beps : toch vanaaf alweer extra uurtjes,kijk maar uit hoor, strakkies nog meer grijze haren
Bloem: wil graag dat het 14 juni was
Cyn : nu draadloos aan het kletsen en dan ook nog Mario Bros aan het spelen
Toos : mini meeting met nieuwe car bij Viva maar eerst haartjes gekleurd
Viva : lekker zitten beppen, heerlijk he zo’n relax daagje
MK : beetje vreemd kjraamfeest gehad, ken ik zo ook niet hoor,maar ja van mijn vriendinnen bevallen er ook niet zo veel meer he nachtjes :tssk:
Roanna : hoefde niet eens zelf achter de pannen en toch lekker gegeten
Marion : ook nog ff langs geweest en gelukkig hebben ze het weer prima naar hun zin
Ikke nog 4 nachtjes slapen en dan vertrek ik ook, sta bovenaan het lijstje…YES !!!

Raak spannend hoor! Het schiet inderdaad al weer lekker voor je op!!! :smiley:

En ja zit hier op ww… en kijk tegelijkertijd GTST… :smiley: :tongue:

zo dames…
ik ben ook weer boven water… verkeerde afslag genomen (richting dromenland) had wel al ff eten gekookt en net dus even opgewarmd en het is vies~!! vies!! brbrbr… nee… ik ga ff gauw een boterham pakken en tv kijken…

Goeieavond,
Vandaag een supergezellige middag gehad bij Viva. Lekker bij zitten beppen en hebben echt zin om naar ADR te gaan. Wanneer, uhhhh heb even geen idee.
@Marion: Geniet nog van je tijd in Side samen met J en N
@Beps: Toch weer aan het werk vandaag.
@MK: Nou ja wat een kraamfeest, zou het ook niet zo leuk vinden om daar naar toe te gaan
@Raak: Schiet al aardig op he, nog even naar alain clark en dan… tja wat dan:unibrow:>>>
@Roanna: Misschien weet jij wat Raak gaat doen, ik heb geen idee. Wat is dat toch makkelijk zo’n kok in huis, je hoeft alleen maar aan te schuiven

Cyn : makkelijk he, kun je je sociale leven op peil houden en toch je favo soap volgen:wink:
Bloem : zo te horen ben jij ook geen deelnemer aan de recepten/kookwedstrijd
Toos : een weer heel thuisgekomen ook gelukkig, heb ook geen idee wat ik ga doen eigenlijk, heb er daarom ook niet zo veel zin an:p

Goedenavond.

Nou KT hoor. Had hier net al een heel verhaal zitten typen, blijft dat KTding weer hangen.

Pfffffffffff wordt er zo moe van. Ik ben ook nodig aan vakantie toe. >>>

Waren even bij de dochter geweest vanavond. De kids waren er al de hele week en gaan morgen weer terug naar hun eigen huis, dus moesten wij er maar even heen. En ach, ze vinden dat ook altijd wel ff gezellig als we komen. Ook leuk om te zien, hoe ze mijn dochter helpen en overhoren met woorden en zinnen en volgens de kids doet ze dat al zo goed. Me happy dus.

Tja, nu kokkie zoveel werkt, komen we haast nergens, maargoed gelukkig is het maar voor tijdelijk.

@Toos: Leuk te lezen dat jullie zo gezellig hebben zittten beppen en zo heb je gelijk even je carr uit kunnen proberen. En??? Voldoet het? Denk van wel he?

@Raak: Nog effies he? Dan mag je de koffer in gaan pakken of heb je dat al gedaan?

Cynthia ook nog ff draadloos online geweest. Goed zeg!!!

Marion nog even aan wezen wippen en heeft het gelukkig goed naar d’r zin daar.

@Beps: Goed weer van je hubs. Als hij zo doorgaat, past hij straks nog in mijn kinebroekje. :evil:

@Toos: Geen idee waar al die mensen hier op TTT naar toe gaan. Ze hebben het er de hele dag over, maar ik weet nergens van.

Ze hebben er allen zo’n zin an, ( waaran? ) nou, ikke nie hoor! :zon02:

@Raak: Nee natuurlijk heb je er geen zin an, wie gaat er nou naar alain clark
@Roanna: Blij voor jullie dat het goed gaat met dochter. Nog even en dan is kokkie ook weer klaar in de asperges, kunnen jullie weer gezellig gaan shoppen
Autootje rijdt geweldig, heb aardig het gas in kunnen trappen. Met optrekken is ie nog een beetje lui, maar dat komt vanzelf.

@Toos: Oh mooi zeg, dat ie het naar je zin doet. En ach… als je er al wat vaker mee gereden hebt ( je gaat om beurten gewoon even alles TTTmembers langs :dag: ) ha, ha, dan zal die wel wat sneller zijn met optrekken. Per slot van rekening moeten jullie ook nog aan elkaar wennen he!!! :wub:

Alain Clark… hmmmm… is dat niet de zoon van… of is het de vader van?

@Roanna: Volgende rit misschien naar a’doorn? Kom ik even bij jou om de koffie
Alain Clark en zn pa, heb ze allebei gezien en ze zijn gewoon leuk, maarre als ik moest kiezen ging toch liever naar turkije of zo
@Raak: 013 is dat een zaal bij jou i de buurt?

Roanna : nou nou wat een gek.t vanavond met jou :tssk: Je bent idd aan vakantie toe, als ik jou was zou ik maar eens rond gaan kijken en proberen te boeken. heb gehoord dat er al veel vol zit…:o
Alain Clark, tsja weet het eigenlijk ook niet zo maarre vind het toch wel een lekker ding. Gelukkig alles goed bij dochter en kleinkids ook weer gezien
Toos : autootje nog niet supersnel, komt vanzelf. ff af en toe goed doortrappen,lukt bij mij ook altijd, maarre wel uitkijken voor de cops he:tssk:

@Raak: Komt ook goed hoor, het is een demo denk dat er alleen korte stukjes mee gereden is. Het is een klein autootje maar hij kon met gemak 140.

@Töos: Zo is dat. Flink de poot erop en hij gaat vanzelf harder. Bij stoplichten heb je zeker wel veel bekijks he?

@Raak: Zou je denken dat alles al vol zit in Juni? Misschien is er nog wel ergens een selectkamer te boeken. :vak01: Ik ga wel eens even kijken.

Ik vind die Clarck ook best een lekker ding hoor. :wub: Maar een concert…ik zou ook liever voor Turkije kiezen. Ha, ha. >>>

Volgens mij is er alleen nog plek bij de buren:unibrow:

Bij La Blanche? Oh, daar wil ik ook best zitten en dan kom ik gewoon naar jullie toe.

Hoe heet het ook alweer waar jullie heen gaan? :zon02:

hallo ladies…

zo… ben diep onder de indruk… laatste stukje zitten kijken van de film anna frank.
heb er niet zoveel mee, maar als ze dan in de laatste 2 minuten ontdekt worden en 1 voor 1 de trap af lopen en bij iedereen de plaats en datum van overlijden wordt getoond… dan moet ik wel even slikken… tis zo onwerkelijk allemaal… als je heel abstract kijkt, dan zeg ik… tis zo lang geleden al, maar als je dan inzoomt en zoals nu in zo’n film een gezin ziet (en zo waren er miljoenen) dan snap ik er even geen sikkepit meer van…

zucht…

@ toos, gek, ga er ineens op letten en heb vandaag al 5 karretjes zoals de jouwe gezien. hij is mij te klein, maar ze kunnen em wel errug blits pimpen he?! echt gaaf hoor
@ roanna, ach, je moet maar zo denken, kokkie is er elke dag ff tussenuit en daar heeft hij veel plezier in :wink:

ik ga ff mn yoghurtje opeten en richting bed…

Ik heb geeeeeen idee, iets van uhhhh jasmin geloof ik. Nou das leuk voor Raak als je even langs komt, kun je meteen een cocktail meenemen of een mojito, daar houdt ze wel van

Zo meiden hier zit het er ook weer bijna op.

Ik vind Toos dr karretje gewoon zo gaaf!!!
Nou goed, ik meld me wel als ik thuis ben

@Bloem: Leuk zijn ze he, zag vandaag een zilvergrijze. Is nie zo leuk als de mijne. Ze lijken klein, maar er zit best veel ruimte in. Je kunt zelfs makkelijk achterin zitten zonder opgevouwen te zitten. Alleen zn kofferbak is klein, maarrrr de banken kunnen plat heb je toch ruimte.
Hadden het vanavond nog over de herdenking, het is goed om er even bij stil te staan. Aan de andere kant rakel je bij mensen die bv in een kamp hebben gezeten een hoop herinneringen op. Mn schoonvader heeft in amersfoort in een kamp gezeten en heeft er een trauma van gehad, In deze dagen was hij niet te pruimen en blij als het weer voorbij was.

Ik ben blij dat er tegenwoordig meer bij stil gestaan word. Er zijn veel levens verloren gegaan voor onze vrijheid, ook een leven als dat van Toos haar schoonvader, die levenslang de pijn en ellende meedroegen!!!
En dat alles om ervoor te zorgen dat we nog steeds nederlands schrijven en praten…
Ik snap dan ook niet dat er mensen gewoon bellen op slag van 8 uur omdat hun ketel het niet doet GRRRRRR

@Toos: Oh, hebben ze dat in jullie hotel dan niet?
Komt goed hoor! Moet natuurlijk nog wel eerst even boeken he!!! :wereld:

@Bloem: Ja, heel indrukwekkend he!! Ik heb het al vele malen gezien en heb ook het boek.

Jij in ieder geval al weltrusten hoor! Slaap lekker en tot morgen weer. :slapen:

Beps… :dag: Wel thuis.