Beps: hahahahahahahahaha lekker hoor PIZZA!! Ook mij klinkt het erg bekend… ik denk wel meer mensen
Maar goed JULLIE vallen WEL af! Dus dan mag het ![]()
Bloem: komt goed hoor
Heb jij ook zo’n zin in 13 juni ![]()
Beps: hahahahahahahahaha lekker hoor PIZZA!! Ook mij klinkt het erg bekend… ik denk wel meer mensen
Maar goed JULLIE vallen WEL af! Dus dan mag het ![]()
Bloem: komt goed hoor
Heb jij ook zo’n zin in 13 juni ![]()
de sev pizza…
Hahahaha juist
13 juni… wat is er dan???
Tsja weet ik niet… Maar moet steeds aan die datum denken… ![]()
ja… de 13e he?! kan nie goed zijn…
ik kijk vooral uit naar de 14e
lekker wakker worden… ![]()
Bloem: haha ja dat is ook wel weer waar… Want met die tijden van HV… ben je de 13e bijna al kwijt… ![]()
Heb ik vanmorgen ook al gevraagd… gaan jullie weg ofzo dan? >>>
Goedenmiddag.
@MK: Jeetje, wat een poespas dan voor wat een kraamfeest moet zijn. Had er eerlijk gezegd, om zo’n manier nog nooit van gehoord. Lijkt mij ook niks zo hoor. Maarja, iedere zijn/haar ding he, zullen we maar zeggen.
@Beps: Mmm… zo’n Sevpizza. Die zijn zoooo lekker he!!!
Wij eten voor de verandering maar weer eens rijst met gado-gado en toebehoren.
Ik vandaag broccoli…
en morgen PIZZAAAAAA en nee ik hoef niet naar de dietiste ![]()
ja… mmhh… ik kan kiezen tussen pasta en rijst met boontjes en tikki massala… heb geen vlees ofzo… doe em een keer op zn indisch… zonder vlees…
moet nog ff boodschappie doen, hooi is op en de CAPPU IS OP!! archhh hellup :eek: kan nie natuurlijk he??!?!?!?
;)!!!
Nou plannen iets veranderd: De schoonmoeder van een collega ligt erg slecht. Hij is er helemaal stuk van(ik ben zo een softie als het gaat om huilende mannen…)Dus hebben we(een andere collega en ik) zn dienst opgedeeld. Hij werkt van nu tot 20.30 ik van 20.30- 23.00
(en meteen mn te werken uren verdubbeld haha)
@Beps: Tja… nooit leuk zulke gevallen natuurlijk, maar voor jou en je andere collega weer gunstig, al zal dat wel weer tijdelijk zijn. Voorlopig ben jij weer even onder de pannen, als ik alles goed begrijp.
Nou, ik ff achter de pa… nee tuurlijk nie, achter het bord. ![]()
:dag:
@Roanna: Ach ik werk vanavond. Een andere collega heeft ontslag genomen, de onzekerheid is haar teveel geworden, ze heeft gelukkig een andere baan gevonden!(dus…ik denk dat we er nu overheen zijn…)
Nu maar eens de oven aansteken…dan kan de pizza bakken
Zo daar ben ik weer, Toos net weg, was heeeeel gezellig…lekker in de tuin gezeten. En haar auto is zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf echt een plaatje van een auto.
Marion ook hier langsgeweest
Mk op kraamfeest geweest
Roanna achter haar bord
Beps voor de oven
Bloem boodschapjes halen.
Cyn draadloos
en toen wist ik het niet meer.
Zo ik weer thuis!!! :dag:
WAAAAAAAAAAAAAAH!! Ik zit nu op de wii de mega oude mario Bros uit 1987 te spelen!! ZOOO gaaf!!! ![]()
MM Gezellig hoor… Ben ik online… Is er niemand :crybaby:
Haha… die Cyn!!!
Ik even thuis, nu naar t werk…alleen even mn 2 minuten houden eerst!
Ze was weer trots op Hubbie de dieëtiste. Hij is nu off 24 kilo kwijt(ongeveer dan haha)
Beps:
geef hubs maar een schouderklopje namens mij!!! En heeft de Pizza gesmaakt???
:dag: