Ttt 119

Meiden ik ben er weer van tussen. Mijn zoon wil nog ff en de zon schijnt inmiddels weer dus moet weer in de realxmode! DOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOI

MARION!!! DOEIIII GENIETTTTTTTT(en lekker hoor cappu met lagstroom!!!)

@beps
Gunstig voor jou dat er maar zo weinig collega’s zijn die nachtdiensten kunnen en willen draaien!

@toos en viva
Veel plezier samen.

@raak
Jij hebt het nog superdruk voordat je vertrekt en dan is het ook nog geen relaxvakantie…

@marion
Dat klinkt goed!!! Lekker hoor dat jullie zo genieten.

@ Mk hoe heb jij het gehad??

@ cyn nee nu snap ik er geen sikkepitje meer van… waarom heb je dan niet gewoon draadloos en lekker internetten (TTT-en) wanneer jij wilt?

@bloem
Verjaardag was gezellig en het kraamfeest wat minder.
Het was er vreselijk druk, net of je gewoon naar de kroeg was maar dan met allemaal kinderen erbij. Het was op de midgetgolfbaan, maar het was ontzettend koud. De baan ligt aan het IJsselmeer en daar kwam een frisse wind vandaan. G. kan ik nog niet alleen laten gaan.
Je spreekt de ouders helemaal niet, geef mij maar gewoon kraamvisite.
En het grappige is dat de broer van mijn buurman volgende week ook daar een kraamfeest geeft… staan ze er weer met bijna dezelfde mensen. Ze hebben namelijk dezelfde vrienden en collega’s.

Marion,leuk ff langs geweest en zo te lezen vermaken jullie je prima,heerlijk en vooral genieten.

@MK: Jammer dat het zo moet tegenwoordig. Alles moet met een ‘feest’!! Gewoon lekker op bezoek, kadootje mee, jij dan ik morgen en een ander overmorgen… leuk…bijkletsen…

zo ik zit er weer redelijk netjes bij

@beps
Dat vind ik veel leuker… maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde.
De haartjes weer netjes, over 5 weken nog een keer en dan…
Ik was zaterdag geweest en dan 1 week voor vertrek nog een keer.
Het zou toch een stuk makkelijker zijn de grijze haren pas zouden komen als je 70 wordt.

Haha… ik weet het klinkt allemaal heeeeel raar… Maar: Toen ik mijn laptop kreeg had ik draadloos i-net… na een paar maandjes deed dat het niet meer, en kreeg ik het ook niet meer aan de praat… Dus toen weer met de kabel gewoon aan de eettafel… En nu zag ik een router bij UPC voor vrij goedkoop (en makkelijk te installeren) dus toen d8 ik, laten we dat eens proberen… Dus nu kan ik weer online wannneer ik wil :smiley: En dat kon normaal ook wel, maar vaak na het werk heb ik geen zin om rechtop aan de tafel te zitten enzo… En dan gingen mijn paps en mams naar bed en had ik geen zin meer om beneden te blijven in me eentje :wink:

Duidelijk ?? :smiley:

Ik ben gewoon WIT… echt… en alleen boven op het hoofd,.
Dus ik doe gewoon om de keer(of zoals met de vakantie doe ik het zelf nog een keertje, in de zon loopt het zo snel terug!):zon02:

Ik ga ook begin juni mijn haar weer kleuren… want zelf ik (ECHT!!) vind soms al een grijze haar… Maar dat is wel logisch als je zo donker bent qua haarkleur!! :smiley: Ik ga denk ik voor Aubergine… :smiley:

nee ik snap t nog steeds niet… je kunt je flaptop toch gewoon meenemen naar je kamertje of mee in bed 's avonds???

ik zal wel blond zijn

@ MK bbrr klinkt als mn grootste nachtmerrie!! hahaha

@Bloemmie: Nu wel omdat het draadloos internet het weer bij Cyn doet. Maar dat deed het niet meer omdat de router kaduk was. Met een nieuwe router kan het nu dus wel in dr kamertje enzo. De draad was blijkbaar niet lang genoeg om ermee naar boven te gaan.(tenminste zo begrijp ik het)

Beps: juist :wink: Ik kon met de draad alleen aan tafel zitten ermee… Anders lukte het niet… :wink:

Mooi dus nu geen excuses meer om lekker op je kamertje te zitten en met ons te kleppen dus

Juist :wink:

Zo nu naar mn werk voor de meeting van deze week
En dan komt ook de manager nog met de kleine (nu ruim 2 mnd oud…) En daarna weer naar huis
Dan lekker eten, pizza, en daarna naar de dieëtiste…(haha omgekeerde wereld haha)

en dat was wat ik dus vanmorgen ook zei maar toen zei je dat het via de WII ofzo moest…

nou ja… t zal wel… lekker s’ avonds lekker meekleppen!

hahahhaaha dit klinkt me zoooooooooo bekend :smiley: :smiley: