Ik zit op de klepdoos, voor de open deur. Heerlijk weer…
Tuurlijk is het nog niet topweer, maar ik geniet
Goedemorgen all. :dag:
Gaan jullie allemaal op vakantie ofzo? Nouja, het zal. >>>
He Toos en Viva… :dag: effe lekker gezellig bijbeppen. Veel plezier en Toos… niet te hard op de snelweg he. Je wel aan de maximum snelheid houden hoor!
@Beps: Allemaal goed bedoelde adviezen, waar ik me uiteraard ook bij aansluit. :kus:
@Bloem: Tja… er zijn altijd mensen die wel gewoon moeten werken he? Maargoed, jij ook al met aftellen begonnen.
Zo, ik heb alles ook weer klaar staan om weg te kunnen zo en heb er weer zin an. :tssk:
:dag: wat een weertje!!!
Ik heb sinds zaterdag eindelijk weer draadloos i-net…
Kan nu dus op de wii ook racen tegen mensen over de hele wereld
Super leuk dus!!
Kreeg zaterdag bericht van de verzekering krijg de kosten van telefoon en mp3 helemaal terug
Dus meteen maar gaan shoppen
nog 2 paar birkies… zilver en wit met roze… Had vrijdag ook al knalroze
Verder een rokje en wat make-up… ![]()
Nu straks weer werken… Dus tot vanmiddag!
:dag: :kus:
Roanna en Bloem werkse hoor…
cynnie ook al weer aan het werk, lekker wiien en nog 2 paar slippers, dus jij bent er ook klaar voor zo te horen.
@Roanna::dag:, zal niet te hard rijden;), werk ze vandaag
@Cyn: Aan het shoppen geweest en wiieen all over the world, leuk.
Haar weer in de plooi, ga er vantussen
@Viva: Tot straks
ik meld me weer…Toos tot zo!
@ cyn dan kun je voortaan ook gewoon op je kamertje TTT en niet alleen op t werk
![]()
ik heb mn kleertjes overigens nog steeds niet binnen :tssk:
pfff… wat een zware dag…
Ik heb ook maar de klieder in mn haar gesmeerd haha
Was zo grijs eronder(ik ben echt wit bovenop) dus… geen zin in tig-euro… had nog een pakje van de aktie staan… voor 4 euro ben ik weer t vrouwtje straks ![]()
das ook snel… je was met je B-day nog helemaal naar de kapper geweest… toch???
ik ben weer blij met mn kleurtje hoor… nu ziet het er nog een beetje nep uit, maar met een week of 2 is het wat natuurlijker ![]()
:dag: HEY MEIDEN!!!
Ik ben er ook even :vak02:
Bloem: ik kon dat thuis ook wel hoor… Maar alleen beneden aan de keukentafel enzo… Ga binnenkort ook de internetbrowser voor de wii “kopen” en dan kan ik via de wii internetten???
Beps: heb jij daar ervaring mee??? werkt dat goed?? Ik wil ook de Mario Bros (hele oude… )
in het verleden werkte dat prima Cyn. Ik zal de logeerpuber eens vragen. Das mijn Wii-goeroe!!!
@Bloem: Gewoon een dikke cm uitgroei he. En in donker haar valt GRIJS/WIT echt giga op…te irri!!!(het groeit gewoon snel!!!)
Beps: thanks… En ik moet je ff pben… Komt zo… ![]()
ok
En dan is er niemand hier :tear:
Meiden het is super, ik heb mijn draai gevonden. De 1e dagen op zoek naar de winkeltjes en heb inmiddels mijn vaste adresjes. 's Morgens na het ontbijt een wandelingetje en dan de boodschappen in het winkeltje om de hoek. Een babbeltje met het vrouwtje die me inmiddels vrolijk begroet. Dan een bakje cappu in het restaurant op de terugweg naar het appartement, ze hebben daar een klein kefhondje Annie, die in je schoenen bijt en als je niet uitkijkt struikel je over haar riempje. Maar J is knatergek met het beestje dus nemen we dat maar voor lief. En lopen we terug dan komen we onderweg Nico nog tegen. Hij is van de excursies en praat me iedere dag zijn terras op voor cay en een dagje uit in zijn cabriobus. Is hem alleen de 1e dag gelukt, nu heeft hij kussens neer gelegd, kan ik zachter zitten zegt ie. Maar ja, dan heb ik net de cappu op he, met slagroom en dan kan er geen cay meer bij. De middagen zijn voor het zwembad met een boek. En 's avonds gaan we er soms op uit of we laten wat bezorgen door het restaurant op de hoek. Daar hebben ze superlekkere durum
adana. Dus … het gaat super met me en de batterij begint wat op te laden. Nog een weekje te gaan en heb het bange vermoeden dat die helemaal voorbij vliegt als N er is morgen.
Marion: :kus: geniet er lekker van… Je hebt het verdiend!!!
@ marion mmmhh klinkt ZALIG!!! heerlijk geniet er maar lekker van
@ cyn… uhmm daadloos internet… uhmmm laptop… uhm… :paranoid:
@ beps zoveelal! betekend dat je gezond bent als je haar zo groeit! ik had echt gewoon 20 cm uitgroei, maar het viel niet zo op ![]()
Bloem: haha ik had thuis altijd een laptop met een kabeltje… En nu dus niet meer… Snap je het nog haha ![]()