Ttt 119

Beps en Roanna : ook welterusten,:slapen: lekker en tot morgen
Ik duik er ook in, nog ff tv kijken en dan verder aan de binnenkant van mijn ogen zien wat daar nog te beleven valt… Tot morgen all :kus:

Goedemorgen meiden.

Raak een druk programma voor de boek voor dat je naar turkije vertrekt.
Beps vannacht ook weer gewerkt??
Linda een fijne midweek in cp.
Roanna niet naar de braderie geweest in A.doorn??
Tlr. boek ging over een meisje wat leukemie had, beetje taai om te lezen maar wel een goed verhaal. met de titel voor ik dood ga. Ze is 16 jaar en weet dat ze nooit 17 zal worden.
Voor iedereen een fijne dag.

mogguh ladies…
de blauwheid knalt hier van de hemel! wow!
maar goed, ik mag weer fijn een endje gaan werken… en ik ben brak! zucht…
ff boekje gelezen, was een dun boekje, dus dat was zo ‘uit’ maar ja, toen was het al laat en zelfs toen kon ik niet meteen in slaap vallen… zucht…

maar goed, nu ff ontbijten, strax de haartjes nog doen en weer richting werk
:dag:

:turkey:Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie:TURKEY:

Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Ook ik weer wakker, niet gewerkt, en hopelijk(op eigen verzoek) een weekje vrij(nou ja bijna vrij, alleen een paar uurtjes in ht weekend)

Nu op naar een nieuwe week,…en nog maar ruim 5 voor ADR!!!(ohhhhhhh zin an!!!)

jjaa… nog 6 weken!! ik kan beginnen met aftellen

ppfff een weekje vrij lijkt me wel wat zeg… ben zo brak…

Hihi Bloem en dat is waarom ik dus…nu een weekje vrij hoop te hebben!!!

Vannacht gewoon bijna 10 uur geslapen,…IK…10 uur slapen…

lekker hoor!
en ja… een weekje vrij… lekker zo’n flexibel rooster… geniet er maar van hoor… de uurtjes komen vanzelf wel weer… weet t cker!

Ik zat net te rekenen…van de 16 personen die er nu nog flexibel werken, kunnen er 4 bewezen nachtdiensten draaien, willen er 2 geen nachten, kunnen er 6 geen nachten draaien omdat hun compie het niet ondersteund of ze geen vaste telefoonlijn hebben,…1 gaat het vannacht proberen…blijven er nog 3 over…

Als die 1 vannacht het niet lukt…dan zijn er weer 5 nachten die opgelost moeten worden… en volgende week ook, en die week erop ook en daarop ook nog,…
(zou ik mn weekje vrij ook hebben???)

Goeiemorgen,
Vandaag een vrije dag en straks een stuk rijden naar Den Haag. Heb er zin in om mn autootje uit te proberen
@Beps: Deze week vrij, is in ieder geval de bedoeling. En uitgeslapen, lekker hoor.
@Bloem: Nou al brak en je moet nog de week uit
@Raak: Aan het feesten geweest, moet je af en toe bijhouden. Nu aftellen voor Alain Clark (hij is leukkkk, heb hem gezien bij het Symphonica in Rossoconcert) en turkije
@Roanna: Kokkie volop aan de asperges steken, vakantie betaald en net als wij allemaal aan het aftellen
@Viva: Zie jou straks, ga even mn haar in de verf zetten en ga dan op pad. Ga denk ik over een uurtje weg. Heb er zin in om bij te beppen

@Beps: Je kunt ook een beetje aan jezelf denken en een keer nee zeggen. Straks kom je total loss in ADR, is ook de bedoeling niet he. En wie weet blijf je gewoon vrij deze week

Ohhh kijk een mini meeting op komst…
Lekker hoor Toos, stukkie toeren en bijbeppen

Toos: Ach als ik een paar nachtjes…(ik bedoel niet elke week, maar zo om de week) kan draaien, in het belang van het ‘algemeen nut’ en mn positie daardoor steviger staat…
Als ik stuk ben…dan zal ik net voor dat ik stuk ga de rem erop gooien :wink:

@Beps: Als je dat dan ook maar doet, die rem er op tijd op.

I’ll do my very best Tante Toos, I’ll do

@Beps: Goed zo;)

Toos…I see you:zon02::o
Beps als je je positie kan versterken is het niet meer algemeen belang hoor maar eigen belang en dat is nog altijd belangrijker nietwaar!!!, maar idd wel op tijd de rem erop…dat houd niemand vol al die gebroken nachten…:retard:

Aftellen naar de vakantie, ik raak de tel kwijt…vandaag over 4 weken ben ik al naar portugal >>> en zit dan waarschijnlijk in de bus naar het
:vak02: heel vervelend allemaal.
Ik kijk steeds op het weerbericht, van mij mag het allemaal nog wel een beetje warmer hoor die :zon02:

Ik ga even met de verf kliederen

Toos verfse

mhw :tssk: het is al heel erg zonnig… tis geen weer om in de tuin te zonnen maar ik ben al super blij dat de zon schijnt

ppfff al zou ik nu liever nog ff in mn bedje liggen…
vraag me af hoe ik dit ga trekken tot half 6… doe denk ik maar rustig aan :retard: