Verwijderd omdat onderdeel verwijderd is
Hallo dames, heb mijn drukke weekend er ook weer op zitten, nu voorbereiden voor Turkije. Heb teveel gefeest het weekend en kan nu niet meer praten:tongue: Gelukkig nog wel typen
Toos : wat een gaaf ding man en keileuk gepimpt! Veel veilige km. Hubs vindt hem ook heel leuk (heb hem ff laten zien)
Roanna : relaxed thuis en daarna naar KFC
Bloem : nog steeds niet helemaal bijgeslapen, toch maar kaartjes geschreven
Beps : leuke dag gehad met de hondjes, maar nu wel kapot
Viva : lekker boek gelezen en GEMAILD naar de chinees hahaha
MK : jij had ook een druk maar gezellig programma vandaag
Trl : cluppie echt flink verloren he:drugged:
Linda : heel fijne vakantie en lekker genieten he
Hoop dat ik niemand vergeten ben, was vannacht laat thuis, vanmorgen vroeg weer weg en nu echt moe.
Heb me vraag al verwijderd Beps
Trl : ik ben er ook hoor, maar moest ff bijlezen en doe nu gewoon luciferhoutjes tussen me ogen dan kan ik nog blijven:hihi:
Raak,en nu bijkomen om fit op vakantie te gaan.
Linda,veel plezier op CP.
En ik ben er ook nog hoor :dag: , maar zat tussendoor ook ff wat anders te lezen.
@Raak: Zo, dus lekker de bloemetjes buiten gezet het afgelopen weekend en nu dus een bietje brak. Ach meid…, je gaat al bijna op vakantie, dus kan je ff bijkomen. Alhoewel…??? Het is wel een beetje een doe vakantie he? >>>
zucht…
:mad:
Beps en Bloem,:kus:
Ik ga geloof ik maar eens naar bed…
Morgen weer een dag, eerst maar eens rustig slapen
@ trl 10% erbovenop is fors zeg! die dingen kosten al bijna een fortuin!
@ raak, hahaha wat hebbie gedaan dan dat je niet meer kan praten!? was t gezellig ![]()
Bloem,gelukkig hebben wij 1 van de goedkoopste,maar ja dan is het nog €20,00
zo zeg…dat een hoop geld voor zo een ‘middelmatig presterende’ club(sorry, maar zo is het momenteel wel)
Bloem : had feestje in Belgie, mijn chauffeur werd 50 dus dat moest gevierd worden en dan moet je over de band heengillen om wat te zeggen.Waren daar kennissen die ik al een jaar of 20 niet meer gezien had…heb zelfs staan te twisten en je kent dat wel de Belgische dansjes he zoals de hucklebuck en de vogeltjesdans en de kabouterdans.
Dat vonden ze dus nodig anders ben je dikke nek.Feestje was alles compleet met een jazz en een fritkot hahaha
@Raak: En dat wil je niet he, dikke nek zijn…hahaha
Roanna : denk dat de enige rust die ik krijg de heen- en terugreis is
heb al de hele avond zitten bellen met Turkije.Gaan voor het eerst op vakantie en hebben de koffers al klaarstaan en zijn stik zenuwachtig.F. niet he die is al vaak met mij op vakantie gegaan en ook al bij ons in Holland geweest
Trl : ga morgen maar naar kantoor om uit te rusten en dinsdag hand- en teennagels en woensdag kapper en donderdag Alain Clark en vrijdagavond laat weg. Wordt al moe van dit typen maarre wel allemaal leuk toch
Beps : daar worden ze goed betaald he voor zo’n prestatie
@ raak, lekker op tijd naar bed, je wilt natuurlijk wel goed uitgerust naar turkije!
@ trl tja, tis een hoop geld, maar je bent wel bijna elk weekend onder de pannen… maar dan verwacht je ook wel wat… helaas heb je het niet in de hand ![]()
ik ga maar eens naar bedje toe… hopelijk kan ik de slaap vatten… misschien een beetje lezen ofzo…
Bloem : welterusten, hoop dat je lekker kunt slapen:kus:
Nu ga ik echt…trusten
Ik ook.
Weltrusten all.
:slapen: :dag:
:kus: All