@Toos: Wowwwwww… hij was al gaaf en nu is die nog gaver. Superdeluxe zeg! Wat zullen ze naar je kijken op de weg. Heel veel plezier ermee hoor!
@Bloem: Nee, zijn toch niet weggeweest. Kokkie heeft tot half 3 gewerkt en toen hij thuis kwam, hebben we eerst samen de vogelkooi in de woonkomer helemaal uitgemest buiten in de tuin. Zoals ik laatst verteld had, hadden de 2 kanarie’s jonkies (4) en die werden nu wat groter, zodat ze steeds door de tralies gingen en hier rond vlogen en dat moet ik niet hebben. Toch Viva? :lol:
Die kooi is ook eigenlijk voor papagaaien en niet voor die kleine beessies. Nu dus alles in een buitenhok en geen troep meer hier binnen. Alles lekker gezogen en gedweild en ik wil voorlopig ook geen vogel meer zien. :o Ha, ha. Daarom toch maar niet weggegaan en nu is het de moeite niet meer.
@ roanna owh jeetje he… hellup! al dat gevlieg om je heen enzo… en nu? hou je de 4 jonkies ook of heb je een goed ander thuis voor ze geregeld?
moet wel grappig zijn geweest he?
in Antwerpen kwamen we in de nursery van de roofvogels… mama wilde niet meer voor ze zorgen, dus werden ze met de hand gevoerd… te klein!
@Bloem: Het zien opgroeien hier in de woonkamer was inderdaad wel leuk, want ik had dat nog nooit gezien, (komen eigenlijk van zolder), maar dit werd toch een beetje te gortig. Alles erom heen vies en ik moet ze ook niet los om me heen hebben vliegen. Nu, een is al voor iemand die er een wilde kopen, omdat ze ook zo mooi zingen (fluiten) en de rest verkoopt kokkie weer als ze wat groter zijn aan de handelaar. Meestal tegen vakantietijd gaan ze weer weg. Op een paar na dan.
Mijn zwager heeft echt als hobby lorri’s kweken en dan heb je ook soms kans dat moeder ze niet wil voeden en dat doet mijn schoonzus dan ook met heel veel plezier en geduld. Nou, niks voor mij. :o
hihi je moet er wel de liefde en het geduld voor hebben he!?
zo… ik ben eindelijk weer bij met kaartjes versturen, liep een beetje achter en dan wordt de stap steeds groter om te gaan zitten en te schrijven, maar vooruit… heerlijke zondags activiteit…
@Bloem: Inderdaad, dat zijn van die dingen waar je even voor moet gaan zitten. Heb ik ook zo nu en dan. Even zin voor maken.
@Linda: Voordat ik het vergeet… jullie gaan morgen lekker een midweek naar Drente, dus wil je hierbij alvast een hele fijne week wensen en ga er weer van genieten, samen met je moeder. Misschien eerdaags wel met R. :wub:
kanarie’s jonkies (4) en die werden nu wat groter, zodat ze steeds door de tralies gingen en hier rond vlogen en dat moet ik niet hebben. Toch Viva? :lol:
hihihihi…ik weet het hoor Roanna.
Bloem aan het kaarten schrijven geweest, het was toch geen lekker weer.
Ik en Damber in een goed boek, hubs in de tv/of was het ervoor???
Geen zin om te koken dus de chinees maar gemaild…die komen het zo brengen…leve de zondag, alles mag en niets moet.
Zo he, een chinees die je kan mailen. Toe maar!!! Die bij ons op het WC heeft sinds kort net een pinapparaat, laat staan dat je die al zou kunnen mailen. :unibrow:
Wij gaan zo ook ff op pad, om ergens een hapje te gaan eten. Weten alleen nog niet waar.
@TRL: Nou, het was weer gewoon de KFC geworden, maar heb er dit keer wel een bakje rauwkost bijgedaan.
Jeetje, wat een afgang van Ajax. Pffff…Zo verdien je het ook niet om 2e te worden, maargoed, volgend seizoen weer beter.
@Bloem: Ja, normaal meestal wel de Mac, maar die is rond etenstijd altijd zo beredruk en bij de KFC is het toch altijd wat rustiger, omdat het niet bij de snelweg ligt. (Bij de Americahal) You know!!!
Kfc ben ik eigenlijk nog nooit geweest,wilde een keer gaan in Eindhoven,maar was toen zo ontzettend druk,dus toen meer ergens anders heen geweest.
Roanna,volgend seizoen beter alleen jammer dat dat al 5 seizoenen gezegd wordt,wij supporters zijn nogal verwend en 5 jaar geen landstitel kan niet hoor.En dan ook nog eens de seizoenskaarten 10% verhogen,denk dat er volgende week wel een actie komt.
Eerst: @Toos: WAT EEN GAVE BAK!!! ECHT !!! en nu alles afgesloten(voor zover mogelijk) en op naar de toekomst…
Ik heb genoten vandaag. Allerlei lieve en leuke honden gezien en geknuffeld, maar vooral: Met onze vrienden/fokkers mee gegaan, daar gegeten en heerlijk met mn ‘eigen’ kroellies gekroeld(en dus ook met mams en paps, hihi tenminste we hopen dat ze dat zijn geworden…)
En… een mega leuke foto van de fokkers met Aiji…
Ze was tussen ze in gekropen en heeft er zeker 20 min gezeten haha!!!
@Bloem: Dat klopt dat het duurder is. Viel ons nu ook op. Hadden niet eens zoveel bijzonders, maar vond het toch duurder als bij de Mac. Maarja, kokkie betaalt toch en die krijgt iedere zondag zijn geld van de boer.
@TRL: Omdat ze ook alleen maar kipproducten verkopen daar, zie je ook veel Turken en Marrokanen daar komen eten en eten halen om naar huis te brengen. Viel ons ook op dat er veel meer, ik zeg altijd “hoofddoekjes” komen, dan bij de Mac.
Dus er worden aktie’s verwacht rond die kaartverhogingen volgende week? Nou, kan wat worden dan, met deze resultaten.
Roanna,weet niet of er echt acties komen,maar verwacht het wel.Seizoenskaarten gaan elk jaar omhoog ivm de inflatie,maar dit jaar gaan ze dus gewoon 10%,en als je dan de resultatien ziet nou dan mogen we soms wel geld toe krijgen…Maar ja we betalen toch wel.