Ttt 119

@Roanna: Die Bloem heeft die gewoon gewonnen he, een maand VIP … met de foto’s van Gumbet…

Mn zorgen…ach misschien ga ik ze wel bespreken, maar voor de leiding is het net zo moeilijk. 1 doet de berekening van de uren, en die zegt: Zoveel eruit, zeg maar wie…
Dus ja…
Iets anders zoeken… er is niet veel, de markt is overstroomd met mensen die zoeken…
Ik wacht het af, en anders heb ik standaard zomers vrij en werk me in de winter het lebbieklebbie…

Nu even opstarten, zo beginnnen om 23 uur, en dan rond 1 uur staat hubbie op hebben we crimenight, en moet hij om 4.30 richting zijn werk haha!!!
Ach zo lossen we elkaar af

@Beps: Ja, dat had ik wel door, dat ze die gewonnen had met die foto.

Enneh… nee, zeker liggen de banen momenteel niet voor het oprapen. Daarom zei ik ook… zo intussen of tussendoor. Ach, effe alles maar afwachten. Zo’n vaart zal het met jou persoon niet lopen. Ze zijn veels te gek met jou, heb ik het idee.

Nou, dat wordt weer een gezellig nachtje daar bij jou dan. :tongue: Werkse straks en veel plezier nog. :dag:

Ik weet niet wie er nog wel of niet uitkan bij ons Dus ik blijf daarover stressen(sorry meiden, het begint me echt een beetje dwars te zitten) Je kan nog zo goed je best doen, maar als er mensen uit moeten,…is iedereen ineens misbaar…
Maar goed… ik ga er nog steeds voor…

Nu dus lekker nacht draaien, zo met hubbie aan de crimenight(alles opgenomen haha!!)
Tot morgen!!!

en de ‘live’ crimenight is afgelopen, dus ik ga ff bijlezen her en der en dan weer richting mn bedje,… bleek net nog een wasje erin te zitten… was ik helemaal vergeten… oeps! hahaha

Hihi, gebeurt hier nu NOOIT haha!!!

Trusten Bloemmie, wij zitten midden in …close to home

Zo mn crimenigh gehad, geen telefoontjes dus ook ‘niet gestoord’ in zo een spannend programma. Als toetje nog even 'zeg eens AAAA) en zo naar bed…

Tot vanavond, want tussendoor ga ik naar de honden dinges in Houten

Goedemorgen meiden.

Beps crimenight afgesloten, zonder telefoon en nu lekke slapen
Bloem een maand oranje en nog gefeliciteerd met je 20000ste post
Voor de rest niets te melden, ik wens iedereen een fijne zondag.

@viva
Jij bent er ook alweer vroeg bij.

@beps
Rustige nacht gehad, nu even slapen en dan weer leuke dingen.

@bloem
Gewonnen dus nu een maand lang VIP.

@toos
Heeft heeft veel te druk met de auto :wink:

@30 april
Wat een toestand zeg, echt niet te geloven…
Arme slachtoffers, arme familie, arme ooggetuigen en arme iedereen.
Wij waren een dagje naar sprookjeswonderland en hadden er helemaal niets van meegekregen.

@linda
Veel plezier met mams!

Wij straks op verjaardag, de dochter van mijn vriendin wordt 2 jaar en vanmiddag een kraamfeest van de buren.

:NETHERLANLinda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte:NETHERLAN

Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Mk,druk dagje voor jullie vandaag,maar wel gezellig.

Beps,veel plezier bij de honden in Houten.

Viva,lekker relaxen.

Roanna,het isntalleren ging bijna vanzelf,zelfs dradloos internet is me gelukt

Fijne dag allemaal

Goodmorning ladies.

Jullie de nacht ook weer goed doorgekomen, al dan niet met leuke films en serie’s.

Hier niets bijzonders te melden. Als kokkie op tijd thuis komt, zou ik nog wel even naar D’ter willen, want daar is het een en ander te doen en kan ik gelijk nog even bij de MM naar binnen wippen en anders…och, heb hier thuis ook nog zat te doen. Eerst zo even de zondagskrant doornemen.

@TRL: Nou, wel goed van jezelf dan. Zit je op de kabel, of heb je ook net als mij ADSL?

@Beps: Veel plezier in Houten.

Oke, iedereen verder weer een hele fijne dag. Wel zonnig zo te zien, maar het lijkt me fris. :dag:

Goeiemorgen,
Hier vandaag somber en grijs. Vrijdag mn autootje opgehaald en hij is leukkkk. Vrijdagavond uit eten geweest met de meiden en aanhang, Hub had dit als verrassing gedaan. Hij wilde hiermee de nare periode afsluiten. Gisteren aan de crock geweest en verder niks bijzonder gedaan.
@Beps: Zou me er niet zoveel zorgen om maken, je bent multi inzetbaar en zo iemand is waardevol voor een bedrijf. Veel plezier met de honden vandaag

Toos heb even je foto’s bekeken van je nieuwe aanwinst, wat een gave auto zeg, en wat een leuke striping met die vlinders…

Ja leuk he, het is echt een vrouwenautootje geworden. Is gedaan door iemand die bij ons in de buurt heeft gewoont en daar een bedrijf in heeft. Hij vond het helemaal leuk om iets voor mij te ontwerpen

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture9345.jpg

http://www.wereldwijzer.nl/16098-albums82-picture9346.jpg

Toos,hij is echt gaafffff…

Roanna,ik zit op adsl

Hij is echt leuk Toos!

waaaaaa Toos!! gaaaaafff whihiiieewwww
zeker wel veel bekijks mee he?!

@ mk veel plezier met de verjaardag en het kraamfeest
@ roanna, ook nog even bij de MM kijken voor een flaptop?
@ trl jij helemaal tevreden met je nieuwe aanwinst? ik zou echt niet meer zonder willen! hij kan net zoveel als een vast pc, alleen die kan je niet meenemen, en deze wel!

zo… ik ga maar eens bekijken wat ik allemaal nog moet doen.
broer kwam vanochtend de camera halen want hij ging naar Spa in Belgie, een of ander race evenement. maar ipv dat ie gisterenavond de camera had gehaald… :retard: owh well…

Bloem,idd wil hem ook niet meer kwijt,maar weet niet of ik hem ergens mee naar toe zal nemen,is nog wel een gezeul hoor…Maar misschien mee op vakantie,ff kijken of er dan nog ergens een plekkie is.
Dus jij vroeg je bed uit gebeld door je broer,ach duik je er zo toch nog ff in.

C en ik nu bij me ouders,voetbal kijken,maar staan achter

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

,als ze zo door gaan,mogen ze de prijsverhoging van de seizoenkaart er wel afhalen

nee broer kwam om 10h langs, dus ben toen doorgeslapen hoor! nu ben ik wel een beetje uitgeslapen voor dit weekend… alhoewel…