Bloemmie weer naar de kapper geweest, en geel haar…lekker laten verwennen
Beps er weer een nacht opzitten en nu lekker naar bed
Linda lekker in je vel, en ook weer even langs geweest
Tlr. is het nog gelukt met je toetsenbord?
Roanna dat is zeker vreemd daar regen en bij jou droog…
Toos aan het rondcrossen in je 500. Je weet het he, ben maandag ook vrij dus kom maar meis.
Wij gisterenavond onverwacht uit eten met zoon/schoondochter/dochter, naar de griek was heel gezellig.
Gisteren nieuws van een buurvrouwtje (een gepensioneerd stel) hier schuin tegenover, die hadden een puppy een shiwawa van 16 weken, geen teacup ietsje groter was zo’n lief klein beestje, echt een dotje
stapelgek waren ze op dat kleine ding, die buurman een boom van een vent loopt uit de trapkast achteruit en voordat hij er erg in had is hij bovenop dat kleine hondje gaan staan.
We hebben haar wel horen gillen donderdagochtend, is die kleine hummel dood. Vreselijk gewoon!
Die mensen zijn er helemaal kapot van. pfffff.
Ben trouwens benieuw hoe Marion het heeft…lekker genieten denk ik.
Mijn programma van vandaag helemaal blanco, lekker weer dus ga gewoon op relaxmodus denk ik.
Ik meld me weer.
:NETHERLANLinda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte:NETHERLAN
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@TRL: Is het dus wel die geworden, waar we het van de week over hadden? Die HP enz? Heb je alles nu voor elkaar gekregen met je klepdoos? Werk je er al mee? En…bevalt het ??? Veel vragen, maar je weet wel waarom.
Verder ook even niets te melden. Ga zo even boven aan het werk en voor de rest zie ik nog wel.
Goedemorgen Dames,
Sluit me aan bij prima updates van Trl en Viva
Trl : heel veel plezier van je lappie
Viva : wat een verhaal zeg
Roanna : helemaal nix te melden
Beps : op een oor
Cyn : vrije dag
Bloem : naar de kapper geweest en nog proficiat he, moet ik daar internetcafe zoeken haha
Toos : nog steeds aan het rondtoeren of voorbereidingen aan het treffen voor HET feest
mogguh ladies… beps en ik zijn tegelijkertijd wakker, zij heeft gewerkt… ik niet hahaha
ben alleen nog een beetje duffig en de oogjes zitten nog dichtgeplakt…
Ik mag vannacht nog een keertje, en dan hoop ik een weekje vrij te zijn.
Het lijkt erop of ik alleen de zaterdag en zondag opendiensten heb(van 7-8.30)
En wie weet heb ik wel helemaal geen werk meer haha…
(ik lijk vrolijk, maar ben op het moment gek van de spanning, ik kan er niets aan doen!!!)
@ beps dat zal wel meevallen denk ik. tot nu toe hebben ze de mensen die weg gingen het tijdig laten weten lijkt mij,… kan me wel voorstellen dat je er helemaal idioot van wordt, maar meis, misschien is het beter om iets te zoeken waar je igg een vast rooster hebt, …
@ trl en roanna, maar dan ben je eenmaal gewend en heb je weer problemen om op gewoon windows te werken…
@ beps, en je zorgen bespreken met de leiding daaro…? ik bedoel, je moet wel allemaal opgewerkt en positief zijn maar ze moeten wel weten wat er speelt… toch? nou ja, nu eerst maar even slapen en vannacht weer werken en dan morgen een leuke dag en dan zie je wel weer wat er op het rooster staat…
Zo al weer gegeten, vanmiddag ff geshopt, niet veel gekocht hoor, maar lekker even naar de winkels geweest. Het weer hier is maar zo / zo de ene keer zon de andere keer bewolkt.
Beps ik kan me voorstellen dat het zo niet echt lekker voelt dat afwachten of je mag blijven of niet. Hubs zijn nieuwe bril opgehaald dus die is weer het mannetje.
Tlr. en Bloem thuis heb ik vista, en op het werk xp het went wel snel hoor, maar idd af en toe moet je even denken hoe het hier en hoe het daar moet.
Zo vanavond lekker bankhangen denk ik…heb het nu koud dus stap zo heerlijk ff onder de douche.
@Viva: Dan hebben wij precies hetzelfde als jullie gedaan. Net gegeten en vanmiddag ff een poosje naar de stad geweest. Ook niet bijzonders gekocht, maar toch lekker ff weg. Even wat computerswinkels ingeweest, maar toch nog geen keuze kunnen maken. Ergens een bakkie gedaan met een kaasbroodje erbij en toen zo langzamerhand weer naar huis op aan. Hier was het wel zonnig, maar zelf vond ik de wind nog wel een bietje koud. Zit hier nu ook met een vestje aan.
@Beps: Voorlopig kunnen/willen ze je heus niet missen hoor. En als je wel blijft twijfelen… misschien dan ondertussen op zoek naar wat anders??? Nu eerst even een voordutje doen, voor vanavond.
@Bloem: Tja, de dag is al zo weer om. Wat gaat het snel he? Voordat je het weet, zitten we al bij elkaar in ADR. :vak01:Ik heb vandaag even het restant betaald, dus ik ben er klaar voor. :wereld:
@TRL: Oh, dus positieve berichten wat betreft je klepdoos. Mooi zo! Gelukkig geen ingewikkeld gedoe met aansluiten en dergelijke begrijp ik dus!! Nou, veel plezier ervan, enneh ff een :kus: voor jou.