@Bloem: Oh ja… jij nog gefeliciteerd :kus: (3x ) met jou winnende foto. Ik vond ze allemaal mooi hoor, maar dit was wel weer heeeeeel herkenbaar.
Roanna: haha ja we hebben voor de komende vakanties gepland… Dus wel lekker… maar ik kan altijd ruilen hoor… Moest eigenlijk volgende week zaterdag werken… maar wilde graag eerder naar Rotterdam ipv s’avonds… dus kon ik weer ruilen met de vrijdag.
Makkelijke baas he ![]()
@Cynthia: Oh zo ja. Inderdaad, wat een fijne baas.
Mag je zuinig op zijn.
Ik ben nog aan het kijken. Hebben eigenlijk nog geen plannen en weet nog niet, wat het gaat worden dit keer. :vak02: >>>
Ik weet niet eens of ik nog werk heb tegen die tijd…
Pfffffff dat blijft wel raar hoor…
TOOOSSSSS HOE RIJDTTIE???
Beps: :kus:
ja toos!! HOE RIJDT IE?!?!
@ cyn, ja ik ben over 6 wk ook nog aan het werk
denk ik…
@ roanna, bedankt! was wel verbaasd, maar net wat jij zei; hij was wel heel erg turkije he?
zo… ik denk… dat ik zo maar eens ga afsluiten… druk geweest vandaag maar nu rustig… dus mag wel een half uurtje eerder… heb voor 4 gewerkt ![]()
Ik moet wel werken die dag… want moet ff inchecken he… En thuis geen printer :D:slapen:
Ach die dag(vandaag over 6 wkn) hebben we lekker aan het zwembad gelegen, Kaylo en oma Carla ontmoet, en lekker gegeten… 's avonds misschien even naar het stadje…
In iedergeval gaan we dan morgen…morgen over 6 weken even ‘naar de markt’!!!
We gaan nu slapen, want ik heb nachtdienst weer 2 nachten
Beps en Cynthia… hebben jullie het nu over jullie vakantie? :lol:
Nou, weltrusten Beps. Er is vast nog wel ergens "braderie’ nu. :wub:
Cyn… je gaat zo naar huis he? Nou, :dag: goed weekend.
Naja… zit even tv te kijken op rtl 4 en daar hadden ze rechtstreeks kontakt met de plek des onheils en daar regent het en hier is het nog stralend weer. Hmmmm …heel raar.
Maargoed ik ga er weer even vandoor. :dag:
Roanna,dat is dan ook een vreemd gezicht of niet,zo dichtbij en bij jullie geen regen.
Heb het ook wel eens gehad,bij me ouders was het droog en bij het winkelcentrum had het heel hard geregent.
Toos,lekker aan het rond crossen zeker.
Beps,weltrusten.
Ik me klepdoos opgehaald,ben nu aan het installeren,maar krijg het toetsenbord niet voor elkaar,heb nederland-nederlands ingesteld,maar de tekens zijn anders,krijg geen @ en : en als die dingen,iemand een idee???
@tkl: je toetsenbord staat nu op nederlands ingesteld, je moet dat even verandere in verenigste staten (internationaal)
hellleoowww ladies…
mn haartjes weer geel… ben ff langs de snackbar gelopen voor het avondeten en zette ik de tv aan: was het een halve crimenight
lekker tv gekeken dus…
en ik ben eigenlijk best moe, dus ik ga her en der ff rondkijken en dan richting bedje… denk ik…
@bloem: weltrusten voor zo
@Bloem: Zo, dus alles weer netjes en op kleur en nu lekker naar bed. Weltrusten, slaap lekker (uit) en tot morgen weer. :slapen: :dag:
@Linda: Zo, he he. Het gaat met jou ook wel goed zo te lezen van de week? Het is nu toch serieus he? ![]()
@roanna: ja is nu echt serieus hoor haha.voel me echt hartstikke goed, zit weer goed in mijn vel ben echt aan het genieten, hoe gaat t met je dochter
@Linda: Ik ben zo blij voor je. Echt. Eindelijk de ware Jacob (hopenlijk) gevonden.
Met dochter gaat het gelukkig ook goed voor zover dan, maar hopenlijk na de revalidatie weten we wat meer. Ze kan in ieder geval weer wat horen, alleen nu nog ff de alles wat daarbij komt kijken, afronden.
Maargoed, ik ga naar boven en naar bed. Ga P & W kijken. Spreek je anders nog wel ff een keer op MSN. Ik heb het nu even niet aanstaan, omdat ik van alles nog een beetje van de leg ben/was, dus niet zo in de mood ben, zeg maar, maar dat komt wel weer.
Truste :dag: :slapen:
@roanna: snap heel goed dat je even geen behoefte hebt aan msn
Zo meiden ik ben weer in de nachtdienst!!!
Dus…
Maar niemand is er zo te zien, echt druk mee geweest vanavond!!
Nou dan ga ik maar naar mn werkblad(dan kan ik hier even niets zien haah!!!)
Trusten all
Jaja het zit er weer bijna op!
Nog een uurtje en dan mag ik naar mn bedje(de tijden zijn verschoven, veel beter!!!)
Niet echt druk gehad, wel leuke dingen, en lekker bezig geweest…
X-Factor gekeken(hadden we opgenomen) en daar ben ik ook blij mee. Ik kan heel goed leven met de keuze…al vond ik What-ever ook heerlijk…(ongedwongen, lekker los ed,…)
Nu op naar het laatste uur…pff ben moe!