Ttt 119

Toos: lekker scheuren!!! :D:D:D:D

Zo, de BK weer fris en fruitig boven, incl. de KD, dus we kunnen weer.

Nu nog even een lekker bakkkie koffie en dan heerlijk op naar het werk. Ben vandaag echt blij dat ik mag werken. Word toch niet zo druk en je bent ff weg, zeg maar.

:dag:

Wij gaan zo even de schapjes halen, daarna(om 14 uur) lekker wandelen met 2 shiba-vriendjes dus…
Ook hier even eruit!

@Beps: Gelijk heb je. Even heerlijk de gedachten verzetten en wat is er dan mooier even lekker wandelen met de hondjes.

Zag trouwens ook dat je een andere dieetticker hebt. Echt leuk.

Zo, heb mijn bolide :retard: net ook voor het huis gezet… dus zeg alvast maar:

:dag:

@Roanna: Even wat anders aan je hoofd, werk ze vandaag
@Beps: Wandel ze strakjes met de honden
Ik ga even de auto uitzuigen en een beetje oppoetsen, duss ook tot laters

Toos,ben heel benieuwd naar je autootje,dus wacht met smart op een fotootje.

Beps,veel plezier vandaag.

Roanna,voorzichtig op je bolide.

Ik ook nog boodschappen doen,maar C is net in slaap gevallen dus maar weer even wachten.Dat is een nadeel van alleen zijn…

Iedereen van de leg,…

Maar nu allemaal lekker van het zonnetje genieten.
Tlr. C. lekker aan het slapen, ach de hele dag de tijd voor de boodschapjes, vanmiddag dus met een uitgeslapen manneke op pad.
Beps aan de wandel met 2 shiba’s heerlijk.
Roanna aan het werk
Cynnie ook aan het werk…
Ik bij paps geweest, en boodschapjes al in huis…ik nog even hier aan de was. En dan weekend.
Trouwens al de belastingbrief in de bus, die zijn vroeg dit jaar zeg.

Zo 1ste deel van de dag gedaan.

@Roanna: Ja nwe ticker, die wil ik een beetje afwisselen, zodat mn afvallen ook voor mezelf goed zichtbaar blijft. Ik ga weer een beetje naar beneden, hubbie blijft gestaag doorgaan(ik eet vaker een koekje of een snoepje!) Hij is nu bijna 28 kilo kwijt(en nog geen half jaar bezig dus…) Ik ben ZO TROTS op hem…(en op mezelf ook wel een beetje, 20 kilo, bijna na, is ook wel heel goed!)

Nu ff nietsen en dan…dan naar het bos…

Hij is nu bijna 28 kilo kwijt(en nog geen half jaar bezig dus…) Ik ben ZO TROTS op hem…(en op mezelf ook wel een beetje, 20 kilo, bijna na, is ook wel heel goed!)

Nou petje af voor jullie alle 2, en Beps weet je, mannen vallen altijd makkelijker en sneller af dan vrouwen. Dus het aantal kilo’s verschil is te verwaarlozen jullie gaan dus gelijk op.

dames
er is een nieuwe fotowedstrijd…
zonsondergang in Turkije
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=66416

Ik had m al klaar staan voor je…haha!!!

Zo meiden ik ga zo tot latersss

hihihi
hij is errug mooi hoor… I’m impressed!

Bloem : zie zo snel geen mooie maarre weet nu wat mijn opdracht is volgende week he:dag:
Ik ben er van door, op naar Schiedam

Raak: ciao!!! :kus:

Doeggie…
Wij nog even naar het centrum. Ik moet mn abbo voor de foon ergens gaan verlengen, en ik ben er redelijk uit. Geen nwe foon voor mij, maar voor hubs…
Pffffff wat een gereken

Nu wel lekker gewandeld, foto’s volgen wel haha

@ raak, ja voor de 15e mei deelnemen :wink:
@ beps succes!!

ik ga strax uit het werk nog ff langs de kapper… mag wel een keer, hopelijk zijn ze gewoon tot 9h open…

Pfff nog 2 uurtjes… Heb niet zoveel zin vandaag… :smiley: Morgen weer vrij… Mams belde net dat ze een paar knal-roze birckies heeft gekocht… Waren nu met 10eu korting… :smiley: Dus ik ook weer blij!!!

Ohhh nog 6 weken!!! :D:D:D:D:D:D:D:tongue::tongue::tongue::tongue::tongue:

Goedenmiddag.

Wij ook weer terug van schapjes doen en ff lekker in het zonnetje gezeten. :zon02:

@Beps: We zijn allen supertrots op jullie. Echt waar. :kus:

@Cynthia: Als je de kaartjes binnen hebt, la je ff weten dan, want dan weet ik dat ze aangekomen zijn. :dag: Nog 6 weken? En dan? Ga je weg ofzo? :vak02:

@Bloem: Ik ga ook weer ff een poging wagen om er een foto op te krijgen maar heb eigenlijk 2 mooie, maar zet toch maar dezelfde als mijn avatar erop, omdat ik daar ook eigenlijk dat verhaal bij heb, van dat ik verdwaald was en toch even wat mooie plaatjes gemaakt had. :wink:

Mijn mams zei wel dat er een “brief” binnen was… Dus zal wel die van jou zijn :wink: Maar ik sms je dan nog wel hoor! :smiley: En over 6 weken… ben ik aan het werk vandaag :smiley:

@Cynthia: Ja, dan zal het die wel wezen. :idea:

Weet je nu je rooster van over 6 weken dan al? >>>