Dat is wel zo Beps… maarja… je kunt bijna geen zender aanzetten, of het gaat erover. Dan kun je het beste de tv uitzetten, of een dvdtje opzetten. Gelukkig heeft kokkie net een zender gevonden waar voetballen op is. Hij weer blij en ik zit toch hier! Ha, ha.
Hallo meiden, ik ben ook weer thuis…
We reden hier de snelweg op richting waalwijk en efteling… het was druk… errug druk. na 500m al in de file en toen waren we nog 20 km van de efteling… allemaal auto’s met paps en mams en kindertjes… druk…druk… we hadden nog hoop dat het niet allemaal af zou slaan naar de efteling maar helaas… bij waalwijk binnendoor en allemaal efteling verkeer… niet normaal…
we zijn omgekeerd… wat nu!?! naar de zoo in antwerpen dan maar… we reden terug, langs de file en het stond tot aan ons huis!!!
rustig naar Antwerpen gereden en daar naar de dierentuin gegaan. wij zijn dat drukke niet gewend in de efteling en we hebben besloten een andere keer te gaan.
mooi weer in Bels, nie druk. niet zo;n mooie zoo maar we hebben lol gehad…
ergens halverwege de dag kwam het bericht binnen… kon niet laten om ff nu.nl op de phoon te checken…
was er erg ontdaan door. maar de zon schijnt, je bent ver weg, en het is gezellig.
bij thuiskomst meteen de tv aangezet. paar traantjes gelaten…
daarna gegeten en toen kwamen de foto’s op tafel… 50jr fam…sch*****… bloemmie op tafel.
was erg leuk maar ik was al helemaal totall loss… nu nog erger natuurlijk…
toch even gauw mail checken … zie dat jullie heel de dag ook met weinig anders bezig zijn geweest…
ik heb wel het bericht wat hans heeft geplaatst over het incident verwijdert. ik vind dit echt niet passen op een turkije vakantieforum.
hier kunnen we het er over hebben, maar ik zie geen noodzaak voor een apart topic wat nix met turkije te maken heeft.
Pfff ben nog van slag van gister. Ik ben blij dat er geen nieuw topic over is!
Het is een ramp en ik vind het verschrikkelijk!! Ik hoop ook dat er geen van de gewonden nog overlijd, maar het is even genoeg voor mij.
Als ik nu niet stop met die rampbeelden en verhalen dan zak ik in de diepte van ellende weg(daar kan ik niets aan doe zo zit ik in elkaar) en daar heb ik even geen behoefte aan, vandaar dat we ook maar zijn gaan slapen(Tot 7.30 vanmorgen heerlijk)
Straks lekker met shiba-vriendin en de 2 shiba-mannetjes en hubbie en aiji wandelen!!!
:NETHERLANLinda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte:NETHERLAN
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@Beps: Nu, zo zit ik ook wel een bietje in elkaar hoor. Hoe meer beelden, hoe meer details… des verdrietiger ik ervan wordt. Het is alsof je er zelf hebt bijgestaan. Tenminste zo ervaar ik het en dat komt misschien ook wel, omdat ik juist op dat moment aan de tv gekluisterd zat. Ik dacht echt zo van …he… wat is dit… dit kan toch niet. Nouja, la ma, ik heb gisteravond ook een potje zitten janken en nu eigenlijk weer. Ben momenteel erg verdrietig. Zo staat A’doorn nu op de kaart, . Ben er kapot van. Echt!!!
Hoor nu net dat de dader is overleden. Bevestigd door de NOS.
@Bloem: Nou, ik dacht er precies hetzelfde over, toen ik die topic van Hans las. Dacht ook… wat heeft dit in vredesnaam met Turkije te maken? Kijk, wij babbelen ook vaak over dit en dat en dingen die er niet toe doen, maar daarom is het ook een kletstopic, maar om daar nu apart een topic voor aan te maken.!!! Nadat ik dat las… heb ik hier ook uitgelogd.
Nou meiden… zooo… ben het even weer kwait.
@Bloem: Toch nog een leuke dag gehad. Ach ja toch… as ge maor leut het toch?
Iedereen die weer moet werken… werkze en voor de anderen allemaal weer een fijne dag verder.
:kus: :dag:
Mogge all,
Ook ik ben nog van slag en dader gestorven… zo zinloos allemaal.
maar heb ook iets van ff iets anders vandaag.Probeer er een leuke dag van te gaan maken,ondanks de knoop in me maag…
Bloem : geen Efteling geworden maar Belse Zoo, toch nog gezellig geweest en geen problems gehad met de files naar Antwerpen ?
Toos : voor jou een heel speciale dag : je nieuwe auto ophalen, zooooo lekker gevoel he en die geur… echt helemaal nieuw. Veel veilige km. toegewenst.
Weet niet of ik verder nog langskom, ga nu douchen en in de loop van de namiddag naar Schiedam voor bbc bij zus. Tussendoor met kleinkids hier naar de kermis…
Goeiemorgen meiden,
Ben door het hele gebeuren nog steeds een beetje van de leg. Wat bezielt zo iemand, zelf is hij overleden dus we zullen het nooit weten. Vind dit zo triest voor de nabestaanden en alle gewonden en hun familie. En dan niet iedereen te vergeten die er ooggetuige van waren, hoe verwerk je zoiets.
Gisteren niet zoveel gedaan, in de zon gezeten, even naar een tuincentrum geweest en gisteravond gebarbeknoeit. Waren net lekker bezig, is het gas op. Waren vergeten daar naar te kijken. Dus alles maar op de bakplaat gemikt en toch een gezellige avond gehad.
Vanmiddag mn autootje ophalen, ben zo benieuwd. Woensdag is er striping opgezet, heb alleen een plaatje gezien, dus geen idee hoe het in het echt is geworden. @Bloem: Niet naar de efteling maar de antwerpse zoo. Is heel wat anders, maar ook leuk @Raak: Vandaag naar de kermis met de kleinkids en BBqen, veel plezier vandaag!!