@ viva hij is leuk!! hahahaha
@ roanna, wel voldoening dat je ze even geholpen had dan…?
@ linda veel plezier
ik beetje moe nog, maar goed. wel lekker geslapen dit keer, zul je altijd zien, moet je er op tijd uit.
nu ff ontbijten en strax richting paps en mams en dan door naar de Efteling…
Ik verder ook geen plannen, in ieder geval niet naar het park waar de familie komt, want hoorde net op radio Gelderland dat het voor de hekken allemaal al vol stond. Ik kijk het straks wel lekker op tv en dan vanmiddag met de kids even naar het centrum, waar van alles te doen is. (Waar niet?)
Bij het station staan grote tenten, waar de hele dag Nederlandse artiesten komen optreden. :tssk: Maargoed, er is genoeg te doen heb ik gelezen. Moet toch op kokkie wachten, want die gaat tot 1 uur werken.
Jullie ook allemaal een leuke feestdag en ga ervan genieten. Het weertje :zon02: werkt weer mee dus…heel veel plezier.
:NETHERLANLinda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte:NETHERLAN
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Cyn: 9 mei weekendje Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Bloem,naar de efteling,ben benieuwd of het druk wij deden tot een paar jaar geleden dat ook altijd op koninginnedag naar een pretpark en de drukte viel altijd mee,omdat de meeste mensen toch naar de stad trekken.Veel plezier.
Roanna,naar het centrum,ook veel plezier.
Viva,naar de oranjemartk,jullie ook veel plezier.
Iedereen veel plezier,met wat jullie gaan doen.
Hier geen plannen,misschien het centrum ff in,en voor de rest zie ik wel.
Dacht een keer na zoveel jaar gezellig koninginnedag te gaan vieren. Kreeg telefoon en zat voor de tv toen het gebeurde. Meiden ik ben er echt helemaal niet goed van. Hoorde dus net dat er ook iemand overleden is.
Hoe is dit toch allemaal mogelijk op een schijnbaar zo’n zonnige, gezellige dag. Ben echt kapot…
Hier ook op het werk een neergeslagen stemming…wat erg!!!
Hopelijk valt het voor de gewonden mee. Ik duim en bid voor ze!!!
Het wachten nu is op de persconferentie
Pff meiden wat verschrikkelijk, liep op de oranjemarkt belde mijn zoon met de mededeling van het verschrikkelijke nieuws, dus ik ben net terug en heb de tv aan, ik heb er geen woorden voor.
Alles is dus afgelast, dus hoef eigenlijk ook niet mee naar de stad te gaan, maar weet het nog niet. Voelt nu zo raar.
Ik hoef in ieder geval niet mijn oranje hoedje van CB op te doen, waar ik trouwens velen mee zag lopen vanmorgen.
Ik krijg ook van velen nu smsjes en mail. Meiden… ik was daar niet bij (geukkig), maar zag het wel, net als velen van jullie rechtstreeks op tv en schrok me kapot.
dit is echt geen ongeluk, ik ken het plein bij de naald, net zoals jij Roanna hij kan nooit over de reguliere jachtlaan zijn gekomen, hij reed dus op die paralelweg want als hij op de jachtlaan had gereden dan was hij van de andere kant gekomen.