@Cyn: Dan moet ik volgend jaar maar met hubbie ;)!!! Nee zonder dollen, ik hoop echt dat het financieel lukt voor hubbie en mij om volgend jaar te gaan. Anders doen we het het jaar erop. Maar we willen het steeds vaker doen, een verre reis…(zoo machtig mooi!!!)
@Diamond: Ik had het van Linda gehoord. zodoende. Nou, dat is nu juist wat wij willen…van een koophuis naar een huurappartement, maar zal iets harder mijn best moeten doen, om dit voor elkaar te krijgen.
Ja, dit jaar weer naar ADR met de hele meute zoals je gezien hebt. Was er vorig najaar ook geweest en dat was ons erg goed bevallen.
Wil nog wel even zeggen ladies die naar ADR gaan… zo sejiek is het nu ook weer niet hoor. Het is een 5* resort, omdat echt alles aanwezig is en het eten en dergelijke voortreffelijk is, maar verwacht geen super de luxe toestanden. Gelukkig niet, zou ik haast zeggen, want dan zou ik me er echt niet thuis voelen en dat doe ik juist daar wel. :zon02:
@MK: Natuurlijk ben jij er ook nog. We vergeten je heus niet en weten eigenlijk al wel, dat als je niet zo vaak kan komen… dat je het druk hebt, of thuis of op het werk.
Daarom hierbij ff :kus:
@Roanna: moeten we maar ruilen van huis ![]()
Vond ADR zo fijn omdat er zo’ n lekker ongedwongen sfeertje heerst. Ff wat drinken in de Starlightbar met mooi uitzicht. Hoe gaat het eigenlijk met dat La Blanche hotel ernaast?
@Diamond: Tja, La Blanche is natuurlijk ook een heel mooi hotel wat er direkt naast ligt. Zijn dacht ik nog steeds concu’s van elkaar, maar wat ik ervan begrepen heb, doen ze de animatie nu wel samen. Dan hier en dan daar. Weet het niet helemaal zeker, maar meen dat ergens gelezen te hebben. Nouja, vind dat zelf niet zo belangrijk.
Mocht ADR vol hebben gezeten, had ik voor dat hotel geboekt.
Maargoed meiden, ik ga nog even hier wat doen.
Latersssss:dag:
Beps: je hebt gelijk!! Als het financieel haalbaar is!!! Dan gewoon lekker genieten!! Het leven kan zomaar afgelopen zijn!!!
Doen we ook hoor, genieten!!!
Het ligt er maar net aan of de pup doorgaat, en of het werk zo blijft gaan(ik werk houd!)
De winter mag ik me een slag in de rondte werken dat is geen punt…maar moet ik wel sparen voor de zomer van 2010(en dan nog voor die vakantie dan he…) we gaan het zien wat lukt
Beps: precies! Het is nog lang geen 2010 ![]()
Fijne avond… en fijne dag morgen!!!
Ciao :dag: :kus:
MK,:kus:
Heb ook een aanbiedingsmail van b*x gehad en wat zag ik,het appartement wat wij geboekt hebben stond daar met een week eerder vertrek voor maar €199
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
,hopen op een volgende keer.
Oh ja die heb ik ook gehad, ik flikker m altijd meteen weg hahahaha!!!
Zo eten op, entre cote, gebakken aardappels, en witlofsla(was weer aangenaam)
Nu even lekker op De Stoel…
hellow ladies…
sodeknetter wat ben ik moe zeg… ppfff… keihard ge-crosstraint, keihard ge-fietst… op een gegeven moment was mn hartslag 170 :retard: kan nie goed zijn…
als er een bad om me heen had gestaan dan had ie vol gezeten, zo erg heb ik gezweet…
ben nu ook een beetje dood!! pffewww
en guess what! weer zo’n mooie (andere) kaart van de ijsbaan in calgary! whahahaa ![]()
@ beps ja cker, dromen mag. bagan moet zo ontzettend mega geweldig fantastisch zijn!!
en gewoon kijken wat de toekomst brengt… rustig wat geld opzij zetten… als het geld en de vrije dagen er maar eenmaal zijn, dan komt de bestemming vanzelf ![]()
uhm… en toen was ik t kwait… owh ja
@ roanna, nou 5***** daar heb ik nog nooit in gezeten… niet meer dan 1 zwembadje…maar goed, maakt niet uit… volgens mij is dit mn duurste 11 dg vakantie ever, maar ala… dus bedoel ik met luxe ![]()
zo… ff mn eten uit de magnetron halen… als ik mn armen kan optillen…
Goede avond all, ikke helaas vandaag geen tijd gehad, moest echt ff doorwerken want ik heb mezelf een daagje vrij gegeven morgen;)
Beps : zit te dromen van volgend reisje
Bloem: wordt duurste reisje ooit
Trl : heeft nog goedkoper haar app. gezien
Von : heel veeeeeeel plezier in Turkije
Diamond : toch beetje spijtig dat ze dit jaar niet naar Turkije gaat
Roanna : vindt het niet te chic in ADR
Cyn : zit haar dagen te verzamelen voor een extra weekje verlof
Marion : is op verlof
Viva : heeft vandaag verlof
Toos : waar ging jij ook alweer heen op verlof ?:vak02::vak02::vak02:
Ben ik nog iemand vergeten ??? sorry dan
He, hoe kom ik nou aan het idee dat er vandaag veel over vakantie gesproken is
Zo en nu naar de ‘vrij markt’ die nu al is…houd hubbie maar eens weg(lukt niemand!!!)
Wish me luck enzo!!!
Goedenavond ladies.
Zo, zijn even naar de achterhoek geweest om helpen de papierhandel weer in te vullen bij mijn ene schoonzus.
@Beps: Tja, als je die nieuwsbrieven toch wegflikkerd, kun je ze net zo goed niet laten komen. Ik lees ze altijd wel en doe ze dan alsnog weg. Toch kan je er soms leuke aanbiedingen vanaf halen is mijn ervaring. Zo zijn wij toen ook voor een habbekrats met Go Mund* naar Turkije geweest en later nog eens weer bij Vay*.nl heel voordelig naar Portugal.
En wat dacht je van Be* van die Thailandaanbiedingen en zoals vorige week naar Aruba? Tis da’k de tijd momenteel niet heb en het geld er ook niet zo heb liggen, anders had ik zeker gebruik van gemaakt. >>>
@Bloem: Oh, je bedoelt zo met luxe? Ja , dan is het zeker super deluxe zelfs. :unibrow: Nu lekker moe? Lekker in het zweet gewerkt dus. Nou, morgen een heerlijk dagje rust, dus …pas op de plaats. Oh nee, jullie gaan naar de Efteling. Is waar ook !!! Nou, het wordt weer :zon02: dus… ga lekker plezier maken en genieten met z’n allen.
@Raak: Toch ook maar een dagje extra vrij genomen? Dan heb jij dus nu een super lang weekend. Ook lekker hoor.
Oh Beps… is het weer zover met hubs en de "vrijmarkt’? Nou, veel succes dan he!!! :unibrow: :dag:
Beps : suc6 op de vrijmarkt he, het is een errug lekker avondje ervoor
Roanna : ook weer terug uit de achterhoek
@ raak, zo is het… niet je nederlandse gewoontes uit het oog verliezen, gewoon vrij!
@ roanna, ff op en neer naar de achterhoek… weer geholpen met de belasting…
ik heb idd wel zin in morgen, t wordt mooi weer… ben alleen een beetje bang dat het wat vermoeiend zal worden… heb al 4 dg niet goed geslapen en nog last van mn knie/been… ach
@ beps, arme jij… vrijmarkt! gelukkig morgen werken kan hubs lekker alleen rondsjokken
ik ga naar bedje toe
ciaoooo
@Bloem: Nee, nie met de belasting. Aanvraag voor AOW, terwijl alles al voorgedrukt stond, maargoed… toe maar. Hebben gelijk maar even een bakkie gedaan daar.
Dat denk ik ook dat het weer een vermoeiende, maar wel weer een leuke dag zal worden. Oh ja, en jij moet vrijdag ook weer gewoon werken he? Pfff… tja, dan is het zeker vermoeiend, maar dan morgenavond er maar op tijd in. Voor nu… weltrusten en have fun. :slapen: :dag:
@ Raak: Jij nog wilde, leuke, of mooie plannen voor morgen?
hier alles goed hoor, lekker druk doordeweeks in enschede, de weekenden of in enschede of vollenhove, laatste twee weekenden in vollenhove geweest, afgelopen weekend daar de verjaardag van R gevierd samen met zijn ouders, broer en schoonzusje en mijn ouders en mijn zusje, zaterdagavond komt ie hier tm maandagmorgen. maandag ga ik samen met mams 5 dagen naar cp
Goedemorgen meiden.
Voor iederen een fijne
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/koninginnedag/koninginnedaganimaatjes.gif
het is lekker weer, dus we kunnen lekker naar de braderie/vrij markt/kermis
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_queensday.gif
of naar de efteling.
Raak ook lekker vrij, heerlijk meissie.
Beps jij aan het werk, kan hubbie lekker snuffelen op de vrij markt.
Ik wens iedereen een fijne dag, wij straks naar de oranjemarkt in Zoetermeer.