kreeg gisteren een nieuwsbrief voor 600 euro ook naar aruba…klinkt ook niet verkeerd.
Alleen jammer dat het zo’n eind vliegen is, ik verveel me te pletter in het vliegtuig.
Dia, ja dan krijg je toch kriebels he zo tegen juni en dan geen turkije op het lijstje staan.
Beps: zeg maar wanneer
I’m in!!! Maar NIET naar Pattaya hoor… bah!!
@Cyn: Ik kreeg echt de kriebels moet ik zeggen…ohhhhh Gewoon saampjes ofzo(of wel met hubbie) ‘ffies’ terug. ‘ffies’ nog een keertje tijgers… ‘ffies’ weer 2000 pp hahahaha(loopt zo snel op haha)
@Cyn: lijkt me ook erg mooi om eens te zien! Staat op mijn lange want-to-see-list!
@Beps: ben jij er ook geweest ja? Hoe is het trouwens met jullie hond? Weet nog dat je toen vertelde dat je een pups had.
@Viva: Aruba is zoo gaaf! Zijn er vorig jaar geweest en zag toen ook zo op tegen de vliegreis. Viel achteraf natuurlijk best mee. En ja, toch raar om nu sinds 2001 eens niet naar TR te gaan ![]()
Dia: Kijk anders ffies op de site www.aiji.punt.nl of Punt.nl is gestopt - Mijndomein.nl
bij korte impressie… staan wat foto’s van onze reis in december VER voor cyn :evil:
Hond is gegroeit tot een mooie meid, en hopelijk komt de 2de in augustus. Moeder is afgelopen week gedekt…dus nu duimen dat ze zwanger is
@Beps: ga er vanavond thuis even op kijken.
Wow in augustus misschien een tweede hond, wat gaaf! Onze hond is twee maand geleden overleden, wat een leegte en gemis geeft dat zeg. Voor haar is het beter zo maar voor ons…LEEG
Beps: hahaha ffies terug??? Pff toch minimaal voor 2 weken hoor
Haha ga niet zo lang in de rotding zitten voor ffies
Hahaha… Zou wel heel graag nog Noord-Thailand gouden driehoek en zuid-thailand zien… ![]()
@Cyn: Das precies waar wij ook nog heen willen. Naar beneden (maar dat doen we dan in zo een kleine rondreis van DJI, en dat kan met die gouden driehoek ook!!
En dan nog een rondje Cambodja enzo…Birma ed…lijkt me giga…(2 wkn…neeeee minimaal 4!!!)
@Dia: ja die leegte hebben we hier 3-4 jr gehad. Hubbie wilde echt geen hond meer, en ik was een soort van ‘niet compleet’!!! En nu…het is zijn prinses…zijn kleine muppet… haha

Deze zijn van gisteren, ze hangt echt IN zn armen, maar niets onder druk ofzo…
En maar kroelen en knuffen met de baas
Beps: Juist!! De panorama van Zuid-Thailand… en Avontuurlijk Thailand…
En Laos/Cambodja + Vietnam + China + Indonesie staan bij mij ook erg hoog
Pff was het alvast maar augustus… dan kan ik weer uitzoeken!!! ![]()
Al gaan we trouwens waarschijnlijk ik november nog een weekje caribbean ofzo ![]()
Mooi dier!!! Wat is het voor een ras?
Voelt voor ons allemaal ook raar, zijn nooit ’ hondloos’ geweest zeg maar.
Maar wie weet, zal me niet verbazen als er dit jaar weer eentje bij ons zou komen wonen.
@ beps birma/ myanmar kom je tegenwoordig niet meer zomaar in…
Hoi meiden. :dag:
Hoi Diamond. Dat is een tijd geleden. Ook had ik in de wandelgangen gehoord :paranoid:, dat jullie verhuist zijn. Dit jaar dus geen Turkije , maar wat je onder je handtekening hebt staan, is ook niet mis.
Beps en Cyn saampies naar het verre oosten? Doen!!! :vak02:
@Cynthia: Geen dank en ook nu weer… graag gedaan.
@Dia: Is een Shiba… maatje vos, kilo of 8. Net lekker, net ffies groter dan de katten, maar ze zeker niet de baas haha!!!
Ohhh Cyn… Gaan we dit jaar nog terug…
(we hopen volgend jaar in april/mei te gaan…hopen he…misschien toch een ander deel van het oosten…)
I know, maar ik mag toch dromen…hahah :nod:
@Viva: Die heb ik ook gehad. Van Box bedoel je toch? Leuke aanbiedeingen hadden ze weer he?
Ook naar Thailand.
@Roanna: hoi! Inderdaad erg lang geleden! Hoe is het met je? Ook naar ADR?! Ja vorig jaar verhuisd van een koop naar een huurwoning. Kijken nu weer rustig rond naar een koophuis. Zitten nu in een appartement bijna in het centrum van Hengelo, wel lekker nu de zomer er weer aankomt. Maar mis mn tuintje wel hoor :nod:
Tja dit jaar geen Turkije (of heeeel misschien in oktober, als we het echt niet kunnen laten :unibrow:)
Hoi dames, ik leef nog hoor…
Druk thuis en druk op het werk en erg moe.
Ik lees wel mee, maar ben niet zo aktief.
:kus: voor iedereen!
@MK: :dag: :kus: Gelukkig, ik zie je wel elke keer online…maar geen reaktie… Gelukkig spreken we elkaar binnenkort
Haha ja maar paps en mams willen in nov nog… en dan heb ik echt geen dagen meer… Heb eigenlijk al helemaal geen dagen… maar werk in mei extra dagen waardoor ik lekker weer 1 weekje vrij kan nemen
:zon02: