Roanna: :kus: :kus: :kus: thank you!!! ![]()
Zo meiden, ik ben er weer een beetje
Gewoon even niets gedaan, op de stoel gezeten, programmaatjes gekeken.
Zo even iets strijken denk ik, en dan maar eens een uurtje naar bed denk ik
Beps lekker relaxed meissie, je hebt genoeg gewerkt de afgelopen dagenā¦lekker doen waar je zelf zin in hebt.
@ Cynthia : dank je wel . hoe gaat het overigens met jou ?
@ Roanne , klopt paar jaar geleden was ik hier wel vaker . altijd hele verhalen over mān mannetje die daar (en ik hier⦠:tssk:) Mede dankzij dit forum heb ik die tijd overleefd haha. Maar gelukkig dus alles goed gekomen , en hebben erg zin in de komende 2,5 week !
@allemaal Leuke Koninginnedag , niet te veel geld uitgeven want moet nog wat over blijven voor :vak02: he !! :vak01:
Cyn,lekker weekendje Rotjeknor,wel goed je zolen reinigen als je naar huis gaat,al die kakkerlakken daar
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif
Von,jij was toch van de verhalen of heb ik het mis.Leuk jullie kleine aan de familie showen.Hoop dat dat voor mij ook ooit mogelijk is.
Bloem,ja C vandaag weer 2 wenuurtjes gehad,is goed gegaan,ging hem ophalen en hij zat heerlijk buiten in de wipstoel naar de andere kids te kijken.Ze zeiden hij volgt alles en houdt alles in de gaten
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif
En wij hier op het werk oordoppen gekregen en hebben nu dus geluid op de pc,dus kunnen muziek luisteren :biggrin:
Von: ja gaat prima hoor! Lekker druk aan het werk enzo, dus kom de tijd wel door
Over 6.5 weken weer lekker naar Turkije⦠![]()
TRL: hahahahaha ja bah!!
Eens ff kijken of mā n inlogcode nog werkt en ja hoor, zo maar weer op de TT. Deel 119, wat hebben jullie dr al veel volgekletst!
Dit jaar voor mij geen Turkije en dat voelt raar! Krijg er toch wel een beetje Alanya heimwee van ![]()
Ga proberen hier eens weer wat vaker om de hoek te komen kijkenā¦
Vooral Dia, omdat iedereen (echt gewoon IEDEREENā¦) dit jaar naar ADR gaat hahahahaha!!!
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
en dan Jac en Linda in septemberā¦hihi
Dia,behalve ik,ik ben niet iedereen
Oh echt waar, een hele WW invasie in ADR! Wat verschrikkelijk leuk zeg! Tja, tis ook een tophotel! Hebben dit jaar maanden gewikt en gewogen en besloten eens wat anders te gaan doen. Maar nu juni weer in zicht komt toch wel vreemdā¦Hmm oktober is ook een mooie maand om te gaan ![]()
Jij wilde komen maar het was vol, kan jij niets aan doen, anders had je ook in t lijstje gestaanā¦
:kus:
zo dames, lekker gelunched en super mooi weer⦠zat ff in het zonnetje en kreeg het zowaar warm!
@ TRL, kijk,.,. C zat lekker om zich heen te kijken
en jij oordoppen lekker muziek luisteren⦠niet zo sociaal maar acchā¦
HAHAHAHA
Ik dacht het jij zegt hetā¦kakkerlakkers daar haha :evil:
Beps,klopt,maar denk toch nog steeds dat ik het te luxe vind daar.
me too! hahaha maar af en toe ook wel lekker ![]()
hahaha het kan me niet luxe genoeg zijn⦠mjammie!!!
Dia: :dag:
Hey Cyn :dag:
Wat had je een gave fotoās op je Hyves staan van je vakantie!
Thanks⦠het was ook echt MEGA gaaf!!!
Zou zo weer teruggaan!
Ach een keertje mag dat best!!!
ENā¦wat ik blijf zeggen : Ik ben er voor die 2 weken echt niet duurder uit dan als ik een app boek en alles los betaalā¦echt niet!!!
@Cyn: Thailandā¦ohhhhh ga je mee, hoorde gister met klm naar Bkk >>> voor 600ā¦
Wij gaan ook zeker nog een keertje terug
Ach een keertje mag dat best!!!
Zo is dat!! Als een ander je niet kietelt moet je het zelf doen.
Tlrā¦je hebt geprobeerd om te komen⦠maar vol is volā¦
Luxe, niet luxe maakt mij niet uit, heb dit jaar allesā¦appartement/allinclusive/half pension
2/3/5 sterrenā¦hihihi