Ttt 119

Meiden tot morgen!!

Fijne avond! :dag:

@Cynthia: Nou, het is onderweg hoor. Geen dank, graag gedaan hoor.

Fijne avond nog,. :dag:

Zo hier gegeten, en nu aan de koffie.

Ik ook. Kokkie ff op de bank pitten en ik even aan de koffie.

Doe maar met 3 zoetjes en een scheutje koffiemelk. :wereld:

Ik heb ook nog cake, jij ook een plakje Roanna…is wel gezellig

Ik zo aan de cappu LEKKERRRRRR(nee geen cake graag!!! Ben ondertussen weer 1 kilo kwijt!)

Nu lekker nietsen

Yes Beps, goed hoor, na al die weken stil staan, gaat het ineens weer.

ellow ladies

ikke weer thuis van het sporten… had het gevoel dat ik 3 wk niet was geweest… alles was te veel, te zwaar…etc… dus rustig aangedaan… morgen weer, want donderdag is de sportschool dicht…

bij thuiskomst helaas nog geen kleertjes maar wel een super geweldige mega fabuleuze ansichtkaart!! uit canada!! zomaar uit het niets… de binnenkant (echt de ijsbaas) van de Calgary Olympic Oval!! :smiley: :smiley: :biggrin: zoiets is dus echt een mini kadootje in mn brievenbus he?!! heb al de buitenkant… die hangt op mn werk om me te herinneren waarvoor ik werk… whiiihheee

Nou Beps… we willen anders ook wel zo’n lekker bakkie van jou eend hoor.

Ja hoor Viva, doe mij maar een plakje cake erbij. Dat lust ik toevallig nog wel.

Nouja Bloem… wat een verrassing. Waar ze jou toch al niet blij mee kunnen maken he!!! Geweldig voor je meisje. :thumbsup:

Bloem…gaaf zeg, zo’n kadootje krijg je nu ook niet elke dag.

Hoi allemaal,

Pfffffffffffff, hele dag visite gehad, wel gezellig !!! Net gegeten, nu aan de koffie en zie een mailtje binnenkomen van Stacey (Tjucky) uit Turgutreis.

*Het is op het moment overdags een graad of 20-25 dus dat kan wel kloppen! Er staat ook best wel veel wind, maar uit de wind is het echt heerlijk, heet zelfs!
Ik denk dat het de komende twee weken warmer gaat worden, 25-30 graden. Vanavond ging de wind liggen en was het heerlijk buiten, dus dat gaat de goede kant al op! *

Moet nu zelf op sivite, dus dit was kort maar krachtig.
Fijne avond allemaal, welterusten voor straks en HASTA MAÑANA :dag:

we gaan toch pas over 7 weken op vakantie ofzo?! half juni koelt het toch al niet meer af in turkije?!??!

anyways

@ beps meer een pinguin eigenlijk nu ik erovernadenk…
@ roanna… ja een kinderhand is gauw gevuld he?! :wink:
@ viva, deze krijgt een mooi plekje!

maar nu ga ik ff eten maken… rammmmmell!!

Bloem eetse

@Carla: Nou, dat zijn mooie vooruitzichten voor diegenen die nu gaan. In Juni zal het toch ongetwijfeld nog warmer en zonniger zijn. ( Hoop ik) :zon02:

@Bloem: Eet smakelijk. :dag:

@Carla: Jij ook nog een fijne avond op visite.

Bonne nuit. :dag:

Zo jullie willen koffie… nou dat kan: Keuze uit:

Latte Macchiato

Cappuccino

Espresso

Lungo(zeg maar ‘gewone’ koffie)

Of een koppie warme choco(cino)

Jullie mogen het zeggen…
(hubbie net de espresso op, ikke de Latte macchiato)

Ohhhhhhhhh…Beps. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr. Doe mij die cappu maar. Probeer ik morgen wel even die ander smaak. Mmmm… wat ziet dat en smakelijk uit zeg!!!

Kreeg net een smsje van Marion en ze had niet helemaal gedag kunnen zeggen door tijd tekort, dus hierbij alsnog iedereen de groetjes van Marion en ze zou z.s.m. vanuit Turkije weer kontakt met ons opnemen.

@Roanna: Ja zo lekker als ze eruit zien, smaken ze ook!!! Heerlijkkkkkkk

@Marion: Maak je niet druk… GENIET…

Latte Macchiato

doet u mij deze maar.

Is het echt zo lekker als ze zeggen.

Wat betaal je eigenlijk voor die cupjes???