Ttt 119

@Viv: Wil je niet weten haha!!! 8 koppies voor €4,69(:retard:)
Ja het is werkelijk zalig!!! Heerlijk heerlijk heerlijk…sorry(ben er bijna lyrisch van!!)

@Beps: Best prijzig dan he? Maarja… je mag je eigen zo nu en dan best wel verwennen en ach… ga eens op een terrasje zitten. Ben je duurder uit en lang niet zo lekker. Meestal worden die cupjes in de loop van de tijd ook wel goedkoper, als er veel vraag naar is.

Enneh… nu je er toch bent… vraag ik nogmaals even… hoe bevalt het digitenne jullie nu. omdat wij er ook over denken.

@Toos: :dag: :dag:

Zo dat is niet misselijk maar volgens mij betaalden we in het begin van de senseo ook zoveel voor de pads.

Nee in t begin was senseo geen 5 euro een pakkie van 8…
Maar wel prijzig!

We drinken het echt 1 per dag, gewoon lekker na t eten ofzo… Genieten zeg maar…

@Roanna: Digitenne… Hoe groot is jullie tv-scherm??

81 cm

Onze familie in L’stad hadden het ook met een iets grotere tv en waren er zeer tevreden over, maarja je hoort zoveel verschillende verhalen erover.

Onze buren hebben het ook en ook tevreden.

We zijn ZEER tevreden, alleen hebben we een 40"(inch) tv. En ze garanderen 32"!
Het is soms iets blokkeriger dan we gewend waren bij Canaal Digitaal. Maar we houden het.
Nu is die aanbieding, dat als je nu lid word/een abbonement aangaat, je een ontvanger met opname mogelijkheid kan krijgen voor 100 euro. IDEAAL… gewoon via de programmagids in het kastje aanklikken en opnemen!!!
Ja we hebben er veel lol van!

@Roanna::dag::dag:
Ik heb ook naar die koffiemachine gekeken voor ik de sensea cuppu kocht. Heb het niet gedaan omdat de cupjes errug duur zijn en ik koffie verslaafd ben. Vind het trouwens op een stoomeend lijken

Oke Beps. Ik ga er ook nog eens voor kijken. Alleen hoeven wij de extra’s er niet bij, want we hebben hier nu ook zo’n duur apparaat staan en nemen nooit wat op, maar wel wilden wel graag digitaal tv gaan kijken. Dat hebben we nu nog steeds niet. Weleens uitgeprobeerd bij UP*, maar dat was veel te ingewikkeld en het was ook niet eens zo mooi. Hebben we in de proeftijd retour gedaan.

Ik dacht dat KP* nu de eerste maand gratis aanbied.

@Toos: Ja, dan gaat het een beetje in de papieren lopen he!!! Maar zoals Beps 'm dan gebruikt, zo echt alleen voor hun zelf en dan zo na het eten. Mmmmm …jammie hoor.

@Roanna: Precies, zou het niet kunnen om alleen na het eten en zo een heerlijk bakkie te nemen en de rest van de dag “slootwater”

Tja het is en blijft een verwennerij. :unibrow:

Slootwater? Een bakkie Sens*o is ook wel lekker toch?

@Toos: Trouwens…Carla vroeg op een subforum dacht ik, of dat de verse jus de orange bij het ontbijt gratis is, of dat je daar voor apart voor moet betalen. Ik wist het niet, omdat ik dat s’morgens nooit drink. Weet jij dat?

Zo ik hou het voor gezien voor vandaag…voor iedereen welterusten…ik meld me weer.

@Roanna: Zou ik eigenlijk ook niet weten, heb geloof ik nog geen sinaasappelsap gezien. Misschien dat het wel bij het select zit, heb geen idee

@Viva: Slaap lekker voor straks:kus:

Ja dank je wel, voor jou ook lekker slapen en geniet van je vrije dagen…ff helemaal niks en nog 3 dagen en dan komt ie…

Slaap lekker Viva.

@Toos: Nee, ik eigenlijk ook niet. Heb geen verse jus gezien. Alleen in de cocktail. :confused:

We waren vorige week even hier op de autoboulevard en daar stond bij de Nissa*dealer precies zo’n zelfde autootje als van jou. Ik zei nog tegen R, kijk die krijgt Toos ( Marjon ) ook. Echt gaaf hoor!