Ttt 119

Lekker stil hier weer, hoe komt dat nou???

werk he…
@ roanna,gelukt zo te zien… je kunt er echt heel veel dingen vinden he?

@Viva: Zal ik dan even vertellen, dat ik net op het werk zo’n mooie oranje hoed als van de reklame heb gekregen, voor Koninginnedag. :lol:

@Bloem: Ja, het is gelukt en was daar ook wel wezen zoeken, maar ik deed waarschijnlijk toch iets niet goed.

Roanna dus donderdag zien we jou bij paleis het loo, met je oranje hoed…nou maar hopen dat die parachuttespringer, niet alsnog de verkeerde rode knop pakt.

@ roanna, ga je nog de stad in? queen kieken???

Nou, ik ga niet naar Paleis het Loo, ( ben helemaal niet uitgenodigd :beef:) maar wel ff naar dat park waar ze komen.

Heb ook een oranje fleecejas van het werk ooit gekregen, dus je herkent me vast. :dag: :unibrow: :unibrow:

Zo, kokkie weer thuis van het werk, gedoucht en nu even naar de pedicure en ik ff op de fiets schapjes halen. Ga gelijk even een staatslot halen. Je weet maar nooit.

Laterssssssssssss :dag:

Zo meiden ik heb ffies lekker met hubbie het buurdorp bezocht!!! Even eindelijk een keukenschaar(voor het knippen van groente en vlees) en een japans/thais hakmes gekocht…
Nwe glazen voor mn ‘koffie-eend’ (zo vind hubs m eruit zien haha!!!)
En nog een paar nep-birci’s(zwart bij scapino voor 15 euro, bij de mannen lekker belangrijk, lopen net zo lekker als de echte!!!)

En nu…eten:

Varkenshaas/champignons en uis/krieltjes gebakken/sla… ach t is behelpen :tongue:

@ roanna, ga nie voor de tv hangen want ga naar de efteling…

zag laatst een foto van die drie prinsessjes en die zijn toch wel echt heel erg schattig!

@ beps hahahaha ja dat vond ik ook! een soort van eend

Lekker hoor beps! Dat wordt smullen.

paar nep-birci’s ??? geen idee wat dat is.

Enne klinkt lekker Beps, heb je nog een plekkie over aan tafel??

http://www.scapino.nl/data/producten/IL/IL-036-4200-91.jpg

Deze heb ik gekocht. Als het van birkenstock(de echte) zou zijn kosten ze 55 euro, nu 15 euro

O die bedoel je, nou kun je weer even vooruit…lekker luchtig alleen moet het weer nog wat mee werken om ze hier aan te trekken, en anders voor in ADR nietwaar.

Ze hadden ook neppers bij de kruidvat… voor 8 euro… maar mams was wezen kijken en zei dat het rotzooi was :frowning:

Zou ik ook doen Bloem. Veel leuker.

@Beps: Nou meid, je loopt er in ieder geval weer luchtig bij. Ik vind ze heel mooi.

Wie van jullie spaarden ook alweer die boekjes van de Br*na? Ik heb er net 5 gekregen.

@Cyn: deze zijn de b-kwaliteit van de echte…een soort van massa-verkoop-product!!
En ze zitten net zo lekker alleen is de zool dunner

Die van t kruidvat, of die met 3 bandjes die wil ik ook niet hebben. Dit ziet er goed uit, en zit ook zo

@Roanna: CYN!!! die spaarde ze

Roanna: jaaaaaaaaaaa!!! Ik spaar ze hihi…

Beps: ik vind ze echt heerlijk zitten!!!

Oke, dan ga ik ze zo meteen gelijk ff opsturen. Even wachten tot kokkie weer thuis is, want die het geen sleutel meegenomen. Moest eigenlijk daarnet ook al een krantje voor hem meenemen… vergeten dus haal ik die zo nog effe als ik de brief ga posten voor Cyn.

Oh ja, kreeg ook nog geld terug van het gas en licht (NU*N.) Kan ik mooi daar weer de rekening van de eigen bijdrage ZF mee betalen. Ha. ha. Hou ik nog een heel klein bietje over. Pffff…

Roanna: je bent een schat!!! :kus: Jij krijgt een drankje van me in adr :wink: