Ttt 119

Jac : ik begin toch een beetje DDD-er te worden denk ik. Zit net je hele verhaal te lezen en lag in een deuk en nou ben ik toch zeker op jou vergeten te reageren, sorry hoor meis.
Dat was idd een heel maffe droom, we met z’n allen in een mijntreintje en 2 per 2 naar beneden, in Egypte op het Anita Meijer plein hahaha. Zoals Viva al vroeg : was het leuk of een nachtmerrie. Misschien teken dat je toch ook graag met ons allemaal mee had gewild ???

@Raak: Je bent geen VIP meer:unibrow:

@Allemaal: het was nog net geen nachtmerrie, als ik geen eten had was het een nachtmerrie.
nee zonder dolle toch vreemd toch?
Maar goed we hadden pret en Raak ik denk dat ik toch graag had mee gewild hahaha.

Toos: :kus:
Jac: haha rare droom zeg!!!

Ik druk op het werk… :ninja:

@ toos, snap ik. lekker in je nieuwe bolide rondscheuren
@ raak, jij jaloers… nog heeeel ff en jij mag op rondreis!!

Toos : dat is ook weer bizar, bij mij staat de balk gewoon in het oranje hoor
Cyn : druk nu bij jullie ? is lekker toch
Jac : ja he, denk het ook, kan nog hoor :hihi:

Goedemorgen!!!

@Toos: Mooi dat het wel goed gaat. Dat geheugen en zeef…ik heb weer 3 nachtdiensten erop zitten, morgenochtend weer donderdag en dan weer 2 nachten(ook iets van 44 uur deze week) pffffff MAAR… JE 500 KOMT ERAAN…JAAAA

@Haha Jac,… wat een droom…en Anita(ze is aardig trouwens, echt aardig) maar goed…
Wat minder zwaar tafelen voor je gaat slapen denk ik :wink:

En toen…kwait

@ all : geeft 2000 posten een extra ster ? dan ga ik nog ff door voor de lunch want ben daarna weg tot vanaaf :smiley:

Oh en Raak en ik(en ook Marion trouwens) zijn gewoon VIPs bij mij

Beps : nou jij hebt ook echt niet lang geslapen vandaag

Bij mij zijn jullie ook weer VIP’s.
@Beps: Is toch weer meegenomen al die uren. Ben niet jaloers op je nachten hoor, zou er niet aan moeten denken. Ook weer ontslagen, is erg voor degene die het aangaan, vind maar weer eens wat anders

:kus:Toos:kus:

Beps voor jou ook een :kus::kus: want ik vind je een kanjer, zoveel werken…

Marion voor jou van mij voor de laatste keer :vak02:>>>:vak01::dag:

Bloem : ben altijd beetje jaloers op iedereen die vertrekt al ga ik de volgende dag, eigenlijk te errug he. Maarre ik kan niet eens vroeger weg, wil nog heeel graag naar Alain Clark. Vind ik trouwens niet alleen leuk zingen maar ook best wel een lekker ding :tongue:

Marion : ik ben vanmiddag naar vergadering dus zie je niet meer : geniet, geniet en geniet. voor jou, J en als N er is natuurlijk ook voor haar
Goeie reis en dikke :kus: >>> >>> >>>

Nou dan kijk ik maar ff vlug voor ik afsluit of er een extra ster inzit

Ik ga er ook van tussen, moet met de hond naar de dierenarts voor zijn inentingen.
@Marion: Heel veel plezier samen met J. en N:kus:>>>:vak02:

@Raak
Voor ik het vergeet …

Nog heel even en dan mag jij ook!! Jij nu jaloers, ik ook een beetje hoor want jij gaat naar Cappadocie.
Geniet van al dat moois daar, samen met je turkse vrienden. En ik ben heel benieuwd naar je ervaringen.

http://www.urania.be/php-txt/dynpage/IMG_1299.jpg

Veel plezier

hihi we zijn allemaal jaloers op mekaar…
nu moet ik echt aan de slag! sodeju! hahaahh

Goedenmiddag.

Lekker door de regen thuis gekomen. :finger:

@Bloem: Gelukt zo te zien. :thumbsup: En nog bedankt. :dag:

@Toos: He, gelukkig was je er weer even was. We dachten ook al zoiets. Nou meid, nu hopenlijk alleen nog maar op naar leuke dingen en 1 daarvan is vridag al. Heerlijk gevoel.

Maargoed, ikga nu even schapjes doen, maar moest even die ticker weghalen ( wil geen rode X) , alhoewel hij er weer goed opstond zag ik. Nu, als het goed is eraf.

Oh ja, Marion…J. en N.

:vak01: :vak01: >>> :vak01: :vak01::kus: :dag: