Ttt 119

GOEDE MORGEN MEIDEN!!!
Ik begin een beetje wakker te worden. Als 1e bedankt voor jullie lieve wensen en mooie foto’s. Begint nu helemaal te kriebelen, ik schiet in de lach als ik de foto van de haven zie. In dat straatje ging J een ijsje bestellen, het was druk op dat moment dus hij bleef mij in de gaten houden. Ondertussen een ijsje bestellend bij een ‘man’ die naast de kraam stond. Hij had alleen niet in de gaten dat de ijscoman een beetje meer naar rechts stond en hij tegen een pop aan het praten was. Ik heb me de scheuren gelachen om die snoet van hem toen hij het in de gaten kreeg.
En nu over tot actie, de laatste wasjes hier. BK en KD nog ff soppen, de video- en fotocamera opladen en inpakken. Handbagage klaarmaken. En dan de douche in, mams komt vanmiddag nog ff op de koffie en ik vermoed dat ik nog meer bezoek krijg. Maar kom tussendoor nog wel ff binnen wippen. Het is nog geen 17.00 uur he. Tot straks.

:turkey:Marion: 28 april t/m 11 mei Side:turkey:

Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Raak: 9 mei rondreis Antalya-Cappadocie
Cyn: 9 mei weekend Rotterdam
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Marion heerlijk hoor zo’n laatste dag…en ja kriebels en vlinders he.
Roanna jou ticker op vakantie, die is alvast vooruit gegaan.
Cynnie lekker een weekendje rotterdam nog ff tussendoor.

Viva: ja dat is het weekend van Nick&Simon met moederdag… En het leek me wel leuk om er ook maar meteen een hotel bij te doen… :smiley:

@ marion heerlijk die vakantie kriebels :smiley: geniet er maar van want strax ga je lekker vliegen
zou wel prettig zijn als de foto voor die tijd geraden zou worden :wink:

Marion: nogmaals fijne reis!!! Ook voor J. en N.!! :kus: :dag:

@Bloem
De foto is gelukkig al geraden :wink:
King heeft weer goed zijn best gedaan.

ja ik zag het :wink: gelukkig… kun je met een gerust hart op vakantie gaan :smiley:

oke dit moet ik even kwijt. Het is zo raar!
Ik heb namelijk gedroomd dat we een meeting hadden. En ik was zo blij dat ik er eindelijk bij kon zijn.
We ontmoeten elkaar op het station om vervolgens met zo’n oude mijntrein richting centrum te gaan.
Iedereen stelt elkaar weer voor ect.
Vervolgens zijn we druk aan de klets totdat iemand zegt WE ZIJN ER!!!
We begroeten de man en vragen of het allemaal we veilig is. Hij zegt dit gedeelte en de anita meyer plein is veilig. Iedereen kijkt op en zegt zachtjes anita meyer plein. De man kijkt ons verslagen aan en zegt ja dat klopt. We lopen vervolgens weer naar buiten. En komen tot de conclusie dat we niet in NL zitten maar in Egypte.
Nou ja zeggen we het is een gezellig reisje.
We bestellen allemaal boerenpatat (wat dat ook wezen mogen) maar iedereen had er zin in.
Toen moesten we 2 aan 2 naar beneden met de lift. Meer capiciteit dat de lift niet.
Toen ik eindelijk aan de beurt was kwamen de eersten alweer naar boven.
En ja toen werd ik wakker.
Nou hele vreemde droom. En hoe anita meyer erin voor kwam en egypte is voor mij een raadsel.
Maar goed ik wou dat even kwijt.

Ga nu even terug lezen!

O ja
@ MARION EN J EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! GENIET MAAR LEKKER!!!

Jac…een droom of een nachtmerrie, jij mag het mij vertellen…hhahahahha

Goeiemorgen,
Allereerst…

@Marion: Heel veel plezier in Side samen met J. Ga ervan genieten en even alles vergeten:kus:

dacht dat ik de enige was die altijd zo raar droomde…
hahaha en die anita… beroemd in egypte dat er zelfs een plein voor haar is…

Een goedemorgen allemaal,

@Marion:
Hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan :vak02:
@ Harde werkers:
Werkse !

Krijg zo visite dus…laterzzzzzzzzzzzzzzz!!

Ben even niet langs geweest, heb het druk gehad. Heb in de afgelopen week 48 uur gecrockt, gelukkig nu 4 dagen vrij. Werd er niet vrolijk van en alle ellende van de afgelopen tijd, het werd een beetje veel. Alles is nu afgerond, overdracht is vanmorgen geweest, dus kunnen nu alles achter ons laten en de draad oppakken. Komt helemaal goed. Heb wel meegelezen in de afgelopen dagen, maar heb een geheugen als een zeef, dus sluit me gemakshalve maar aan bij de updates

@Jac
Hahahaha … vannacht in Egypte geweest.

@OmaCarla
Aan de koffie met de visite nu.

@Toos
Gelukkig je bent er ook weer :kus:

Zo … beneden klaar nu de badkamer nog ff, en dan met de stofzuiger en de dweil door de toko en dan vind ik het best. Moet lukken voor 12.00 uur. Dan de douche in en dan kunnen de laatste dingen het koffer in en dan ga ik in de relaxmode.

@Carla: Je mag me toevoegen op hyves, doe er alleen heel weinig mee. Als ik daar aan zou beginnen zit ik hele dagen achter de magneet

@ toos lekker ff vrij en voorlopig het geregel achter de rug… wat een opluchting!!
:kus: en vrijdag lekker je autootje ophalen!

@ marion: relaxmode: AAN! hahaha

en nu ga ik eens wat doen! op het werk dan, ipv hiero :wink:

Roanna : ticker kwijt, hoop dat ie er bij mij nog staat dan kun je meekijken hoor
Viva : lekker vrij de rest van de week
Beps : aan het slapen en weer ander rooster
Bloem : gaat nu maar an die Arbeit, moet ook gebeuren he
Toos : meissie lekker hoor alles nu afgerond en achter de rug. En nu naar vrijdag toeleven he, kun je lekker gaan rondtoeren
Trl : ook lekker lang weekend nu, ga maar genieten
Marion : koffer gepakt en er helemaal klaar voor, ben stiekum beetje jaloers:tongue: Heerlijk hoor meid, vanaaf/vanacht ben je er weer
Oma Carla : visite nu, fijne dag
Cyn : oh lekker een weekendje naar Rotterdam

Roanna : yep yep de mijne staan er dus kijk maar mee, maar je weet het he, bij mij klinkt het langer:D

@Bloem::kus:terug! Het is zeker een opluchting, nu rust in de tent en hopen dat murphy en zn familie een ander slachtoffer hebben gevonden.
En kijk er zoo naar uit om vrijdag mn autootje op te gaan halen:wub: