Ttt..............104!!!!

@Viva: Ga ook voor je duimen!!!
@Beps: Werk ze

ik ga spullen pakken en dan paps ophalen, over uurtje moeten we weer klaar staan op de sintelbaan voor de training, dus tot later vanavond

@Linda: Train ze!

:NETHERLANMeeting: 16 november - Rotterdam :NETHERLAN
:thailand:[COLOR=green]Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:[/COLOR]

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

@Trl::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

@Toos: Jij denkt ook overal aan he!!! :smiley: :thumbsup: Als we jou toch ook niet hadden he!!!

Zo, ik de prik weer gehaald en nu maar hopen dat we geen griep krijgen.

@Roanna: Zei het vanmorgen al, heb af en toe een helder moment. Nu maar hopen dat die prik goed werkt en er nou net niet een ander griepvirusje overwaait

@viva…ik duim ook mee…!!
@beps…denk je eindelijk boven aan te staan :(…komt dr n meeting voorbij :wink:
@linda…train ze

hmm…voor de rest niet echt bij…solly

iedereen een fijne avond…!!

@Toos: Die najaarsvakantie heeft je toch wel goed gedaan he? Zowel voor lichaam als geest. :unibrow: :wink: Mij in ieder geval wel. :zon:

Zo, heb het eten op (hutspot) en ga zo ff truussen nog en dan krijgen we nog ff koffievisite. Dus ben er nog druk mee. Hi, hi.

@Filiz: En…is je MSN al in orde?

Jij ook een fijne avond hoor. :slight_smile:

Nog 69 te gaan.

@Marion: Ook weer thuis. :dag:

Zo krijgen we het vanavond nog wel vol.

Ik ben weer weg!!!

Tot morgen!! :kus: :dag:

@Roanna: Vakantie??? Pffff ben het alweer vergeten. Voor mijn geestelijk welzijn is het goed geweest, lichamelijk zullen we het maar niet over hebben, moet nodig weer aan de polstraining. Maarrrr ik ben blij dat we even zijn weggeweest al heb ik nog steeds heimwee

@Cyn: Fijne avond en tot morgen:dag:

Niet als jij straks visite krijgt:unibrow:. Maar je bent toch altijd even weg als er een nieuw deel op komst is toch:D

@Cyn: Fijne avond nog.

@Toos: Oh jij ook al heimwee? Weet je, ik zat hier en daar al te kijken he… maar dan heb ik zoiets van… het zal daar nooit zo leuk zijn als bij ADR. Gek he, terwijl ik nog nooit in een ander all inn ben geweest. Maargoed… het is nog niet zover.

Denk toch, dat het voorjaar een weekje Spanje gaat worden en dan in het najaar weer lekker naar ADR of zoiets dergelijks als het kan. :wereld:

Ja, maar die komen meestal tegen half zeven en gaan om acht uur weer weg. Dat is hun weekelijkse uitje. :unibrow: Mss zijn jullie dan nog niet zover.

@cyn…tot morgen…
@roanna…neej nog geen msn…

is helemaal bagger vandaag…ben aant koken…halverwege…gas op…wordt je ook niet vrolijk van

@Roanna: Dat gevoel had ik na de eerste keer ADR ook, vandaar dat we ook steeds teruggaan.
@Filiz: Het zit je niet mee he vandaag of was het gister dat je zonder stroom zat

@Filiz: Nou, daar ben je ook lekker mee dan. Wat nu dan? Heb je reservefles, of moet je die nu eerst nog bestellen? Heb eigenlijk geen idee hoe dat gaat.