hahaha⦠Beps ![]()
Toos: die spaanse toestellen zouden van Futura zijn⦠echter die zijn failliet⦠Dus gaat niet doorā¦
Ze krijgen nu echt hele nieuwe toestellen⦠ben benieuwd ![]()
hahaha⦠Beps ![]()
Toos: die spaanse toestellen zouden van Futura zijn⦠echter die zijn failliet⦠Dus gaat niet doorā¦
Ze krijgen nu echt hele nieuwe toestellen⦠ben benieuwd ![]()
eerst zien dan geloven. En dan ook nog bewijzen dat de vertragingen verleden tijd zijnā¦
Dat bedoel ik, ze beloven van alles maar er komt geen bal van. Ze zullen wat moeten gaan doen, er zijn reisburoās die geen vlaai meer willen boeken of mensen die niet vanwege de tax naar belgie of duitsland gaan maar alleen omdat ze met hun zouden vliegen
Toos: inderdaad⦠Ik heb ook veel klanten die graag wat meer betalen en dan met Trans of KLM kunnen vliegen⦠(helaas kan dat niet altijd) en als het kan adviseer ik dat de klanten ook⦠Ik kan niet garanderen dat Trans of klm zonder vertraging vliegt⦠maar de kans is een stuk kleiner⦠![]()
En de eco-tax wordt in Belgie waarschijnlijk ook ingevoerd, en dan zal Duitsland binnenkort ook wel meegaan denk ikā¦
Ja als er geld uit te halen valt dan willen ze welā¦ben alleen nog steeds benieuwd WAAROM we het betalen. Maar het is TAX dus mogen ze heffen wat ze willen
Waarom zullen we denk ik nooit weten⦠Wellicht omdat het potje van de staat gevuld moet worden??? Ze verzinnen toch wel wat nieuws ![]()
Dat bedoel ik dusā¦
Maar goed⦠ondertussen al weer 14 uur, Bloemmie zal al wel een eindje onderweg zijnā¦(of net bij dinnetje en gaan rijden)
Ik moet nog werken, anderen hebben de helft vd dag er al weer opzittenā¦
EN het is woensdag dus de week is voor de meesten doormidden(niet voor mij ik moet het weekend werken!)
Ik moet morgen en zaterdag nog werken⦠Vrijdag ga ik naar oma⦠wordt 80⦠dus eens kijken hoe het gaat als ik alleen met haar ben⦠Ben benieuwd!! En dan zondag uit eten⦠![]()
Hihi Zondag alleen uit eten als ze vrijdag aardig doet dan ![]()
zo ik weer thuis,
heb een sollicitatiebrief er vanochtend uitgekwaktā¦naar mijn hele oude werkgeverā¦Openbaar Ministerie dus!!! Op de begrafenis van mijn schoonmoeder, daar de collegaās van mijn schoonzus gezien, de 1 had mijn plekje overgenomen toen ik stopte met werken toen de oudste geboren isā¦is wel 36 uur maar wat kan mij het schelenā¦
De manager zat er toen ook bij, heb toen even met hem en de rest zitten babbelen, ik moest maar solliciteren hihihihihih heb ik nu dus gedaan, de sluitingsdatum is 9 november hahahahaā¦
ach wie niet waagt wie niet wint.
@viva: zal voor je duimen!
Goedenmiddag.
Zo, ben weer helemaal bij.
Viva een off-day die weer aan het bijtrekken is. Laat ik nou vandaag hetzelfde hebben.
Maargoed, komt weer goed.
Toos op de bres voor de kids van Viva en eindelijk wat vernomen over de die reis naar Jamaica. Inderdaad Toos, niet bij laten zitten. Zijn ze helemaal gek!!
Filiz heeft problemen met haar MSN. Nog steeds? Tja, weet ook niet hoe dat moet. Ik laat alles altijd door de buurman doen.
Beps aan de wandel met ijsje en dan werken weer.
Werkse zo weer Beps.
Linda ook nog even hier gespot zo ook MK. Alles goed meiden? :dag:
Trl weer een k*tnachtnacht gehad, maar hoeft nog maar tot vrijdag te werken. Beter werk TRL. :kus:
Raak, jij ook gefeliciteerd met je tweeling. Fijne dag vandaag.
Marion weer op kantoor vandaag, dus druk. :dag:
Bloem onderweg naar het schaatsen. Gelukkig (althans hier) geen mist.
Wij zo dadelijk even naar HA, voor de jaarlijkse griepprik en dan even schapjes doen.
Tot laters. :dag: :dag:
Viva: ik ga voor je duimen!!!
Roanna: griepprik brrrrrrrā¦
Beps: haha nou al doet ze niet aardig, dan ga ik alsnog zondag uit eten⦠Heb wel zin in een lekker maaltje ![]()
Ach Cynthia nog vergeten. Nou, dat is toch een mooi voorstel om zondag uit eten te gaan van je oma. Ik neem aan dat zij betaald? Maarja, hoe dan ook, toch aardig van dār.
@Viva: Ik ook hoor. ![]()
Roanna: ja zij betaalt
gaan met een nicht van haar en nog een oude vriendin (+aanhang) broer en schoonzus gaan niet mee⦠zijn in Londen⦠Dus met zān 8en gaan weā¦
@Viva: ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens komt de juiste baan voorbijā¦denk ik ![]()
@Cyn: groot gelijk, je cadeau was duur genoeg als ik het me goed herinner
@Roanna: Haha ook jullie de prik, geloof dat nu iedereen m gehad heeft. Hopelijk minder pijn dan ik gehad heb!!!
Zo de oorlogskleuren zo, hubbie is bijna thuis, kunnen we nog een bakkie doen saampjes en dan idd werkenā¦ben nieuwsgierig weer vandaag, wat zal t brengen
Beps: veeeeeelste duur ![]()
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis![]()
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem