Ttt..............104!!!!

Ja maar vaak als je nog even doorzet krijg je wat je hebben wilt!! Valt mij hier ook op… zodra er iemand een klacht indient, en het niet eens is met het antwoord… nog even doorgaan… en dan krijg je het vaak wel :wink:

Als ze dat zwart-op-wit krijgen en naar het CWI gaan, krijgen ze hun oude functie terug…en de baas een probleempje extra :unibrow:

hmm…nu doet ie t nog niet…:frowning:
op momenten als deze mis ik mn big bro…

@Toos: Voet bij stuk houden hoor, laat T*i maar de pokken krijgen… Schuiven of kluiven zou ik zeggen…

Zo is het Beps, heb geen medelijden met hun, hebben ze met mij ook niet. Heb zelfs nog geen excuus gekregen en dat is toch wel het minste dacht ik zo

Zoooooohwww dan Toos, wat een mega update…mijn bui trekt langzaam bij…najaarsblues ofzo…
En nogmaals dank je wel meissie voor al je werk voor de kindertjes

En Arkevlaai en Tuitje konden van mij ook me rug op…

zo ikke naar huis weekend vieren althans vieren…ik ben de rest van de week vrij, incl. maandag want dan met paps naar oma die 101 jaar wordt…

@Cyn: Ik las het ook op een subforum, iemand was naar de geschillencommissie gegaan en kreeg kort voor de zitting een voorstel.

Toos: zeker geen medelijden hebben!!! Touroperators zijn vaak te makkelijk… Wij hebben ook een megaklacht lopen tegen N*ck en die komen met een waardebon van €100.- waardoor de klant zich verplicht voelt daar weer te boeken anders heb je niks aan je bon…

@Viva: Is goed hoor, vind het wel leuk om zo hier en daar wat te lobbyen

Met bonnen hoeven ze helemaal niet mee aan te komen. Als ze nou als compensatie een reisje jamaica aan zouden bieden dan zou ik er over na gaan denken

Haha: Ja??? Met arkevlaai weer terug…Nee is vragen om moeilijkheden!!!
Hahaha…
:finger: voor ze, en schuiven, harde cash zodat je bij de conculega kan gaan boeken, het reisje dat je TOEN al had moeten hebben!!!

Het enige nadeel: dan vlieg je weer met vlaai… :wink: Maarr… ze krijgen nieuwe toestellen erbij… ze gaan de vloot uitbreiden… dus wellicht over een tijdje minder vertragingen…

Filiz,wel je pc opnieuw opgestart nadat je de firewall uitgezet heb?:wink:

Haha ik bedacht al hetzelfde haha

Zo dames als we zo doorgaan bevallen we nog vandaag haha

Ze zullen nooit een reisje jamaica aanbieden, dus hoef er niet eens over na te denken. Nee hoor, betalen of met de billen bloot. Zo simpel is het gewoon

Volgens mij heb ik dat al eerder gehoord. Ze hadden nieuwe toestellen in spanje besteld en gingen ze daar ophalen. Ben benieuwd waar die gebleven zijn dan, geloof dat ze nog steeds met 3 of 4 toestellen vliegen

Ik ga even stofzwiepen en een wasje in het masjien doen. Straks naar de fysio, dus tot laterss

Ze staan op schiphol te wachten op hun vlucht, hij heeft ‘wat’ vertraging :tongue: