Haha en heb je dan ook ECHT blauwe ogen, of met een diepere gloed, maar heel donker??
echt blauwe ogen met een klein beetje bruin in het midden… ![]()
Oke spannendddddd
Nou ik ga ff wandelen met een ijsje…
goedemorgen meiden…
Tlr…laatste loodjes, en idd nichtje is 6 december ook uitgerekend.
Cyn blauwe ogen…hihihihi
Beps aan de wandel
Bloem veel plezier
ik een beetje een offday, weet niet waarom, komt goed hoop ik.
@viva: sterkte met je off-day
ik heb n vraagje…ben echt n nul op het gebied van pc’s…
mn msn doet t niet…al 2 maanden ofzo…en ben t nu n beetje moe…
dus d8…als ik mn oude verwijder…en n nieuwe instaleer moet t wel goed komen…
maar nu geeft ie aan dat r iets met de ‘firewall’ is…? :-S
iemand enig idee…?
Niet direct, maar denk dat hij het niet goed vind, je fire-wall dan!
Maar goed, kijk eens op google naar ebuddy… dat is een onlineversie van msn…
dan kan je iig msnen, en wachten tot er iemand wel verstand van heeft hihi
Filiz,moet je je firewall uitzetten dan moet hij het weer doen als het goed is.
Viva,sterkte met je off day.
Beps,wandel ze.
ja…haha maar de vraag is…hoe zet ik m uit…?
@beps…ja doe t nu idd via e buddy…maar tis tich niet t zelfde ![]()
@tkl: hoeveel daagjes nog werken?
filiz,ergens bij je instellingen of configuratiescherm.Je kan ook deze proberen MSN
Linda,vrijdag ochtend is me laatste dag.
Goeiemorgen,
Vanmorgen bijtijds mn mandje uit, moest naar de tandarts voor controle. Had niks, dus ben er weer voor even van af.
Hebben een reactie gekregen van T*i op de dagvaarding, ze zijn niet blij, vinden het errug vervelend voor ons en vinden middelburg wel ver om naar de rechtbank te komen. Dusss ze hebben een voorstel gedaan, €300 onder het bedrag wat in de dagvaarding staat. Ik heb net de advocaat gebeld en aangegeven dat ik het ook errug vervelend voor ze vind, maar dat ze met meer over de brug moeten komen. Advocaat gaat een voorstel doen om het bedrag te middelen en wil dat Arkeflaai nu ook de zaak in behandeling neemt. Arkevlaai heeft tot nu geen enkele reactie gegeven op de brieven. Het is europese wetgeving dus daar gaat geen euri vanaf. Willen ze daar niks mee, dan wordt dat een rechtzaak. He he eindelijk een beetje schot in de zaak.
@Bloem: Is al weg, maar wil je toch veel plezier wensen
@Viva: Heb je PB gekregen. Ik ben gister even langs de C geweest en de baas is bezig om een pakket samen te stellen met eerste levensbehoeftes voor kinderen. Kan er morgen om dus ben benieuwd. Vanmiddag naar de fysio en ga dan ook langs de buurtsuper daar om een doosje met inhoud op te halen. Vrijdagmorgen ook even terug naar E*os, die hebben waarschijnlijk wel het een en ander op zolder liggen wat je zou kunnen krijgen.
Gefeliciteerd met je zoon en
sterkte trouwens met je off-day
@Beps: Wandel ze en kijk uit waar je loopt
http://www.vsvo.nl/joomla/images/stories/hondepoep.jpg
@Trl: Vandaag weer mindere dag, wie weet morgen wel weer een betere dag
@Cyn: Geen gaten in de boekhouding?? Blauwe ogen, is weer wat anders
@Mk: Tijd tekort, gezelli dat je toch even op de thee kwam
@Miere: Jammer dat je moet werken de 16de en fijn voor je dat het goed gaat met jou en je askim
@Marion: Ben benieuwd wat ze eventueel voor je hebben bij het uitzendbureau. Het valt nu niet mee om wat anders te vinden. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier heeft de thuiszorg het erg moeilijk. Mensen worden ontslagen en kunnen eventueel met een flexcontract terugkomen. Ik ben ook nog steeds aan het rondkijken, maar heb wel in mn achterhoofd dat ik nu weet wat ik heb en als je ergens nieuw bent en er moet bezuinigd worden dan ben je de eerste die er uitvliegt.
@Raak: Gefeliciteerd met de tweeling
@toos: super update!
Ja goed he, heb even een helder moment:D
@Toos: Volgens de wetgeving mag dit niet!!! Als je een Onbepaalde Tijdscontract hebt, kunnen ze alleen bij het CWI een ontslagvergunning vragen als er financiele middelen tekort zijn, of bij niet functioneren of wanprestatie. Maar niet ontslaan, en weer aannemen… dat MAG niet, en kun je aanvechten!!!
ik ga me effe opmaken, etc. en dan boodschappen doen met mams tot straks
@Beps : Ik weet het, hier gebeurd het dus wel. Bij ons worden mensen ontslagen wegens bezuinigen en kunnen op hun oude functie solliciteren en krijgen een flexcontract
Toos: eindelijk een reactie van Tui… nog even doorzetten hoor!!!
Filiz: configuratiescherm > beveiligingscentrum en dan voor firewall kiezen… als het goed is kun je hem daar uitzetten!! succes!
@Cyn: Ik zet nu zeker door. Wil Tu. niet met meer over de brug komen dan gaat de rechtzaak gewoon door. Ik kan daar behoorlijk netig van worden, 10 maanden houden ze voet bij stuk en nu kan het in eens wel.