Ttt..............104!!!!

ja maak me ook wel een beetje zorgen om die mist, maar goed… gewoon gaan met die banaan

en ik ga morgen wel pakken, nog niet alles helemaal droog (beetje klam nog) en ben een beetje moe. Heb heel het huis opgeruimd, gestofzogen, konijnen sloop/hindernisbaan gemaakt en afgewassen enzo… ik vind het wel mooi geweest…

tot morgen :dag:

Hallo allemaal, hier is de nachtbraker weer!! Even laten zien dat ik er nog steeds ben! Beetje bijgelezen, en volgens mij gaat het wel goed met iedereen. Al veel bezig met vakanties voor volgend jaar, las ik. Kan het me voorstellen, dit is de naarste periode van het jaar, geen leuke vooruitzichten, bah. Alleen Beps en Crazy…lekker naar Thailand, en nog een weekje Turkye voor mijn dinnetje.
Ben na terugkomst van vakantie zelf behoorlijk beroerd geweest, erg verkouden, grieperig, en hoesten. Gaat nu eindelijk iets beter, maar is nog niet weg.

Ik heb er nog niet al te veel over verteld, maar wil toch graag aan jullie vertellen dat ik nu al 4,5 maand een relatie heb, en dat dat erg goed gaat. Ik ben er erg gelukkig mee, en hij ook. Voelt erg goed.
En als het allemaal gaat zoals gepland, gaan we volgend jaar juli voor 3 weken naar “zijn” stad, Adana, de familie bezoeken, en hij wil me ook alles van de omgeving laten zien. Mersin, Antakya en nog meer, ik weet het allemaal niet. Ik verheug me er heel erg op, vind het geweldig om ook wat van Turkije te zien wat niet door zoveel toeristen bezocht word.

Voor de meeting heb ik me helaas af moeten melden, werk op zondag, en kan die zondag helaas geen vrij krijgen.
*Nou, tot de volgende x *

XXXXX Mar

@Raak
Alvast gefeliciteerd met je tweeling. Maak er een mooie dag van morgen.

@Bloem
Op de tas na klaar voor morgen. Huis schoon en de konijnen hoeven zich ook niet te vervelen. En … kijk goed uit morgen als het mistig is!!!

@Miere
Fijn te lezen dat het zo goed gaat met je askim. Het is je gegund meis. Grote plannen voor volgend jaar, op vakantie naar het minder toeristische gedeelte van Turkije. En het is er mooi in die hoek, vooral richting Antakya. Als ik de verhalen van mijn ouders mag geloven. Hoop het ook nog eens zelf te gaan bekijken daar.
Jammer dat je niet bij de meeting kan zijn, maar het werk gaat voor he! Volgende keer ben je er vast weer bij.

En nu gaat deze nachtbraker zo zoetjes aan ook maar eens naar bed. Morgen is het weer vroeg dag. Mijn kantoordagje voortaan.

Lekker slapen allemaal en tot morgen!!!

Môge allen

@Raak gefeliciteerd met de tweeling…

@Mierre: mooi dat het goed met jullie gaat(jij en askim) en ook met jou zelf! Jammer van de meeting, maar ik ken het probleem, ik ben er ook niet om die reden. Ik werk tot 17 en voor ik in Rotjeknor ben is het ook 19.30 ofzo…

En voor Bloemmie ga ik ff zoeken!!! hihi!!!

:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:

**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Bloem,nog even bovenaan weet niet hoe laat je vertrekt.
Beps,nog even en dan sta jij dan eindelijk bovenaan…
Miere,fijn m te hoen dat het goed gaat met jouw en je askim en wens je beterschap met je griepje,verkoudheid…
Raak,gefeliciteerd met je tweeling.

Weer super slecht geslapen vannacht en heb zin om te:crybaby:,maar moet naar het werk.

Fijne dag allemaal

@Bloemmie:

Jouw weekend is gekomen, lekker met dinnetje naar Berlijn en genieten van de stad, en in het weekend van de schaatsers… En Mr Canadian is er ook weer heb ik gelezen, ben benieuwd of hij in vorm is, en ineens gaat ontdekken dat op het hoogste podium het toch het lekkerste is!!

http://www.speed-skating.net/photos/ivey_morisson_02_14042007.JPG

hihi kwam deze tegen ‘ergens’…

Hopelijk wordt het weer zo een gezicht aan het eind…!!!
Maar:

http://www.amerigo.nl/cartografie/popout/berlijn.jpg

Mss heb je hier nog iets aan met shoppen en rondkijken

Veel plezier dit weekend, en geniet!!!
Je hebt het verdient!!!

mogguhhh
ik moet echt opschieten mensen! maar bedankt voor de plaatjes en zo meer
heb er wel zin in nu… begint langzaam te komen
hier is het helemaal helder, maar eerst ff 1,5uur OV-en voor ik bij vriendin ben…

okey koffertje gepakt… te veel… off course… of koffer te klein…?
ik hoop cker nog wel online te komen de komende 5 dagen!! weet alleen niet of ik veel tijd heb voor hier :dag:

Goede morgen …
Kantoordagje vandaag dus dan weten jullie het wel, ik ben i a hurry!! Lekker bakkie en nog een boterham erbij, nu nog ff een sigaretje en dan op pad.

@TRL
Een DIKKE kus voor jou.

@Beps
Zegt het met plaatjes vandaag!!!

@Bloem
Al onderweg vermoed ik. Geloof dat de mist mee valt voor zover ik hier kan zien.

Bloem, heel veel plezier!!!

Hey MK!!! hoe is ie?

@Marion: Bloemmie heeft er zolang naar uitgekeken dat ik haar een btje verwennen wilden(;))
Dus ben flink gaan zoeken!!!

@MK: Hoest meis?? Alles goed thuis enzo??

hahaha flink gaan zoeken?
@ beps waar heb je die pics vandaag? www.denny-morrison.com ?? hahaha

okey ciao ciao for now!! :dag:

@Bloemmie: Nee, daar kan ik niet met rechtsklikken de foto’s selecteren haha!!! maar via Google doet het wonderen hahahaha(Gelukkig geen rare foto’s door de webmaster ingesteld haha)
VEEL PLEZIERRRRR

Hey Bloem, veel plezier, geniet ervan meis!!

Ja ik leef nog hoor!
De dagen zijn alleen te kort, het weekend een dag te kort. Een chronisch tijdgebrek dus.
Veel feestjes de laatste tijd, veel andere verplichtingen en ook al weer druk om alles voor 5 december bij elkaar te sprokkelen. Volgende week weer sint maarten.
TTT schiet er dan een beetje bij in, ik lees wel mee hoor. Ik wil natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven van alles.
:kus: voor iedereen!

Goeiemorgen!!! :dag:

Bloem: veel plezier :dag:

Ik vandaag weer aan het werk… :biggrin:

:dag:

goede morgen all…

@bloem…heel veel plezier…!!
@trl…goede berichten bij de verloskundige…mooizo…!!

@lle werkende…werkze…
@lle niet werkende…geniet ze…

haha ik zit hier nu met blauwe kleurlenzen in :smiley: samen met mijn collega… :biggrin: hahahaha