Bloemmie: nogmaals veeeeel plezier!! Probeer er van te genieten!!! :kus:
@Bloem
Dat is mooi meegenomen die €100.00!
Nu aan de slag, kapucijners even wegwerken en dan aan het pakken. Hoop dat je de was droog krijgt, en anders de was maar op de kachel he ![]()
O op die manier, geen goed idee als je je niet helemaal lekker voelt. Of … misschien knap je er ook wel van op ![]()
@Bloem: Ik weet niet zeker of dit het stadion is waar jij morgen heen gaat, maar het is in ieder geval ergens in Berlijn.
Heel veel plezier. Geniet ervan. ![]()
zo ik zeg goedeavond en alvast welterusten…
truste viva
@ roanna, ik weet niet hoor, maar dat ziet er toch echt uit als het vikingskipet in hamar (noorwegen) ?
maar wel kei lief dat je de moeite hebt genomen om een plaatje voor me op te snorren…
maar nee, de ijshal waar ik dit weekend ben ziet er heel anders uit (sportforum berlin )
ik heb nog geen ene *uck gedaan… moet echt aan de slag!! iekksss
Daar komt als het goed is dit plaatje ook vandaan, maargoed het was in ieder geval wel zo bedoeld. Ha, ha,
Sportforum Hohenschonhausen. ![]()
@Viva: :dag: :dag: Truste alvast. :dag: :kus:
Halloooooooooo, echooooooo Niemand online, ik denk ga geen voetballen kijkenmaar ff lekker l.llen, nou mooi is dat, ben zo uitgel.ld.
Ga maar ff bij ons zussie kijken dan, tot laterz…
Bloem,veel plezier in Berlijn en geniet ervan,maar dat zal vast wel goed komen.
Marion,als ik volgend jaar naar Turkije ga,zal ik het kindje natuurlijk geen minuut uit het oog verliezen,veel mensen waarschuwen me ervoor,dus zal zeker op me hoede zijn.
Cyn,lekkere vrije dag gehad nu alleen thuis voor de buis.
Viva,je gaat lekker he met inzamelen,top hoor.En wat las ik jouw nicht ook 6 december uitgerekend??
Toos,weer aan de crock.
Ik vandaag weer bij de verloskundige geweest,alles was weer goed,ijzer was omhoog gegaan,dus hoef nog geen ijzer tabletten te nemen,bloedruk was nog steeds mooi en de buik zag er ook goed uit.Het was al weer wat verder gedaald,vroeg of ze ongeveer kon voelen hoe zwaar het was/wordt ze verwacht een 6 of 7 ponder dus dat is ook mooi.Over 2 weken mag ik weer.
@ TRL owh mooi, goede berichten bij de verloskundige… goed hoor… je doet het toch maar weer !! :kus:
@ roanna, nee ook niet
hahaha
@TRL: Oh, mooie berichten zeg. Gelukkig alles goed. Hopenlijk blijft dat zo tot de bevalling. ![]()
@Bloem: Oh nouja, je weet wel, het komt uit een goed hart en had het inderdaad keigoed bedoelt. ![]()
@Raak en Marion: :dag:
@ roanna, ik weet het :kus:
Bloemmie : was nog niet droog? Bijna klaar met inpakken? Kijken jullie wel uit onderweg in Duitsland met die mist? Heel goede reis en nogmaals veel, veel plezier
Trl : keurig gedaan hoor meisje en nu zo rustig het laatste maandje in, gaat je lukken hoor en wij helpen je wel. Met je moeder erbij naar Turkije zal best gaan en natuurlijk waak je over de kleine als een havik, doen waar je je goed bij voelt
Bloem…veel plezier in Berlijn en spoor’‘onze jongens en meiden’'flink aan…
Ga vroeg naar bed…12 zakken post/reclame weggewerkt…die verkiezing lees ik morgenochtend wel…zal Obama wel worden.
@Bloem
Was droog? Tas al gepakt nu?
@Raak
Nog steeds bij zusje of toch van ellende maar naar het voetballen gaan kijken?
@TRL
Mooie berichten bij de verloskundige. Ben ik blij om.
@Roanna
:dag:
@Bloemmie: Veel plezier, geniet, en maak er maar het mooiste van!!! Jouw weekend, en niemand, NIEMAND DUS, ook geen ‘vriendinnen’ mogen daar iets in veranderen!!! :kus:
@TRL: Mooi dat alles goed is, jij bent dus ook giga goed anders kan dat niet…:kus:
Ik ga slapen toedelssss
Beps : welterusten, tot morgen
Hans : zal best vermoeiend geweest zijn, doe het je niet na.welterusten en tot morgen. enne…hij zal toch zeker wel winnen want anders:puke:
Marion : heb ff mee zitten lezen maar is bijna niet te volgen hoor :tssk:
ze doen het leuk toch en kom af en toe bekende namen tegen
voetbal is flut denk ik, hubs ligt tenminste te slapen voor de tv ![]()
Zo dames, ga ff de verkiezingen volgen, fijne avond all
morgen ben ik er niet want dan moet ik eerst naar Duitsland en mijn tweeling is morgen jarig, dus dat moet dubbel gevierd worden he:dag:
@bloem: heel veel plezier in Berlijn!