Ttt..............104!!!!

Hallo allen …

@Beps
En Bloem mag verwend worden hoor!!

@MK
Nog steeds druk met alles! Maar ook voor jou komt er weer een tijd dat je gezellig mee kan beppen :kus:

@Cyn
Bekijkt alles blauw vandaag en heeft zin in een etentje met oma. En doet oma niet leuk dan blijft er altijd nog een lekker hapje over. Maar het gaat nu super dus het gaat vast allemaal goed komen dan!!

@Viva
Een offday vandaag :kus:
Blijkt een vruchtbare dag geweest te zijn daar ergens in mei. Hoorde vandaag al dat er nog 2 meer uitgeteld waren op 6 december.
Ook nog een sollicitatiebrief verstuurd naar het ministerie. Hoop dat je het gaat worden meis!!

@Filiz
Problemen met msn, dat zwaar K**!!! Moet je die firewall even af zien te breken he! Maar gelukkig is TRL in de buurt. Ik had pas op de pc ook msn geinstalleerd voor J, dacht doe ook maar de familysafety erop. Kan nooit kwaad met die kids op internet want voor je het weet zitten ze op sites te gluren die niet voor kleine ogen bestemd zijn. Idd ze komen niet bij verkeerde sites, je komt gewoon internet niet meer op. De gedeelte maar verwijderd.
En dan ook nog door je gas heen, helaas … ook in Turkije zit het soms wat tegen.

@Toos
Eindelijk iets gehoord, nu ook die €300.00 euries er nog bij he?
Is idd erg slap met banen op het moment. Maar jij hebt een groter contract dan ik, ik heb niets te verliezen. Maakt me ook niet uit wat ik moet doen, als ik maar onder de mensen ben. Hoorde dat er in de super een plaats verderop ook mensen gevraagd werden en moet morgen terug bellen. Kan altijd combineren met de baan die ik nu heb he, er bllijven nog 4 dagen over. Kan dan op mijn gemak nog verder kijken naar een baan die ik ERG leuk vind.

@Linda
Vrije dag vandaag en met mams wezen shoppen. En … heb je de meetingjurk gekocht?

@Roanna
Ook al een offday vandaag :kus:
Hangt het in de lucht of zo? Vanavond bevallen? Zou kunnen … maar we wachten mooi tot jij er bent met de washandjes. Kan je meteen het nieuwe deel openen. Is dat geen strak plan :smiley: ?

Mijn bezoek is er dus tot straks.

Nu is mijn bezoek weg en tegelijk (bijna) iedereen weg? :paranoid: :frown:

We hadden toch ook afgesproken dat we op jou zouden wachten :nod:

KOM MAAR MEIDEN ZE IS ER WEER :dope:

@Roanna: Nee hoor, ben er nog hoor. In de tussentijd spruiten gegeten en truus wat werk gegeven.
Vind het een strak plan van Marion, volgend deel mag jij openen. Pak ik washandjes wel:D
@Marion: Dat is ook zo, voor jou ligt het anders. Ik heb een contract voor 24 uur en wil ook eigenlijk niet minder.

Dusss Roanna GEEN sanitaire stop of zo:D

En niet even een bakkie met kokkie :smiley:

Geen telefoontjes of chatsessies op msn :smiley:

Er is niks op tv dus dat is ook geen excuus:lol:

Washandjes haal ik wel, water koken doe ik ook en de vroedvrouw is al onderweg:teeth:

@filiz
Heb jij geen buurvrouw waarbij je verder kunt koken :smiley: :wink:

Nee, ben er helemaal klaar voor.

Die kennissen van ons die hier net waren hadden ook even geshopt. Nieuwe scoot net voor mijn deur en volgende week komen ze een complete PC brengen. Toe maar. De sint is vroeg dit jaar bij hen. :smiley:

Heyyy MK kom je ook even helpen bevallen

Ja MK. Volgens mij, heb jij ook nog nooit een nieuw deel geopend, dus…

Mooi zo … dan kan het feest beginnen.
MK komt ook precies op tijd binnen vallen. Moet dan toch zo een keer gebeurd zijn toch?

Neeeeee dus Roanna, niet terugkrabbelen, MK heeft volgens mij al eens een deel geopend:D

Hey Roanna … de eer was aan jou toch :evil:

Oke, ook goed. :smiley:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/feest/21.gif

@Toos
Kreeg jij ook al de indruk dat ze stiekem onderuit probeert te komen?
Vraag me af waarom :smiley:

De beschuitjes vast gesmeerd

http://www.thehollandring.com/food/food-beschuit.jpg