goede morgen…!!
@trl…jij een drukke dag voor de boeg…(K)
@bloem…aant werk…werkze…
@beps…idd lekker op vakantie met pap en mamz…zolang t kan ![]()
@viva…ziet geen hand voor ogen…bah…
iedereen een fijne dag gewenst…!!
goede morgen…!!
@trl…jij een drukke dag voor de boeg…(K)
@bloem…aant werk…werkze…
@beps…idd lekker op vakantie met pap en mamz…zolang t kan ![]()
@viva…ziet geen hand voor ogen…bah…
iedereen een fijne dag gewenst…!!
Goedemorgen allemaal
Trl : flink drukke dag vandaag, maar het zijn de laatste loodjes, dus nog ff volhouden. Is toch fijn idee dat je ook al met de vakantie voor volgend jaar bezig bent hoor:kus:
Crazy : wij keuren de jurk wel hoor in Rotterdam, komt allemaal goed
Beps : eerst lekker op Thailand concentreren en daarna verder zien…
Bloem : nog een daagje werken en dan naar vriendin en daarna Berlin here they come, meissie heel heel veel plezier en dat je gaat genieten hoeven we niet aan te twijfelen
Marion : ook weer een rothumeur door het weer:unibrow: Nee he, wij zijn toch zeker zelf het zonnetje:zon02:
Roanna : geldt ook voor jou he meis
Viva : ziet ook al geen hand voor ogen, wij stralen wel wat eigen zon door hoor, kun je ook meegenieten
Filiz : bij jou nog steeds 25 graden, zaliggggggg
Iedereen een fijne dag
Goedemorgen all.
Meld me ook weer even. Niets te melden eigenlijk. ![]()
Hier ook alles potdicht, maar gelukkig hoef ik niet de grote weg op.
@Filiz: Je boft maar met het weer daar. :zon02: Heerlijk hoor! Lijkt me, dat je dan de hele dag toch nog zo’n vakantiegevoel hebt.
@TRL: Weer een drukke dag voor de boeg en straks ook nog de nodige controles. Ben weer benieuwd hoor! :kus:
Nou dames en heer, werkse allen nog en voor de thuisblijvers… geniet ervan.
@roanna…nou dat vakantie gevoel valt wel mee
heb hier ten slotte geen zwembad en n all in regeling…
gelukkig dat je de weg niet op hoeft met zo’n weer…!!
@Raak: Ik probeer in ieder geval altijd het zonnetje te laten schijnen, maar is het wel eens even niet anders. Maar op mijn werk vinden ze me nog steeds het zonnetje, dus…
Ben daar in ieder geval (bijna )altijd vrolijk. ![]()
Ik ga badderen nu.
@Bloem: Mocht ik je niet meer spreken ( denk van wel), dan hele fijne dagen gewenst bij het schaatsen en weer lekker ervan gaan genieten hoor! ![]()
Ik ook niks te melden eigenlijk… Ben nog brakker dan gister… Misschien komt er wel een griepje aan ofzo… geen idee ![]()
Ben vandaag vrij, dus voor ik het vergeet…
Bloem: VEEEL PLEZIER IN BERLIN!!! :kus:
Cynnie beterschap…toch te dicht op het beeldscherm gezeten hierzo…
Viva: Ja ik denk het ook ![]()
Pfff wordt schijtziek van mijn Ipod…Elke keer als ik er 3 liedjes bijzet… gooit dat kreng ze er allemaal af… VET IRRITANT!
is niet goed he…zit je geheugen niet vol, anders ff mee terug naar de winkel, is er wat aan de hand met dat ding.
Geheugen heb ik nog heel veel… Heb 80 gigabyte… en heb pas 2 gb gebruikt… Dus heb nog heeeel veel ruimte over… Anders ga ik inderdaad binnenkort even terug… ![]()
Goeiemorgen,
Hier zit het ook potdicht, bahhhh ben dat grijze grauwe weer nu al zat. Heb ook weinig te melden, vanmiddag weer aan de crock.
@Cyn: Zou er zeker even mee teruggaan, of hij werkt niet goed of je doet iets niet goed.
@Trl: Drukke dag voor jou, de laatste loodjes, nog even volhouden.
@Raak: Als altijd druk druk druk
@Bloem: Heeeelllll veellll plezier in Berlijn, ben er niet bang voor dat dat niet goed komt
Cyn : beterschap hoor meisje, doe maar rustig aan vandaag op je vrije dag
suc6 met je Ipod
Toos ::dag:werkse vandaag,hier ook alles dicht hoor
@Raak::dag: :dag: , werk ze ook vandaag. Ik hoef pas om half 4 te beginnen, dus heb nog even.
@Viva
Hier is het ook behoorlijk mistig.
@Filiz
Op weg voor de kachel vandaag?
@Raak
Ik het :zon02:netje in huis? Weet ook niet of iedereen daar hetzelfde over denkt ![]()
@Roanna
Laat in ieder geval wel de :zon02: schijnen op het werk en thuis.
@Cyn
Niet helemaal kip … beterschap :kus:!!!
Problemen met de i-pod, zit alles opgeslagen in 1 map? Misschien is ie vol en moet je een nieuwe aanmaken? Anders maar even terug naar de winkel, zo lang heb je deze toch nog niet?
@Toos
Weinig nieuws te melden maar das altijd beter dan slecht nieuws toch? Crock ze vanmiddag.
Zo allen, ik was ‘even’ teruggegaan en ben net wakker(rond 10 uur in slaap gevallen) heerlijk!!!
Zo met een vriendin haar honden en Aijsje wandelen(ook al zit het hier ook potdicht) dan lekker douchen en als hubbie thuis is(laat vandaag) weer terug naar haar om haar compie te installeren en daar lekker mee te eten.
@Fliiz: Suc7 met zoeken naar andere warmte dan askim geven kan (;))
@Toos: crocksze
@Marion: Met jou wel alles ok??
@Cyn: Knap rustig aan op, en GRRRR Niet gooien met de Pod…
@lle anderen :dag:
Grapjas :D:crybaby:![]()
thanx beps…;)…en tja…als askim t zelf ook koud heeft…houd die andere warmte ook snel op;)
Marion: ik heb geen idee hoe het kan… Nou ja we zien wel…
Beps: neenee ik gooi niet… maar soms het ik wel de neiging om te gaan gooien!!
Nu weer bezig met boekhouding… Oefenopgaves gingen weer ok… nu weer mijn huiswerk invoeren in insturen… Ben benieuwd ![]()
:dag: