Zo meiden bezweet terug van t wandelen… en niet noors he, gewoon zonder stokken enzo…
heerlijk in t bos, koel en lekkere luchten(tot ik in de auto stapte en bleek dat ik een stinkendebron onder mn schoen had zitten )
Zo ff douchen maar dan en later naar mn vriendin om te eten(oh ja en de compie voor haar te doen…)
@Cyn: Tuurlijk doe je het goed met je huiswerk, je BENT goed(soms hihi)
@Filiz: Ach wij zeggen hier juist altijd dat extreme warmte en extreme kou iets meer laat “staan” dan alleen kippevel hahahaha (hihi :paranoid: is niet te?? hihi) dus zou het met Die Warmte goed moeten komen hahahahahaha(ohh sorry hoor, ben zooo melig)
hihihih net naar de kapper geweest, daarnaast zit c100* daar kan ik vrijdag heen om spullen te halen. en daarnaast zit de pl*smarkt…120 vrachtwagentjes van een biersoort, sinaasappelsap ect…
@Viva: Kijk… je kan t!!!
(maar niet mopperen als ik melig ben…t is soms hier nog veeeeeeel erger… ze gaan hier naar de markt, roken nog een peukie, babbelen bij…jaja dat mag allemaal…en ik mag geen mierentietjes hebben staan. of ‘iets’ anders hahahaha ohhh ophouden nu…ben helemaal alleen en heb gewoon buikpijn van t lachen)
Enneh… wat je zegt. Als je maar een bekende Nederlander was geweest, haden ze gelijk voor je klaar gestaan, maar meer om hun eigen zakken te vullen. :mad: Ik begrijp wat je bedoelt.
hahahahahha zie het al voor me Beps in de poedelnaakie in de kamer, teil met warm water klaar, en dan pupsel er met volle speed voor uit in, de katten erachter aan, en Beps maar gillen hihihihihihihihih