Voor allen die al naar bedje gaan…weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer.
:slapen::dag:
Voor allen die al naar bedje gaan…weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer.
:slapen::dag:
Roanna : je hebt gelijk,ik was in de war, of eh DDDD:o
Nog een jaartje korte vakanties en dan hoop ik Marifran achterna te gaan en lekker lange vakanties te kunnen plannen…
Crazy : sorry hoor, maar misschien heb jij ook idd een nieuwe jurk:D
Iedereen die gaat slapen : slaap wel
Raak: Gelijk heb je. Zolang je nog gezond van lijf en leden bent en de het kunt doen…DOEN. :wereld:
@raak: ja jac en ik hebben gister een hele mooie jurk gezien
@Raak
Ik ben net als jij dan, van vakanties kan ik geen genoeg krijgen :lol:
Maar jij hebt wilde plannen … nog even en dan mag je lekker lang op vakantie.
@Bloem
Ligt al op bed, beetje bijkomen van het weekend en zorgen dat ze goed uitgerust is voor het volgende schaatsevenement.
@Roanna
Volgens mij heb jij het WW-zakje al weer warm. Ook voor jou welteruste.
Marion : lekker he, alleen het idee al, om zo bij weg te dromen ![]()
ik heb zo’n hekel aan dit weer
Ik ook, wordt er zoooo chagrijnig van :disgust:
Anders ik wel. ![]()
Maargoed dames ik ga inderdaad naar mijn warme WW-zakje toe. Hij ligt er al in hoor! :lol:
Weltrusten ladies en gentlemen. Tot morgen en bonne nuit nog. :dag:
Hahaha ik begreep er al niks van, ik een nieuwe jurk??
Ben wel zoekende naar een jurk trouwens voor een galadiner en dan moeten de dames in t lang! Ahum, echt wat voor mij! Wie weet kan ik de 16e in Rotterdam nog even kijken en kunnen jullie me adviseren…
Zo meiden ik ben ook weer bijna klaar…
@Raak: ik ga vaker met mn ouders he. Afgelopen keer waren mn ouders al daar toen wij kwamen
Nou goed, hubbie weet niet of hij wel daarheen wil, hij wil nu eerst naar Thailand!!!
Nog 30 min en dan naar huis…
ik ga slapen tot morgen allemaal
@Roanna&Linda
Iyi geceler … tatlı rüyalar!!!
@Crazy
Oke zijn wij de keuringdienst de 16e, dan moet het toch gaan lukken met die jurk!
@Beps
Bijna afgewerkt en hubs heeft gelijk toch? Eerst maar eens naar Thailand en misschien raken jullie daar wel aan verslaafd en wil je niet eens meer naar Turkije ![]()
@marion: Volgend jaar zit Thailand er niet in, rond september hopen we er een hondje bij te krijgen(als alles gaat zoals we hopen) dus… ja dan in juni ergens 1-2 wkn heen, en de vakantie aan een pup wijden… haha!!! Om in juni alweer te gaan, nee dat zit er niet in, verkeerde seizoen, en geld is ook niet zo 1-2-3 bijeen haha
Ondertussen thuis, ff alles bijlezen en lekker slapen
tot morgen
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Bloem,nog een dagje en dan mag je eindelijk weer.
Iedereen al bezig met de vakantie voor volgend jaar,lekker hoor…Mijn planning is toch wel om ook weer naar Turkije te gaan,me mams wil graag weer en zolang zij het kan…Vrienden willen me mee hebben naar Istrie 2 weken camping,maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten alhoewel Istrie me wel erg mooi lijkt,maar 2 weken in een stacaravan nee das niks voor mij en het camping gebeuren ook niet,als ik mee ga willen ze een huisje boeken,maar heb gezegd dat ze dat niet speciaal voor mij moeten doen.
Vandaag volle dag,mijn vervangster inwerken,na de monhygieniste daarachter aan 2 gaatjes laten vullen bij de tandarts en vanavond weer naar verloskundige.
Fijne dag allemaal
Goedenmorgen,
er even uit, want hubbie zie ik wat weinig deze week…zo er weer snel in(rond 9 uur denk ik weer)
@TRL: Ach ja zo werkt dat he, jij verlof, je vervangster moet het dan doen. Sterkte vandaag en vanaaf mag je weer ffies naar de kleine frutsel luisteren!!!(ipv alleen maar voelen) :kus:
meld me nog
mogguh
@ trl :kus: zwaar he? die laatste loodjes?
@ beps om half 1 nog online??
nee ikke nie
maar bedankt, had t echt nodig nadat ik ook weer een reply had gekregen op wat ik jou gestuurd had… zucht… ben toch best wel een beetje verdrietig, maar ik laat t er maar bij…
ik ga me maar eens klaarmaken, strax staat broer alweer voor de deur. waarschijnlijk ga ik vanavond al richting vriendin… ff kijken hoe t staat met de auto van broer
ciao… ik ga werken!! :dag:
@Bloemmie: :kus: Ik ben er hoor, mail maar!!! EN… Nog 1 dagje en dan: wwoosh wooshh clap clap…wwoosh wooshh clap clap…wwoosh wooshh clap clap(hihi zal morgen weer foto’s van een of andere canadees erop zetten haha)
Goede morgen …
@Beps
Op vakantie met paps en mams volgend jaar en gelijk heb je … Thailand blijft wel liggen. En dan krijg je in het najaar je handen vol aan een nieuwe pup. Gezellig een speelkameraadje voor Aiji.
@TRL
Een druk dagje voor jou vandaag. De mondhygieniste en de tandarts en dan vanavond naar de verloskundige. Ben benieuwd hoe ver ie al ingedaald is.
Misschien naar Turkije met je moeder volgend jaar. Van de ene kant leuk natuurlijk maar van de andere kant zou ik het ook eng vinden om met de kleine te gaan. Wat doet V (of zijn familie) als ie de kleine ziet? Je hoort soms de vreemdste verhalen, dat ze het kind opeisen en zo. Nu wil ik niet zeggen dat hij dat zou doen maar ik zou er zelf wel bang voor zijn.
@Bloem
Vandaag weer gezellig poolen. En hopelijk vanavond al richting vriendin, zoveel te eerder begint het vakantiegevoel he?
goedemorgen vanuit een potdicht westen, echt je ziet hier geen hand voor ogen. Nog geen 50 meter zicht hierzo…
Bloemmie, geniet maar alvast van de voorpret, morgen is het weer zover
Beps, voor hubbie even uit bed, om toch elkaar nog even te zien
Raak, volgend jaar lekker lang vakantie, en rondreizen te maken, heerlijk vooruitzicht
Tlr…vol programma vandaag, maar vanavond weer even naar de verloskundige, ik vond dat altijd weer een veilig gevoel, mijn nicht trouwens gisteren ook naar de verloskundige geweest, die is 6 december uitgerekend van de 3e weer een meisje…maar dat is net een tuimelaar, jeetje wat een buik heeft ze zeg.