Ttt..............104!!!!

@kaylo…klinkt idd goed…en n zomer in de tuin is ook lekker…!! moet wel t weer n beetje meezitten natuurlijk…

@hans…ja wordt gewoon de hout kachel die int dorp staat…dus morgen maar richting dorp…en tja dat hout ;)hakken we zelf

Tja…la me raaien? :wereld: Dus jij ook wel? Hi, hi.

ola ik ook weer thuis
met broer gecarpoold en nu aan de kappucijners… (kan ik die morgen gewoon nog een keer verwarmen??)

ben een beetje gaar… al heel ergens anders met mn hoofd…
ik hoor hier al de zomerplannen voor 2009… op mn werk waren ze er ookal mee bezig
en kerstmenu’s maken… ai ai ai

Zo ik ook ff bijgelezen, maar hier weer lekker druk
:ninja:

Toos pb…

@Filiz
Stroomstoring gehad … das minder. Hadden we dinsdags ook trouwens toen we daar waren. Half Titreyengol lag in het donker 's avonds.
Morgen op pad voor de kachel, dan houthakken en dan zitten jullie er warmpjes bij 's avonds.

@Kaylo
Sorry … verkeerd begrepen. Dacht dat je deze kerst bedoelde. En klinkt niet verkeerd dat kerstmenu van je.

@Bloem
Gezellig naar en van het werk met broer vandaag en nu aan de kapucijners, niet echt mijn favoriet.

@Roanna
Yes me too!! Schandalig he, ben net 2 weken terug.

Filiz…koop het juiste hout…van die dikke knoepers waar veel hars in zit en het’‘zwaardere’’ hout…als het maar wel droog is,anders betaal je meer voor minder…laat het ook thuis bezorgen,kost niet veel qua bezorging…voor totale kosten incl.bezorging ong.160 euro per ton hout

Ohhh saampjes met de ouders ook echt al weer aan t kijken…
En je weet het maar nooit ;)!!!

dames…
kappucijners… opwarmen? opnieuw…? ja of nee…?

@Bloem: Had je vraag al eerder gelezen, maar ik zou het niet weten. Ik eet het namelijk nooit! :wink: Mss weet iemand anders van de dames of heer het?

sorry, bloem kan je ook niet helpen

Geen idee Bloemmie… Ik zou het rustig doen!(maar ik ben te makkelijk af en toe)

@hans…160 euries…? jeetje haha dat betalen we aan huur…!!

Hoi Bloem,
Capucijners kun je gewoon opwarmen hoor, geen probleem! Lekker trouwens, misschien zet ik ze morgen ook weer eens op tafel hier!

owh mooi
weet ik ook wat ik morgen eet, want weggooien is ook zonde…

ik ga slapen, ben gesloopt…

@bloem:slaap lekker tot morgen

Filiz : zijn flinke prijsjes he om warm te blijven, gelukkig nu ook weer stroom
Bloemmie : kapucijners weet ik niet zeker, maar bruine bonen eet ik wel (chili con carne) en dat kun je gewoon opwarmen, dus ik denk kapucijners ook, neem aan dat het geen verse zijn deze tijd van het jaar:confused:
Beps : is gezelli toch samen met je ouders op verlof
Marion : alweeeeer zin in verlof, hoe kan dat nou:vak02:
Linda : zag je snel voorbijkomen:dag:
Kaylo : ook al serieus op zoek maar adr te duur
Viva : ben je weer druk meisje ?
Roanna : zit ook al stiekum te gluren waar ze voor gaat sparen
en ikke : wil altijd wel op vakantie, gewoon te errug :lol:

slaap lekker bloem…

Bloemmie : welterusten enne morgen nog een keer eet smakelijk he
Crazy : probeer wel te komen he de 16e, al was het maar om je jurk te laten zien
Hans :ook weer op de thee, gezelli.is gelukkig niet zo heel koud voor jou nu he, winter blijft nog ff weg

Goedenavond…of had ik dat gezegt?

@Raak: Je moet er wel een beetje bij blijven hoor. :smiley: Crazymar komt ook en JAC wou eventueel wel haar nieuwe jurk showen. Of heeft Crazymar intussen ook een nieuwe jurk gekocht voor de meeting? :paranoid:

Heerlijk toch Raak als je iedere keer zomaar ff je koffers kunt inpakken om weer een weekje weg te kunnen? Zalig hoor, alleen tja… de centjes he!!! Maargoed, wat je zegt, alles in de oude sok en huppekee, we gaan weer. :wereld: