Ttt..............104!!!!

nou een lastminute lukt met zijn 2tje meestal wel, maar ik boek als de boeken er zijn, en ga dus eerst 18 december naar het midnight shoppen bij het reisbureau, van de zomer in augustus was er een vrouwtje die had toen ook geboekt, en die zat in het hotel van mijn schoonzus en zwager voor 200 euro p.p. goedkoper als mijn schoonzus.

das zonde van het geld nietwaar, hun waren met zijn 4en das echt 800 euro te veel dus dan, ik ga gewoon kijken, en anders boek ik later wel wat…

en wij willen richting gumbet, wie weet…en ook in juni…

Goedenmiddag iedereen.

Ik heb ook alwel prijzen voor ADR gezien. Bij TM kun je voor nog geen € 1100 weg, (1 week, 2 personen in Juni) maar ben niet zo weg van die vage touroperators.

@Cynthia: Meid toch. Wat ben jij druk geweest van het weekend. Maar het resultaat zal er naar zijn. :thumbsup:

@Beps: Jij ook werkse zo hoor!

@Toos: Nog van harte gefeliciteerd met je dochter.

Even corrigeren. Het is asperges steken en niet plukken, wat ik daar net zei. :biggrin:

hihihihihi…eigen woorden om je oren Roanna

hahahaha … allemaal druk bezig voor de volgende vakantie!!

@Marion: Ja stom he? Maar dat heb ik ieder jaar om deze tijd. Dan denk ik…pfffff wat duurt het nog lang voor de eerste gidsen komen en/of het internet kan afspeuren, naar de voordeligste reisjes. Hi, hi.

Dag ladies !

Ja Toos, wie weet hé ?

Heb al eventjes wat bijgelezen, maar nog niet veel.
Had wel gezien dat Roanna in kamer 1140 zat ? (kamer rechtover receptie en net naast hoofdingang ?) Hebben wij eerste nacht ook gezeten, maar dat was de dag erna al opgelost. Was er echt NIET te doen hoor ! Net boven de disco en wat een uitzicht !!! PRACHTIG !! Haha !!

Beslissing begint te vallen : toch nog even op de tanden bijten, en eerst nog eens in verlof (om lekker te genieten), daarna operatie (als ik het zo lang kan houden natuurlijk) en met de Kerst komt er niemand (egoïstisch volgens jullie ?). Gewoon mijn ventje en ik dan.

Ofwel ga ik lekker ergens mijn benen onder tafel schuiven. Mag ook wel eens dacht ik ? Hoeft niks speciaals te zijn.

@Kaylo: Fijn weer even wat van je te lezen. Nou, gelijk heb je dat je nu maar eens de beentjes elders onder tafel schuift met de kerst. Gewoon doen!

Enneh ja, hadden met die kamer niet zoveel problemen qua uitzicht, want we zitten toch haast nooit binnen. Maar dat gebonk van de disco vond kokkie s’nachts wel irri en daarom had Toos er eigenlijk gelijk al een stokje voor gestoken en konden we 2 dagen later naar die andere kamer, met ja ja, dat mag gezegt worden, een riant uitzicht. Toch dus!!!

Jedum,allemaal al met de vakantie bezig voor volgend jaar haha…

Maar van de grauwheid qua weer vandaag daar wordt je ook niet vrolijker van…de lampen en kachel zijn al weer aan…

Ga nu maar aan avondeten beginnen. Stoemp van savooi met worst. :wub: Lekker Hollands, of nie ? :dag:

Kaylo: Egoïstisch?? Neeeee natuurlijk niet!! Je eigen gezondheid gaat toch voor!!! :kus:

En ik heb ook weer zin in vakantie…:smiley:

@Roanna
Helemaal niet stom, hier is het niet veel anders, 3 maal raden waar ik mee bezig was.

@Kaylo
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey je bent er weer even. Met de kerst niet achter de pannen dit jaar maar lekker uit eten. Gelijk heb je … geniet er maar van samen!!

@Hans
Van het weer hier wordt je idd niet vrolijk. Daarom maar even wegdromen op de reissites.

daag dames en heer…

ikke bijgelezen maar niet veel onthouden…sluit me voor het gemak dus maar aan bij wat gezegd is :wink:

wij van 12 tot net zonder stroom gezeten…en geen stroom is geen internet…balen dus…

iedereen een fijne avond…!!

Hihihi ! Net even op site van Snjts gegluurd ! Prijzen zijn al bekend voor volgende zomer. Kan het niet laten hé !!! :wacko:

Juni 2009 wel nog eens, maar zomer daarop zal het niks worden denk ik. Ach ha, gezondheid gaat voor, en daarom willen we er deze keer nog eens extra van genieten. :vak02::vak01:

Dus, beslissing is gevallen : juni 2009 nog maar eens Turkije, (ga ADR maar even van het lijste halen denk ik, want is een pak duurder geworden - ga nog even op zoek) en 2010 genieten van de Belgische zomer in de tuin :o

We zien wel als ik het zo lang kan houden, en anders hebben we nog altijd de annulatieverzekering erbij. :thumbsup:

filiz…heb dat ook gehad…gewoon op een zondag 8 uur geen stroom…ben je er al uit met je kachel?

Marion : wordt deze kerst dus wel nog achter de pannen, maar de komende niet ! Dit jaar gewoon lekkere verse tomatensoep met balletjes, konijnenbouten met pruimen en appelmoes, gekookte aardappeltjes en dessert achteraf. Voilà !!! Gedaan met zweten boven die kookpotten, hou het maar eens simpel, is nog altijd het lekkerst. Ze moeten het maar lekker vinden. Ze zijn trouwens niet zo moeilijk met eten hoor.

filiz : :dag: en dikke :kus:

:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:

**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover