Ttt..............104!!!!

@Cyn: Kijk: zo kom jij ook aan je beweging :wink: haha!! Mooi dat het geworden is wat je wilde!! En die gidsen…we zijn eerst eens aan het bedenken wat we willen(mss met de ouders weer!) en daarna komt het wel(als we naar Thailand geweest zijn)

@Raak: Dat is dan toch in het najaar, als we weer naar die omgeving willen, en dus … MAAR volgende jaar in sept ong komt er hopelijk weer een pup. En dus wordt het voorjaar(juni) naar weet-ik-waar…en dan niet meer(denk ik haha)

@Toos: goedenmorgen ook jij! En zijn jullie er dan ook allemaal(in ADR)…anders heeft t geen zin haha

Toos : goed geslaagd voor winterjas. nog proficiat met je dochter
Cyn : zondag goed benut, wel zwaar en nu op de zaak aan het uitrusten

Ik ga zo even langs de et*s, daar was ik van de week geweest maar de manager was er toen niet. Moet even om haarverf dus zal meteen vragen of ze wat hebben.

@Beps: Natuuuuurrrrlijk, we organiseren een meeting in ADR. Wij willen zo ongeveer in de week van 20 juni

@Raak: :dag:, gelukkig dat je weer opgeknapt bent. In ieder geval niet knock out door dat griepje

:wacko:

Haha wij dus ook… Ga je wel ff pb-en haha

Ga er van tussen, even boodschappen doen en daarna aan de crock. Fijne dag, werk ze en tot vanavond of morgen:dag:

@Beps: PB terug.

@Toos: Werkze en thanks… we gaan weer verder met overleggen haha :wink:

Ik ga me ook opfrissen, broodjes maken ed. En dan ook te werk

@Beps: Ben benieuwd. Je hebt ruim de tijd om te overleggen, prijzen komen eind december/begin januari. In ieder geval eerst thailand in het vooruitzicht

Prijzen voor ADR zijn bij corend*n al bekend voor juni 2009

Ik heb even gekeken op C, prijs ligt erg hoog. Ze waren vergeleken met Be* dit jaar ook veel duurder, zo’n € 150,- p.p geen kattep*s dus

Crendon en Dt zijn inderdaad al uit… En dat komt eigenlijk doordat ze hun eigen vliegtuigen hebben… Maar de prijzen zijn inderdaad niet altijd 1 van de laagste… :frowning:

vind het helemaal een hoop geld…

dt* is een zusje van gt*, en die hebben hotels waar echt mega mega veel russen komen, dus daar boek ik zo bij zo niet bij…

Ja maar Dt* heeft ook andere hotels… Niet alleen de mega-rus-hotels :wink: Maar zij vliegen met Sk* Airlines… vaak met hele slechte tijden!! Terug om 06.00 uur ofzo… Bah :finger:

ach ja we wachten af Cynnie, vind het nog veel te vroeg om te boeken…wacht eigenlijk op een leuke aanbieding, wil richting gumbet, 2 ronde zullen we maar zeggen. Of weet ik veel Bodrum ect…

Leuk!!! :smiley: En inderdaad… als je buiten het hoogseizoen wilt gaan kun je een last-minute wel gokken :slight_smile:

Naja zeg!!! Ook toevallig. :lol: Dat waren wij ook van plan. Heeft kokkie het aspergeplukken er weer op zitten, dus kunnen we weer gaan. Ha, ha.