Beps, ga eens richting oostkust in turkije…is weer eens wat anders…
trouwens 18 december midnight shopping bij globere*sbureau…van 21.00 tot 24.00 uur, daar komen de mega aanbiedingen voor het aankomende jaar. (Hans weet niet of ik dit zo mag zeggen)
vanavond iig na werk gelijk naar huis, maar dan aan de strijk volgende week maandagmiddag werken en 's avonds training in de amsterdam arena de week erna ook 's middags eerst werken en 's vonds training in filiaal deventer
Viva : ja hoor ben gelukkig weer helemaal opgeknapt
Linda : fijn weekend gehad?
Beps : misschien wil je na je reis volgend jaar wel weer terug naar Azie??
Goeiemorgen,
Er is niet veel gekletst het afgelopen weekend, sluit me maar even voor het gemak aan bij de updates. Heb ook niet zo heel veel te vertellen. Afgelopen zaterdag beetje de hut gladgetrokken, samen met hub wezen shoppen. Moest een nieuwe winterjas en heb er ook een gevonden. Ook een lange trui en legging gekocht, dus kan er wel weer tegen deze winter. Gisteren was onze oudste dochter jarig, is 23 geworden. Dus daar naar toe geweest, was gezellig en waren laat thuis.
Pfff ik ben kapot… Kreeg gisterochtend op de sportschool het idee om mijn kamer te veranderen… (kledingkast eruit en bed andersom waardoor ik meer/veeeeel meer ruimte krijg!!! Nou ik heb het geweten!!! Eerst al mijn kleding uit mijn kast op bed… toen kast uit elkaar… Kast naar beneden… kast weer in elkaar… Kleding gesorteerd, naar beneden en weer in de kast…toen bed afhalen. bed draaien en weer opmaken… Pfffffffffffff mijn rug lijkt wel gebroken… Toen vanmorgen nog even het muurtje wat achter mijn kast zat vol gehangen met Postcrossing-kaarten… Dus ik ben happy!!! Maar wat een klus… pfff
Bijgelezen:
Viva: mooi bankstel
Filiz: 04/01 naar NL… Brrrr zal wel wennen zijn die kou hier;)
Beps: aan het kijken voor een reisje in juni De gidsen zijn nog niet eens uit haha
Bloem: van het schaatsen genoten, maar beetje ruzie met camera… komt wel goed!
Toos: nog gefeliciteerd!
Linda: wezen shoppen met Jac… Gezellig!
Verder… ehm… Diegene die ik ben vergeten: :kus: sorry!!
En zo ongeveer iedereen is weer van de partij vandaag, alleen Cyn heb ik gemist.
Raak en Toos gelukkig weer wat opgeknapt. Nu Kaylo nog, ventje zou toch eens op jacht moeten voor een klepdoos voor haar.
nou ja Toos, geduld is een schone zaak, ik heb al zoveel afwijzigingen, maar vanmiddag ga ik die 600 bungels ophalen…en vanavond breng ik alles dan weer naar mijn nicht, wat mijn hele kelderkast staat vol met tassen…
keulen en aken is ook niet op een dag gebouwd, en we hebben de tijd tot maart om te sturen…