nou ja, mijn camera is gewoon heeel veel minder. cker meer dan de vorige die ik had, maar kan gewoon niet zo ver zoomen en dan scherpstellen enzo…ach ja … whatever…
Nou ik ga dus. Tot morgen :dag:
:slapen: lekker(en ohhh ik ga heerlijk slapen!)
ik ga afsluiten en richting bed verhuizen
ciao
Weltrusten allen. Slaap lekker. Untill tomorrow. :dag::slapen:
Slaap lekker allemaal en tot morgen
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
goedemorgen deze morgen!!
owh ik heb heerlijk geslapen, was er ook wel aantoe zeg… oefff…
de was draait, broer komt zo hierheen, dan gaan we samen naar t werk.
beetje werken en allerlei boodschappen doen… :eek: kom denk ik echt tijd te kort vanwege alle dingen die ik eigenlijk nog zou moeten doen…
Goodmorning
@TRL: Nog 1 weekje, en dan mag je je gaan voorbereiden. Het komt allemaal goed lieverd, echt :kus:
@Bloemmie: Werk ze, je kan t haha!!! Spreek je nog
zo een heerlijke nacht gehad, niets gaat boven mn eigen bedje!!
Vandaag het huis(het schijnt te moeten…blehhhh) en dan vanmiddag(zoals elke maandag) vergadering en dan door tot 24 uur… en dan ben ik weer gaar haha!!
Meld me nog
Goede morgen …
@Bloem
Een gaaf weekend gehad in Heerenveen. Jammer dat de foto’s niet allemaal geworden zijn zoals jij ze hebben wilde. Maar jou kennende weet je heel snel hoe je camera in elkaar steekt en maak je weer de mooiste aktiefoto’s.
@Jac&Linda
Een gezellig minimeeting gehad samen. En al een Fynoordoutfit op het oog voor de 16e. Je kan er echt niet meer onderuit nu Jac, je moet nu gewoon naar Rotterdam komen.
@Beps
Heerlijk geslapen in je eigen bed en vandaag in de toko aan de gang. Ja helaas … dat moet ook soms. Jeetje we komen echt als een stelletje luie huisvrouwen over als we het over de huishoudelijke klussen hebben :frown: Nou ja, Viva niet mee geteld dan.
:eek::eek: HUISVROUW??? NO WAY!!! Als er iets is wat ik niet ben dan is het dat!!! Hubbie is de huishoudmiep hier!!! En als het niet anders kan(zoals nu) dan wil ik stofzwiepen, en de boel ruimen voor het lopende boel word…maar daar stopt het haha:eek::eek:
Lucky you ![]()
goedemorgen meiden.
Bloemmie te veel te doen vandaag, maar de was draait al.
Beps ook stofzwiepen vandaag, maar is geen huisvrouw
Marion wil geen huisvrouw zijn, maar moet toch.
Tlr deze week de laatste dagen van huis, en dan lekker uitrusten.
Toos, waar zit je???
Roanna vandaag weer naar de icoontjes
Cynnie vandaag denk ik ook weer van de partij.
Meiden ik ben een echte huisvrouw, kan er niets aan doen…maar eerlijk is eerlijk, ik heb er eigenlijk niet eens zo’n hekel aan, ja koken daar wordt ik dus echt niet goed van…maar ook dat gebeurd iedere dag…zo is het leven nu eenmaal, iedereen moet dingen doen, die je niet leuk vind…
Goedemorgen allemaal.
Ook effe melden hier! ![]()
@Viva: Weer een goede verkorte update
. Sluit me er bij aan.
Ikke ook maar een halve huismiep hoor… :rolleyes: Kokkie doet best heel veel, maar lang niet alles. Maargoed, meestal wel het koken, maar dat is ook pas sinds de laatste jaren. Toen alles hier nog huisje, boompje, beestje, was, was ik echt wel de “moeke” hoor, die hier alles deed. Maar die tijd is gelukig voorbij. Nu veel saampies.
Verder geen spannende plannen vandaaag. Ook gewoon ff werken, vanmiddag ff wat schapjes doen en dat is het wel weer, denk ik.
Nu even mijn 1e bakkie opdrinken en dan verder met de rituelen.![]()
Meiden en heer…jullie ook weer een hele fijne dag en goede werkweek.
@TRL: :kus:
Pfff eerst maar eens opstarten met ATWT en GTST…en dan de schapjes(morgen bij een vriendin eten, dus alleen voor vandaag) en dan… ja dan moet ik helaas haha
@Roanna: Werk ze hoor…
Ach het is maar een kort lijstje voor dit jaar, dus ik plaats m nog ff haha!!!
Heb zelf ook zo een zin in nog even weggaan…en voor Bloemmie heeft het ook een extraatje, want zij heeft het meer dan verdient!!!
:GERMANY:Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
Goedemorgen all, meld me ook weer ff en niet veel bij te lezen, sluit me voor het gemak ook maar een keertje aan bij update van Viva
Wat een luiwammessen allemaal haha!!!
(
)
niemand wat leuks te vertellen.
Al weer helemaal opgeknapt Raak???
Beps al stofvrij in huis???
Haha heb al verteld toch dat ik geen huismiep ben…dus alleen de schapjes zijn er
nee niets leuks te vertellen, alleen dat we al voor volgend jaar aan t kijken zijn… zo een dag of 10-12 in juni…geen ideeeeee waarheen…
iemand suggesties??