Ttt..............104!!!!

ja heb Bloemmie ook gezien, was bij de huldiging, rood/oranje trui met zwarte bodywarmer had ze aan, en ze was met haar fototoestel bezig…

JAAAA toen zag ik haar ook!!! (het is een blauwe bodywarmer haha!!)
Ik maar kijken of ik iets zag… ineens groot in beeld haha(btje groot dan)

Goede avond allen …
Zo, ook weer thuis van de verjaardag en ben me toch een partij gammel. En dat terwijl ik vanmiddag nog een paar uurtjes op de bank heb liggen pitten.

@Bloem
Weer op tv geweest vandaag. Ben benieuwd naar haar verhalen.

johoo
ben thuis, geen zin/tijd om bij te lezen
was leuk, zaten zowaar op de soort van viptribune… beetje rondgelopen
beetje paniek op zaterdag toen bleek dat mn toestel nie mee wilde doen, flink gekloot met foto’s enzo… ach tja… whatever… kom nu alleen een beetje in tijd nood dus ben weer weg… ciao

owh was ik in beeld?? hahahaha, te erg!! vriendin heeft echt mega goeie foto’s gemaakt, dus tja moesten wel bij de huldiging vooraan staan he?! hahaha… lachen hoor
enneuhm beps heb binnen nooit mn jas aan hoor… :wink: en hij is wit met oranje…:wink:

(oepssssss was er van overtuigd met groen haha)

Goedenavond.

Wat een rust heeft hier weer geheerst. Was iedereen weg ofzo? :biggrin:

Wij ook weer terug van de achterhoek (al een tijdje) en hebben op de terugweg, lekker een vette hap voor ons beiden meegenomen naar huis. Zo, en dat wat weer eens lekker.

Niet veel gebeurd hier, dus ook weinig bij de lezen. Van het schaatsen ook helemaal niets gezien, maar lees ze wel hier.

weinig bij te lezen vandaag, vanmiddag was Jac hier op visite, hebben in stad broodje gegeten daarna lekker gewinkeld en als afsluting gegeten bij de pizzeria was een geslaagde middag

Ja en dat vond ik ook! hahahaha.
En o ja we hebben al een mooie jurk gezien voor de meeting, ik groen en linda zwart;)

Ja want jullie gaan wel op bezoek in ROTTERDAM, dus wij dachten dan moeten we ook sjiek gekleed gaan natuurlijk. Alhoewel ik niet ga zit ik nu even te twijfelen want het is natuurlijk wel een keigave jurk!

Leuk meiden dat jullie het zo gezellig hebben gehad en tja…Jac… vind nu eigenlijk wel, dat jij dan ook naar R’dam kan komen. Al was het alleen maar om ons je nieuwe jurk te laten zien. :biggrin:

@Bloem: Keigaaf meid, dat je weer zo genoten hebt. Ga je foto’s eerdaags bekijken hoor! Tenminste… ik neem aan, dat je ze weer op een website zet?

ja de jurk was echt gaaf hoop wel dat je mee gaat dan jac ben ik niet alleen in het chique

@ roanna, ben nu de fotos aan t uploaden maar viel niet mee. deze camera is 1 tikkie beter dan die ik had, meer zoom, maar heeft niet de juiste functie (sport) dus heb heel erg lopen zoeken en priegelen met sluitertijd etc…
gelukkig kwam ik er nu achter, anders was ik helemaal teleurgesteld geweest maar tis allemaal nie zo super… foto’s van vriendin zijn veeeeel beter http://www.sporty-pics.com

Zit er weer van te genieten!!! Nu ff puzzelen hoe je camera het beste werkt en dan komt het ALLEMAAL goed…
Errug dood???

uhuh… :wink:

foto’s staan online…
konijnen leven nog
alleen mn broer heeft afgelopen vrijdag zn auto in de prak gereden, dus we gaan morgen saampjes naar t werk (hij werkt vrij dichtbij) wordt dus alleen wel vroeger opstaan/ weg

ach ja… vooral vandaag was lang en beetje saai :wink: was blij dat we zaten, leuke kindjes heeft Carl Verheijden. Zn pa is echt coole man. Verder echt zitten uitproberen met functie;s van de camera. als ik dan hoor wat (weinig geld) de camera van vriendin gekost heeft, denk ik… tja… misschien…? maar goed… moet gewoon nog echt meer oefenen en anders laat ik haar alle plaatjes schieten :wink:

@Bloem: Hele mooie en ook leuke foto’s. Mooie reportage van je vriendin. Echt! :thumbsup:

Carl Verheyen? Is dat de zoon van Eddy Verheyen? Als we dan dezelfde voor ons hebben, heeft mijn moeder jaren terug, op de school gewerkt waar vader Verheyen toen les gaf.

Ga zo ff jou foto’s bekijken.

@ roanna, ja die ja…

Ik hoorde dat hij met de kids op de tribune zat… daar zaten jullie dus in de buurt…
Ach ja, het kan best voor in verhouding minder dan je denkt…MAAR… het kost geld een camera…

Ikke zo naar bed, hopelijk ga ik lekker slapen(zooo moe…)

ik zat naast pa verheijen :stuck_out_tongue: hahaha

@Beps: Moe? Huh? :smiley: :paranoid: Weltrusten alvast. Tot morgen weer.

@Bloem: Ik heb jou foto’s ook even bekeken en zijn ook mooi, maar wat je zelf al zei… van je vriendin zijn wat duidelijker. Maargoed, dat komt vast in orde bij jou, bij de volgende shoots. :thumbsup: