uitgestorven hierzo…
Wokken he… dat was ik aan t doen.
MAAR ik lag ook zooo lekker te slapen, ga ik nog een uurtje doen!!(hihi errrug maar goed zodat ik morgen niet zoveel hoef)
@Filiz: Lekker weten dat je ff ‘thuis’ komt!! Mss in januarie nog ff een minimeeting maken ofzo!!!(te lang niet gezien meis!)
@Viva: Krijg m niet groter, maar ziet er als een knus kamertje uit(voorzover mn ogen het kunnen onderscheiden)
Beps : dacht dat het overal bekend was anders had ik het wel verteld.is bijna in heel europa een feestdag en alles gesloten, 1 november = allerheiligen, was vroeger in nederland ook vrij, lang geleden toen ik nog klein was
Let op : mocht je volgende week snode plannen hebben om in belgie te gaan shoppen, daar is 11 november ook een nationale feestdag dus ook alles dicht. hoop dat je toch nog een fijne dag gehad hebt
Trl : meissie toch,je bent er nu bijna hoor,nog ff de laatste loodjes.is voor mij makkelijk gezegd maar probeer je door niemand meer van slag te laten brengen, je mag nu best een beetje ego zijn en alleen aan jou en je kleine hummeltje denken hoor, dikke :kus:
Marion : naar de voetbal geweest, verloren helaas maar toch leuke wedstrijd gezien en daar gaat het tenslotte ook om he. was idd vrij fris en gelukkig voel ik me stukken beter, zo goed als nieuw:p
Viva : die huiskamer ziet er echt gezellig uit zeg enne dat is niet lang wachten, gelukkig he want dat is ook nix voor jou.veel geluk ermee
Filiz : ticket naar nederland geboekt maar askim blijft helaas alleen thuis.volgende keer misschien wel mee, dan als je man
Roanna : gezellig een daagje op familiebezoek
Jac : ook nog ff op de thee geweest
Bloemmie : is nog steeds aan het genieten enne dat blijft, hoop ik, nog wel een tijdje zo
Beps…werk ze…
Filiz…een kachel is snel gekocht…een houtkachel is een optie voor je vriend;voor 120 YTL heb je er een maar daar komt het hout er nog bij,en jij gaat naar nederland…optie 2 is een radiotor op olie…verkrijgbaar in de aanbieding bij de Migros…succes
@Raak: Wist t niet, maar vergeet het nooit meer haha!!! Heerlijke dag gehad, en shoppen komt nog wel… Ben niet veel jonger(10 jr ofzo) maar ken het niet als vrije dag, wel 1 mei…(maar dat vind ik dus weer onzin… 1 november ook trouwens haha)
Beps : is ook onzin allemaal maarre die vrije dag willen ze toch niet af laten nemen he. gelukkig hebben jullie nog wel een fijne dag gehad, je moet maar zo denken, heb je ook weer veel geld uitgespaard…![]()
Ik ga boven nog ff beetje tv kijken. Fijne avond nog en tot morgen:dag:
@Raak:hahahaha veel geld uitgespaart… 2 afritsbroeken, 1 slaapzak(moet toch warm slapen in de nachtdienst) en boekjes medicijnen, 1 paar schoenen voor hubs(ecco’s speciale weet ik veel van heel veel) dus uitgespaart…hahahaha nee… als ik wil uitgeven GA ik ook uitgeven haha
Zo dames ik heb de nacht weer overleefd
Een tukkie gedaan(in mn nieuwe slaapzak) en nu gaan de mensen langzaam weer bellen
Bloemmie gaat lekker haar extra dagje naar Hvn, en ik heb ze toch allemaal weer zien genieten
Ik ga zo naar bedje…en meld me als ik wakker ben
Doeggie
Goede morgen … ik ben ook weer boven water.
@Beps
Je hebt de nachtdienst er weer op zitten. Voorgeslapen in je nieuwe slaazak en nu verder pitten in je eigen bed … truste!!
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 4 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
goede morgen…!!
@beps…een minimeeting is miss wel n idee ja :Dmaaruhh…ik kom niet helemaal naat rotterdam ![]()
iedereen een fijne zondag…!!
Goedemorgen all.
Ik zie, dat er wel niemand is op dit moment, maar wou me toch ff melden. ![]()
@TRL: :kus:
Wij gister dus een gezellige avond gehad met de familie, al liepen de emotie’s soms hoog op. Mijn nicht waar we dus op bezoek waren, heeft in het voorjaar haar moeder verloren ( zus van mijn moeder) maar ze heeft ook nog een halfzus, die alles zo’n beetje afgeregeld heeft en jullie raden het al… heel veel problemen om…geld. Mijn nicht wil er eigenlijk niets mee te maken hebben, maar wettelijk gezien heeft zij ook recht op het een en ander (en er zit heel veel geld, hypotheek vrij huis enzo)) maar nu doet die half zus heel moeilijk. Wil alleen nog maar zakelijk kontakt met haar en gister kwam alles weer even naar boven, dus… veel tranen en veel verdriet.
Maargoed, later op de avond toch ook nog wel gelachen om het een en ander hoor. We waren pas op half 2 thuis.
Straks even de hut hier een beetje strak trekken, dan badderen, dan even een uurtje naar de Oranjerie naar de Pasar Malam en dan nog even een poosje naar de achterhoek, om mijn schoonzusje weer even te helpen met haar administratie. Drukke dag dus. Pffffffff… nee hoor, alles op zijn gemak.
@Beps: Voor niks naar de buren geweest, maar toch nog kunnen slagen bij Obelin*.
Heeft mijn schoonzus uut de achterhoek ook veel van, omdat hun veel gekampeerd hadden in Spanje.
@Raak: Jij zit er nu dus weer op zijn zondags bij met je kapsel? Voor zolang als het weer duurt he! Moeten we toch altijd bijhouden. ![]()
@Marion: Och, wat sunt weer dat ze verloren hebben. Maarja, gelukkig doet J. het ook om het spel .
J, zet 'm op weer he!!! Komt goed!
@Bloem: Even niet op aarde, maar weer fijn in H’veen aan het genieten. ![]()
@Filiz: Enneh… was het bezoek van gister meegevallen of hebben jullie het toch gezellig gehad?
@Viva: Ik kan het ook niet zo heel goed zien, maar wat ik zie, een heel mooi en vooral warm bankstel .
![]()
Zo, meiden en heer, dit was weer ff een heel verhaal, maar ben er ook vandaag weer bijna niet, dus ff de schade inhalen. :lol:
Ierdereen een fijne zondag verder. :dag::kus:
@Filiz
En de zon blijft maar schijnen bij jullie he!
@Roanna
Het is me toch altijd wat met dat geld he! Echt vreselijk als het zo loopt na een overlijden. Heb je al verdriet krijg je die ellende er ook nog bij.
Ook vandaag een drukke dag voor jou. Hopelijk nu alleen maar volijke dingen.
@TRL
Hoe is ie vandaag? Vermoed nog steeds K*T … :kus:
goedemorgen meiden…
tja helaas kan het plaatje ook niet groter krijgen als hij hier volgende week wordt gebracht, zal ik een goede foto maken.
Beps in slaapzak, en hubbie nieuwe schoenen
Roanna emotioneel bezoek maar wel gezellig
Raak ook nog nooit van gehoord hoor die vrije 1 november
Tlr…dikke knuf meis…nog 1 weekje werken denk ik en dan relaxen tot de grote klus
Toos niet gespot
Maandag die 600 bengels ophalen…hihihhi
wij gisteravond op visite geweest dus lagen er ook pas om 2 uur in…pffff.
meld me weer.
Goedemorgen dames,
Meld me ff meteen weer af voor vandaag, heb familiefeestje, mijn zus wordt 50, ga er nu zo heen:dag:
Beps : nou dat uitgeven is dan goed gelukt he
Trl ::kus:
Roanna : ook een fijne dag, hoop vandaag zonder tranen
Viva : gister laat geworden, nu lekker relaxen meisje
Filiz, maakt ons weer jaloers, zit gewoon in het zonnetje
Nou dat zonnetje hebben wij hier ook maar je kunt er echt niet in zitten hoor :lol:
Marian : jullie ook een fijne zondag he, geniet ervan
doei doei
Waar zit iedereen toch???
Slapen!!!
maar ik ben er een btje. Vanaaf gewoon thuis, dus geen probleem, gewoon in mn eigen bedje liggen(en heb al een uurtje of 6 in totaal geslapen dus komt ook goed
Tot straks
gosh uitgestorven hierzo…
JAAA te erg… heb Bloemmie nog gezien bij t schaatsen, ze had haar bodywarmer aan(ikke zoeken naar haar wit-groene jas…lekkerdan haha)