Ttt..............104!!!!

@Viva: Doe je een beetje rustig aan met je arm?
@Roanna: Ook aan de sop, het is tenslotte vrijdag
@Marifran: Veel plezier in Haarlem vanmiddag
@Beps: Hij is leuk:biggrin:
@Trl: Zou me er maar niet zo druk over maken en aan jezelf denken. Alle keren dat je hun nodig hebt gehad waren ze er niet, lekker makkelijk geredeneert van die zus, zij zit/zat niet in dezelfde situatie als jij.
@Marion::dag:
@Cynthia::dag:
@Filiz::dag:
@Linda: Alles goed, je bent zo stil?

Toos: :dag:

@Cynthia::dag::dag:

Zo, dames en heer.

Ik ga er weer van tussen. Ik ga weer op de icoontjes drukken. :smiley:

Voor de werkenden…werkse en de rest… geniet van je vrije dag.

@Toos: Rustig aan met je schouder hoor. Koud gehad? Was hubs er niet dan? :wub:

Nou allemaal …:dag::dag:

@toos…:dag:

Roanna: :dag:

@roanna…:dag:

goh wat zijn we non verbaal vandaag he :wink:

:tongue::tongue::tongue:

Te raar jongens…doe ik de Big Green… geeft tie alleen de letters weer

ja hoor meiden ik doe rustig aan met mijn arm, wil gewoon ook niet…dus dan hou je vanzelf wel op…beneden klaar hoor, met de franse slag…het is schoon en netjes…nu mezelf badderen

kreeg net een telefoontje van de drogist…3 tassen vol, rugbyballen, tandenborstels ect…ikke weer blij…echt het is gewoon een stunt zoveel als je kan krijgen…niet van grote bedrijven hoor heb een hele lijst met afwijzingen…maar de kleine middenstand heeft op zolder zoveel liggen en de een is makkelijker daarin als de ander.

Filiz non verbaal, nu is het hier even rustig, maar genoeg gebaren taal hihihihihi:tongue::tongue::paranoid::slight_smile:

ik nu…:was:dan ga ik:smoke:kopen…dus:dag:

Nog even wat vertellen,

Sta ik onder de douche, belt m’n dochter.
Ma ik heb een jurk met glitters voor de bruiloft, kan ik die wel aan?? Ze is getuige.
Ojee… bruiloft is vanmiddag om 14.15.

Dus ik een beetje voorzichtig, nou ja ehhh…
Ja maar ik wil je mening weten!
Nou zet 'm dan maar in een mail dan zeg ik het wel, maar ik ben natuurlijk wel een beetje conservatief wat bruiloften betreft.

Nou een mooie beige kleur maar met stroken en vol glitters!!!
Heb ik gezegd : leuke jurk voor een feest, maar niet voor 2 uur smiddags.

Nou dat had ze even nodig, vond het geloof ik niet erg. Nu is ze op de motor de stad in (A’dam) om even een neutrale jurk te kopen.

Je zou ze toch… 33 jaar en nog steeds alles op het laatste moment!!!

Heb maar gezegd dat we al van plan waren om even langs te komen en dat het niet voor de jurk is !

doei !!!

@Marifran: Volgens mij is dat meiden eigen, groot of klein om toch de mening van moeders te vragen. Zo gaat dat bij ons ook en ze zijn 21 en bijna 23. Ben benieuwd waar ze nu mee thuis komt

hihihihi Marifran…ik heb er ook zo een, (zoon) alles op het laatste moment, ik kan daar dus echt niet tegen…bij mij is het al dagen van te voren gereed…

Ach ja, ben zelf ook wel behoorlijk impulsief.

Maar is toch eigenlijk nog steeds zo. De bruid staat in het middelpunt en de aanhang maakt zich mooi, maar niet te veel glitter.
En volgens mij ook niet in het wit als de bruid in het wit is.
Of is dat ouderwets ???

Ik ben dus zelf ook zo, ga een paar dagen van te voren bedenken wat ik aanwil. Twijfel twijfel twijfel, het is het toch niet en dan op het laatste nippertje nog naar de winkel. Heb er toch een houtje van om alles op het laatste moment te doen ennnnn kom op afspraken of mn werk net op tijd of als het tegenzit net iets te laat. Kan er gewoon niks aan doen, zit in me. Doe ik een poging om op tijd te zijn, zit er iets tegen en dan toch te laat

Volgens mij is dat nog steeds zo Marifran. Niet in het wit als de bruid ook in het wit is. Maar misschien loop ik ook achter

Ja maar die dochter is soms echt een hollewaai hoor.

Heeft hier in Dordrecht haar bruidsjurk laten maken, komt met moeite een paar keer passen. En op het allerlaatste moment de jurk opgehaald, moest 's avonds al in het vliegtuig naar Malta. Is de jurk bijna 10 cm te lang.
Heeft ze haar beeldige trouwschoentjes niet kunnen gebruiken. In Malta torenhoge hakken gekocht en toen ging het net!!! Gelukkig is haar vent lang genoeg.

Haha leuk om dat zo te lezen… Ik heb zelf altijd liever te vroeg dan te laat… Ook met iets kopen ofzo… hoef nooit op het laatste moment nog te stressen… :wink: