Ga er weer van tussen… mooie dag om te trouwen trouwens :dag::dag:
Nee Cyn, stressen doet zij ook niet, laat ze aan mij over …
@Marifran: Fijne dag nog en veel plezier
Ik ga er ook van tussen, nog even de toko rechttrekken. Heb een berg strijk liggen waar ik niet vrolijk van wordt, ga dus maar moed verzamelen
Hallo dames,
Dank zij jullie vele beterschapswensen voel ik me alweer een stuk beter,bedankt!!! Ben nu alleen wel ff heeeel druk, sorry:tongue:
Marifran: haha… ![]()
Ik weer op M.plaats bezig… Vind Capitool gidsen super mooi… dus nu aan het proberen er 3 voor een mooi prijsje te krijgen
Thailand had ik al gescoord… Dus nu even kijken of ik nog wat los krijg ![]()
@Marifran: Haha, ik heb het nog soms. Dan denk ik dat en dat doe ik aan, en puntje bij paaltje koop ik om 2 voor 12 nog iets nieuws haha!!!
Maar het is nog steeds hoor, niet in t wit, geen krijtstreepje voor de man als de gom dat heeft ed… oude tradities, maar dat geeft niet het heeft wat!!!
hihihi…nou ik ben het tegenovergestelde hoor meiden.
Altijd op tijd, sta liever een half uur te wachten omdat ik te vroeg ben, dan 2 minuten te laat, daar wordt ik stront chagerijnig van…hubs weet het al, vroeger toen we op vakantie gingen, was ik al helemaal in de stress, tegenwoordig wordt het minder.
Al we naar eens speciale gelegenheid moeten, hangt echt 3 dagen van tevoren alles geperst en strak gestreken aan de kast… voorbeeld op de dag dat mijn moeder werd gecremeerd hingen alle kleren aan de kast…ik mijn grijze pakje al aan, hubs schenkt koffie in en loopt met 2 kopjes naar de tafel maar knoeit met de koffie over mijn rok heen, dus ik schoot totaal in de stress, heb op het allerlaaste moment een zwarte broek en een witte bloes uit de kast gerukt, dit nog weer opgestreken en dat toen maar aangetrokken…het was als een k.t dag maar toen was het helemaal mis…wijselijk houd hubs dan maar zijn mond, en laat me maar razen, zegt wel 100 x sorrie, maar dat wil ik dan helemaal niet horen…
ooit ook op een bruiloft, moest mijn moeder d’r haren doen, die van mijn tante, en van mijn nichtje dus rennen, rennen, rennen, ik op het allerlaaste moment onder de douche, snel bodylotion van Laur. op en geen tijd en geduld meer op het goed in te laten trekken, dus ik schiet in mijn zijden lichtgroene broekpak…liep ik in het stadhuis met allemaal vetvlekken in mijn pak hahahahaha nu kan ik er om lachen maar toen…vreselijk…
dus jullie zien, ik als controlefreak die altijd op tijd is, altijd alles piekfijn in orde heeft, heb dus van zulke dingen…onvoorzien en als zoiets dan gebeurd, moet je echt bij mij uit de buurt blijven…kan dan letterlijk ontploffen…
klopt helemaal Beps, mijn zoon had op de trouwkaart staan
dresscode tenue de ville…(hij als militair had ook collega’s uitgenodigd, hij was in uniform, als je dan niet wilt dat anderen die ook uniformen dragen deze niet aan moeten doen, moet je dus een dresscode op de kaart vermelden)
krijg ik als moeder van de gom alle vragen wat the f*ck is teneu de ville…
hahahahahha…
en officieel is het dan heren in kostuum, dames in mantelpak
ik werd net gebeld door DSB… 2 kaartjes gewonnen voor zondag
![]()
![]()
![]()
ff mn handtekening weer aanpassen ![]()
heeee Bloemie gefeliciteerd…
en waar ga je nu slapen dan???
thuis vrees ik
wil er iemand mee???
TRL?
Bloemmie niet ergens in de buurt een adresje om te slapen voor weinig…benzine is ook duur
55 euro voor 1 nachtje is een hoop geld…
Ach Viva: laat er nou iemand op zo een 80 km afstand wonen met 2 bedden extra ![]()
Diegene moet alleen zondag werken, dus meegaan gaat niet lukken :lol:
hihihihihihi Beps…jij bent lief…
Bloem: Gaaaaaf zeg!!! Mazzelpikkie ![]()
Ik kon ook nog kaarten krijgen via O*D… gaf ze gratis weg… maar dan moet je bewijzen dat je werkzaam bent in reiswereld, en dat ben ik wel… maar geef niks om schaatsen… ![]()
Mailtje was al bij haar geweest… Dus goedkomen doet het!!
Kom Viva(en de anderen) EINDELIJK is het BLoemmie haar tijd…en dan zullen we haar bijstaan waar mogelijk nietwaar!!
![]()
we gaan t zien wie er mee gaat… we gaan t zien… oef wordt heftig weekend dus
Ja kan je weer tot rust komen op je werk hihi