Bloem,vroeg uit de veren,de adrelaline stroomt nu al door je heen nu nog ff werken en dat kan het beginnen voor je.
Beps,ja vond het ook een rare reactie van haar hoor,ik zei tegen haar nog 5 weken voordat de baby komt,zegt ze waarom vertel je me dit ik wordt daar verdrietig van.En ja dat ik die beslissing alleen heb gemaakt,wat moest ik anders de laatste keer dat ik met V was,was hij de ene dag positief en de andere dag negatief is dan niet gek dat ik alleen een beslissing maak.
Jij druk gehad op het werk,nog ff en dan lekker je bedje in,van het weekend vrij???
@Bloem
Vroeg uit de veren vandaag en ook meteen klaarwakker want … je gaat naar Heerenveen straks!!
Morgen gaat het spektakel weer beginnen. Heel veel plezier!!!
Goede morgen … en het is koud buiten, dan smaakt mijn bakkie dubbel zo lekker.
Beps heeft al een mooie update gegeven. Ben gemakkelijk vandaag dus sluit me er lekker bij aan.
@TRL
Jeetje wat een reactie van haar. Voor haar is dit toch peanuts vergeleken bij wat jij moet doormaken!!!
En nu aan het werk want er werd al gebeld van achter :frown:
Tlr…ik weet niet wat V. zijn zus allemaal verteld heeft maar volgens mij maar de halve waarheid, maak je niet druk daarom meissie, spaar je energie voor straks dat is veel belangrijker dan iemand anders uit te moeten leggen hoe en wat.
Bloemmmieeeeeeeeeeeeee eindelijk na 7 maanden komt jou tijd weer, SCHAATSEN veel plezier.
Beps iedereen de ketel kaduuk, dus een drukte, maar dan gaat de tijd wel snel.
Ik zo aan de rommel, beneden even strak trekken, nu eerst koffie
youhoe jullie zijn allemaal lief… hihih
door al die plaatjes gaat mn hartje sneller kloppen!! hihi
nog maar 2,5 daagjes werken en ik heb een soort van vakantie achtig!! jeehheeee
Morning !!!
Bloem HEEL VEEL PLEZIER !!! Is je van harte gegunt hoor !!
Viva - Succes met de actie!! Denk je ook aan je tennisarm?? Volgens mij heb je het nog drukker als normaal!
Viva bedankt voor het schema, zal ik het ook eens aanzetten, weet er niks van, maar nooit te oud , toch ?
Roanna - Lekker geslapen na al die slaapliedjes ??? Maar wel mooi hè :drugged:
Trl - Inderdaad vreemde reactie, lijkt een beetje op cultuurverschillen, geen idee dat vrouwen ook voor zich zelf een beslissing kunnen nemen.
Beps - Wat werk je veel de laatste week, maar volgens mij vind je het hartstikke leuk! Weekend weer batterijen opladen of moet je weer aan de bak?
Toos - Valt niet altijd mee met de oudjes, sterkte en pak je rust als het mogelijk is, jij blijft ook maar gaan!!!
Marion - Cynthia - Filiz - Raak en ohhhh sorry weetniemeer ?? Werkze en prettige dag !!!
Ik ga vanmiddag eens in Haarlem kijken, daar trouwt een vriendin van dochter in het stadhuis en dochter is getuige. Bedachten we vanmorgen pas, lijkt me leuk !
@Marifran: Ja het is opzich best leuk werk, ik voel me er langzaam meer op mn plek
Dus allen: Ik ben wakker…
@Bloemmie veel plezier vanmiddag: JOUW TIJD IS ER!!!
@TRL: Laat iedereen: Nu gaan ze pas voelen wat V zn beslissing inhoud…(en ik ben mss een btje hard maar goed ik ben ik) niemand die zich druk maakte toen jij verdrietig was…(behalve de mensen om je heen, niet de familie van t kindje!!!)
:kus: :kus: :kus:
Goeiemorgen,
Ben ook uit de veren, niet zo goed geslapen had het koud vannacht. @Bloem: Lang naar toegeleeft en dan is het zover. Wens je heel veel plezier