Zo nu ff naar ouders me mams is ziek denk een griepje,dus maar ff kijken.
Bloem,meningen van anderen zijn altijd welkom toch.Zal het morgen ook eens aan me ouders vragen.
ja waarom niet!! en gewoon eens kijken hoe de turkse text ontvangen wordt…
en dan natuurlijk wel gewoon doen wat jij het liefste wilt ![]()
hoe was het met mams?
Bloem,dank je.Met me mams ging het niet echt ben dan ook niet lang gebleven,ze had ook vandaag de uitslag van haar bloedonderzoek gehad,en waarschijnlijk heeft ze suiker,maar ze moet nog weer langs de dokter als ze weer beter is,zal dan wel meer horen.
Goedenavond.
@TRL: Oh da’s niet zo mooi dan als ze suiker heeft ( als ze het heeft), maar als ze nu zo moe en ziekelijk is, kan dat ermee te maken hebben en is het beter dat ze het goed onderzoeken, want er is dan nog van alles aan te doen. Zo hebben ze het toendertijd bij mijn kokkie ook ontdekt en hij kan het nu heel goed regelen.
En ja met die kaartjes… kan ik je helaas niet helpen. Maar hopenlijk kom je er wel uit!
@Bloem: Nee, mijn hotmail is nog steeds als eerst. Niets nieuws nog.
@Marifran: Je hebt me wel weer aangestoken hoor!
Ben de hele tijd op youtube Molukse en Indonesische liedjes aan het zoeken en luisteren geweest. Ha, ha. Wat zo’n kaartje toch al niet kan doen he? :unibrow:
Wel weer errug rustig vanavond he? :paranoid:
ja ik was beetje druk met schaats-website voorbereidingen enzo
en ik ga nu lekker naar bedje toe… slapen… morgen is het EINDELIJK zo ver… eerst nog een beetje werken en dan vanaf 3h is het wooshh wooshhh clap clap… ijs!! jippieiiee
truste!
Bloem,weltrusten en slaap lekker.
Roanna,ja afwachten maar wat de ha gaat zeggen,weet ook niet of het gewoon suiker is of ouderdomssuiker of is dat hetzelfde…
Zat net heel ff met zusje van V op msn,duurde lang voordat ik ze wat terug zei.Ze vroeg waarom ik alleen de beslissing had genomen om het kindje te houden,tsss zei dat ht voor mij ook geen makkelijke beslissing was geweest,en dat als ik de andere oplossing had genomen ik dat nooit zou vergeten.Ze zei dat ze dat ook wel kon begrijpen en dat ze het op een dag wel een keer wilde zien.Voor de rest zei ze niet veel…
@TRL: Voor zover ik weet, is dat niet hetzelfde. Type 1 word je mee geboren of krijg je als kind en dat hou je hele leven lang, maar type 2 wat mijn kokkie heeft, heet in de volksmond ook wel ouderdomssuiker en krijg je meestal op oudere leeftijd. Maar nogmaals, als het dat is… heel goed te behandelen en ze zal er van opknappen. Maar eerst maar even het verdere verloop afwachten.
@Bloem: Oh ja, dat is voor jou weer aan de orde. Skaatsen eerdaags weer. Leuk hoor! ![]()
Oke Roanna,dan weet ik dat ook weer,zo leer je nog wat hier he hahaha
Ik zeg ook alvast weltrusten all.
Tot morgen weer.
Trusteeeeeee :slapen: :dag:
vanaf hier ook welterusten…
Weltrusten allemaal
Zo eerst ff hoi zeggen, dan ga ik bijlezen
Wat een drukte bij ons vanavond. Iedereen had de ketel stuk, en het heeft storm gelopen tot 24 uur!!!
Nu tot zo!
Nou gaan we wat is er blijven hangen:
@Bloemmie: JAAA MORGEN
http://www.outway.nl/beheer/news/upload/17de1efc8d45c99a8ed0113edbc799514.jpg
Nu jouw tijd… ohhh chips…vast een verkeerde schaatser… ff kijken:

http://www.speed-skating.net/photos/denny_morrison_18022007_small.jpg
http://jojannekevandenbosch.web-log.nl/photos/uncategorized/cw_denny_morrison_inside_1.jpg
Zo ist wel weer goed haha!!!
@TRL: Moeilijke keuzes, teksten. Is al moeilijk als je gewoon een tekst zoekt, laat staan dat je het dan in 2 talen moet doen. Wat een rare reaktie van V zn zus. Het is niet alleen zijn kind, en als jij die keuze maakt, is dat jouw goed recht TSsss raar… Nu goed
Je moeder hopelijk valt het mee, en kan ze snel haar weg in het leven met ouderdomssuiker vinden
@Viva: Toch eea gevonden dat je weer kan versturen. Die van Roanna met de grote gele M is nog wel een goed idee. En wat I*ea betreft, mss hebben ze gewoon eea dat je zou kunnen krijgen. Pas je wel op met slepen, je arm is echt belangrijk genoeg op rustig aan te doen.
@Roanna: nou weet ik het niet meer…was er ook nog iets met jou?? Ben het geloof ik al weer kwijt…postzegels kaartje… dat was t wel geloof ik
@Linda: Lekker geslapen??
@Toos: ook weer gewerkt…
@Marifran: heeft meer kaartjes verstuurd(wat lief dat je ook aan Roanna gedacht hebt) en al weer 1 die aangekomen is!
Nou en dat was t geloof ik…
Trusten dan maar allemaal
:slapen: lekker :dag:
@Beps: Klaar met werken?:dag:
Ik ook weer thuis, mensen waren vreselijk onrustig. Vraagt veel geduld en zuigt energie en laat nou van dat laatste nou niet zoveel over hebben.
Heb nog niet echt bijgelezen, doe ik morgen wel. Heb namelijk mn zopi al op en zie n beetje bubbel uhh dubbel
Ben weer helemaal bij, sluit me helemaal bij Beps haar update aan, kan met een gerust mn mandje in. Welterusten en tot morgen:dag:
Truste Toos!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING!!!
:biggrin:
:D:D
soooo vandaag!!! jipppiieiee ik kijk pas 7 mnd uit naar deze dag!!! jippppppppiiieieieie
heb slecht geslapen vannacht, wel lekker warm gelukkig… hihi, stond binnen 1 minuut nadat de wekker was gegaan onder de douche en ben klaar om naar t werk te gaan, vroeg beginnen, vroeg naar huis!! lekker schaatsen kijken!!!
:dag:
@ beps super lief hoor van je!! hihih, maar dit weekend is het nog ff jan bos dat de boventoon voert… die canadees die redt zich wel zonder mij ![]()
:GERMANY:**Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN:GERMANY:
**Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem