Beps : werkse enne eet smakelijk he, hoop dat er niet teveel problemen zijn
zo ben ik dan weer,
boodschappen gedaan, maar staan nog in de auto mag hubs eruit halen, kreeg de winkelwagen niet eens met goed fatsoen recht door de supermarkt heen:frown:
nog even wat winkels afgelobbyd…weer 4 tassen met jojo’s/balonnen/tandpasta en tandenborstels (van de kindertandarts in het dorp) en krijg van de eigenaar van super de bo*r) 600 bingels/dongels ofzo iets, van die stoffen poppetjes die je kon sparen vorig seizoen…hihihi ik weer helemaal blij:wub:.
wordt teruggebeld door 4 winkels in het dorp die gaan even zoeken, en ook nog het meisje van het reisbureau gaat een pakket maken met ballen, ect…
Kaylo jeetje meisje dat is niet zo mooi, tja wanneer is de beste tijd, GEEN dus er is altijd wel wat, ik zou het net na je vakantie doen, dan de winter maar thuis zitten tegen de tijd dat het kerst is loop je dan misschien een beetje…en anders laat een ander eens de kok zijn met de kerst.
Heel veel succes met je beslissing.
Raak beterschap, ja leve de molletjes…maar doe wel kassiean…
Viva: jeeeetje dat gaat goed zo!!! Had je al wat van mijn tip gehoord??
beiden afgewezen…`1 staat bij het topic, huishoudelijke artikelen zaak…tot nu toe iedereen die ik aangeschreven heb heeft afgewezen…
ook de tip van Roanna is afgewezen…
Viva: verbaasd me!! Mijn mams had gezegd dat je daar zeker een goeie kans maakte… Mmm jammer!!! Maar zo te horen krijg je al veel wel voor elkaar!! ![]()
Goedemiddag.
@Raak: Nog steeds aan de molletjes? Adoe kasian!! Ik ben er nu, dacht ik, wel doorheen. Ben ook wat koortsig en hoesterig geweest na mijn vakantie, maar nu gaat het wel weer. Beterschap hoor!
@Viva: Jeetje, wat teleurstellend dan van die bedrijven. Ik denk ook, dat je beter zelf even ergens naar binnen kunt stappen om het een ander uit te leggen en dan wat te vragen. Dit werkt zo niet. Het is natuurlijk ook wel zo, dat veel bedrijven die aanvragen krijgen en ze daarom ook al gelijk zo’n standaard brief terug sturen, maar blijf het k*t vinden hoor.
Ook al bij de gele M binnen geweest? Moeten volgens mij toch ook wel wat speeltjes over hebben, wat momenteel niet meer in is.
@Kaylo: Wat een story zeg!! Nou, ik ben het met de meeste hier eens. Als het mij overkwam… meteen( indien mogelijk) opereren, des te eerder ben je weer op de been.
Enneh… met kerst kokkerellen??? Nou, ik liet me met een taxi ophalen met mijn krukken of rollator en liet me dan mooi samen met het manneke afzetten voor een heerlijk restaurant en de boel de boel laten. Maar in ieder geval jij ook sterkte ermee en nogmaals… beterschap.
@Marifran: Meid toch. Vandaag na ruim een maand jullie kaart ontvangen. Wat een mooie kaart en ik doe niet eens aan crossen!!! Heel hartelijk bedankt. Er staan zelfs nog Nederlands-Ambonese artiesten op. En dat je kokkie’s naam zo goed weet.
gezegd?Of heb ik dat zelf ooit Ha ha. Heel lief, dat je aan ons gedacht had. ![]()
PS: De postzegels waren niet gestempeld, dus die sturen wij weer terug naar familie van ons in Medan, die het heel goed kunnen gebruiken.
Terima kasi banjak.
bij de gele M nog niet geweest, kreeg ook al het advies om bij *kea binnen te lopen en daar potloden mee te nemen, die kun je overal pakken, maar zo ben ik nu eenmaal niet…voel me dan net een dief, ze geven het, of anders niet…
Hoi dames, Wat een narigheid allemaal, lijkt hier wel een ziekenboeg, ik zal ook nog maar niet tegen het scherm proesten, duurt ook al ruim 2 weken, echt niet normaal.
En dan Kaylo en Toos, nog geopereerd worden , brrrrrr.:wacko:
Kaylo, ik heb er geen verstand van hoor, maar elke operatie is toch niet hetzelfde, misschien is het deze keer wel minder pijnlijk of eerder genezen??? Ze ontdekken toch steeds weer iets nieuws?
Maar ik zou het zelf niet durven uitstellen als ze al een prothese gaan voorspiegelen!
Viva haha, hoe zijn die boodschappen dan in de auto gekomen ??
Roanna, gelukkig weer opgeknapt, kun jij op ziekenbezoek, ben je voorlopig wel een poosje onderweg ![]()
Filiz, klinkt gezellig allemaal, volgens mij zijn we allemaal een beetje jaloers op je!
Cynthia, goed verhaal over oma ![]()
maar stel je verwachtingen niet te hoog, ze zal altijd wel wisselvallig blijven
Groetjes, ga nog even paar boodschapjes doen.
Oh Roanna, bij jou ook aangekomen, dat is de 2e. En niet gestempeld, da’s apart.
Ze hadden gewaarschuwd om de postzegels extra goed op te plakken, soms worden ze ergens tussendoor eraf gehaald:frown:, zijn voor de mensen daar best duur, 1 € bijna en daar kunnen ze een paar keer van eten .
viva haha, hoe zijn die boodschappen dan in de auto gekomen ??
moi…ahummm, maar stuk voor stuk hoor echt waar…
@Viva: Zo kun je het een met het ander veraangenamen. Mag niets met de arm, dan alles maar een voor een en dat komt weer ten goede van je conditie en calorieeen kwijt raken. :unibrow: ![]()
@Toos: Ook weer last van de schouder? Ik heb je nog zo gewaarschuwd in ADR. Veel te vaak die arm en schouder daar gebruikt, om de glazen te heffen. Geintje hoor Toos! Je zal het maar hebben. Is erg genoeg!!! :kus: Nu aan de crock toch?
@Marion: Jij klaar voor vandaag, of straks toch weer naar achter de kou in?
Ik ga nu weer achter of voor het fornuis. Wat eten we? Nou, heel burgelijk… kookaardappelen, bloemkool met sausje, kipsnitsel en luchtig toetje.
Jullie ook eetze zo.
Ik weer met administratie bezig!!
Spreek jullie morgen!!!
:kus:
ik achter de pannen, en koffiedrinken met hubs…ik meld me weer toedels
@Roanna
Nee, ik hoef vanavond niet aan het werk. Morgenavond ben ik weer de pineut.
Kaylo,dat is niet mis zeg,ik zou er ook voor keizen om zo snel mogelijk te opereren er is altijd wel wat dat het niet uitkomt en dan heb je het maar gehad.En dan laat je je met de kerst maar eens verwennen dan zelf achter de potten en pannen te staan.
Viva,druk geweest vandaag maar de arm wel de nodige rust gegeven.
Toos,weer aan de crock.
Filiz,lekker naar een concert geweest,je vermaakt je wel daar,fijn hoor.
Marion,in de kou aan het werk geweest,maar heeft geen wollen onderbroek nodig.
Ik vandaag met collega nog ff de turkse tekst doorgenomen,moest nog wat aanpassen,morgen nog een laatste check en dan bestellen maar…Alhoewel ik er nog niet uit ben welke tekst ik nu op het nederlandse kaartje zet…:disgust:
ola ikke ook weer thuis
@ marifran, wat een timing, 3 kaartjes tegelijk aangekomen
en nu roanna het zegt, die stamps van mij waren ook niet gestampt… Ik weet niet hoe ik die een beetje makkelijk eraf zou kunnen krijgen…
@ kaylo tis al wel gezegd maar ik vind het echt van de zotten dat je er over na moet denken, je geeft aan dat het traject 7 mnd zal duren en dan laat je het van 3 wk vakantie en 2 dg kerst afhangen wanneer het gebeurd…
voor de rest ben ik het kwijt… gaat lekker, dus ik ga lekker op de bank hangen
@ trl was je eruit gekomen met die letter? in word kun je zoals marion zei, invoegen, symbool en dan kopieren of de snelkeuze aanslaan
succes met de kaartjes, ik zou gewoon doen wat jij het liefste wilt. denk dat er meer mensen het NL-se kaartje zullen lezen en die mensen kunnen allicht toch geen turks, dus kunnen toch niet vergelijken of er hetzelfde staat…
is jullie hotmail lay-out trouwens ook helemaal verandert? bij mij bij de ene account wel (die ik het meest gebruik) en bij de andere (nog) niet, maar ik vind die nieuwe helemaal niet fijn!!
Bloem,ja ben eruit gekomen met de letters,heb ze gewoon gekopieerd van Viva.En wat de teksten betreft het kaartje met de turkse tekst wordt alleen naar Turkije gestuurd,maar vind die tekst ook wel mooi voor op het nederlandse kaartje maar misschien wat te serieus de andere tekst die ik heb voor het nederlandse kaartje is wat losser…
@ trl tja lastig allemaal he? ik denk dat NL-ers dat hele formele niet zo waarderen, omdat de meeste toch een 10 vingertjes, 10 teentjes… stukkie text verwachten…
als het helpt wil ik wel naar de 2 texten kijken misschien? ik weet niet in hoeverre je meningen van andere wilt hebben…?